Zak ik vandaag eindelijk eens af naar Den Haag, lijkt Lorena in Doublet stenen passage uitgerekend vandaag niet aanwezig te zijn. Geen lampjes die branden, gordijnen potdicht, niks... Niet te geloven. Dan maar een latina bezocht in witte passage die stevig in het vlees zit. Brede heupen, kont, buik, mooie sappige tieten. Ze heet Yana, een Dominicaanse. 40 gegeven, beetje spelerij naast het bed. Dan op bed gaan liggen. Pzc, ik voelde het al borrelen binnen de minuut. Zo op springen stond ik (had me er zo op verheugd om eens het zwijn uit te hangen bij Lorena). Ik wou haar absoluut nog neuken dus haar condoom laten aandoen, maar dit deed ze met haar mond. En toen was het BOEM! Vuurwerk. Zeer vriendelijke dame met een brede glimlach. Zingt mee met de muziek de latina muziek maar zette dit tijdens de daad een beetje stiller. Wat haar pijpkunsten betreft kan ik er niet veel uit opmaken. Maar ze nam mijn lul net niet tussen haar tieten met mijn eikel in haar mond. Dus ze ging niet zo diep. Ze vloog er niet in zeg maar, eerder beetje terughoudend. Maar ik zeg het nogmaals; ik stond op springen en moest haar toen al tegenhouden.