Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe bedoel je precies @Befaap ?Helaas lijkt het erop dat het internet tijdperk ook in deze branche toeslaat...
Er is nog niemand die het actuele aanbod in de avond shift heeft gemeld..en zijn er mischien al wat dames terug ,ik hunker iig naar Carina 26ak1 en Suzanne van 32k2 dat vind ik ook een lekkertjeDus eind deze week is er weer licht aan het einde van deze lange donkere tunnel.
Hopelijk is de bezetting dan weer op volle sterkte.
Door de corona crisis hebben een hoop van die dames natuurlijk op andere manieren hun geld verdient, inderdaad ook door priveontvangst.Door internet is het veel makkelijker geworden om klanten te werven voor priveontvangst.
Je kraakt niks af, het is gewoon waar wat je schrijft. Ik ken Den Haag (en andere steden zoals Amsterdam, Alkmaar, Leeuwarden) ook nog goed van zo'n 15 jaar geleden en nog (veel) langer terug. Het huidige aanbod lijkt op niets in vergelijking met die tijd. Het is momenteel gewoon allerbelabberdst en niet alleen in Den Haag, maar in alle raambuurten. De gouden tijden zijn voorbij.Ik kan me nog tijden herinneren dat elke raam in de doubletstraat en geleenstraat echt bezet was en dat er supermooie vrouwen stonden. Vooral op de Geeleenstraat. Op de Doubletstraat had je ook best wel mooie vrouwen staan met een goede service als je de recensies las op hookers.nl
Maar het verval was er eigenlijk al voor de corona crisis. Op de beide locaties had je eigenlijk al een terugval van hoeveelheden prostituees.
Waar ligt dat aan moet je af vragen. Blijkbaar is gewoon de hoeveelheden wandelaars op beide locaties sterk afgenomen. Ik denk in de top perioden een jaar of 10-12 geleden was de kwaliteit van de dames op de doubletstraat best wel hoog. Dat niveau is alleen maar afgenomen. Op de Geleenstraat is het ook een stuk minder. Daar hebben echt toppers gestaan kwa uiterlijk.
Ik weet niet of dat in andere steden hetzelfde verhaal is.
Het lijkt net of ik alleen maar probeer de af te kraken maar dat is niet zo. Ik vind het zelf ook jammer dat het niveau gewoon minder is. Laten we hopen dat het beter wordt.
Nou Paulus , je weet toch ook dat ik van mijn moeder 's avonds in het donker niet buiten mag spelen en helemaal niet in die 'buurt' .@De fleppendeflepper
Werk aan de winkel!
Ik ben ook meer van de ramen, helaas wordt 40 euro wel de nieuwe instaptarief in de doub. Genoeg wandelaars die graag 40 euro betalen en alles (eten, brandstof, kleding etc.) wordt toch duurder. We ontkomen er niet aan.Volgens mij is het standaard tarief nog steeds € 35,00 in de Doubletstraat slechts een aantal met name Roemeense dames vragen € 40,00
Ik ben het wel eens, dat als € 40,00 het nieuwe instaptarief wordt er een hoop wandelaars overstappen naar de Geleenstraat. Waar volgens vele het aanbod van met name mooie jonge dames een stuk hoger is dan in de Doubletstraat.
Ik denk zelf dat het aanbod van dames wel gaat toenemen in de zomer. Ik zelf ga alleen naar raambuurten, ik vind prive ontvangst helemaal niks.
Het is inderdaad persoonlijk. Ik vind het persoonlijk precies het omgekeerde. In de Geleen staan echt meer top lookers. Neem Laura, Alice, Christina, Reina, Miruna, Camelia, Andrea, Valentina en Lina. Deze dames geven ook nogeens een goede service.Ik persoonlijk vind in de Doublet meer aantrekkelijke dames staan dan in de geleen..in een goede bezetting avond shift ,denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt,alleen Sonja,Valentina en July zou ik nog wel eens naar binnen willen in de Geleen
Ik vroeg me af of deze fenomeen alleen in Nederland is of ook in andere landen. Ik ben bij raambuurten in anderen landen geweest en daar is het ook in de afgelopen jaren afgenomen.Je kraakt niks af, het is gewoon waar wat je schrijft. Ik ken Den Haag (en andere steden zoals Amsterdam, Alkmaar, Leeuwarden) ook nog goed van zo'n 15 jaar geleden en nog (veel) langer terug. Het huidige aanbod lijkt op niets in vergelijking met die tijd. Het is momenteel gewoon allerbelabberdst en niet alleen in Den Haag, maar in alle raambuurten. De gouden tijden zijn voorbij.
We leven nu, met het internet, in een andere tijd en de authentieke onvervalste raambuurten van weleer komen nooit meer terug.
Ja als oma's jouw ding zijn welIk persoonlijk vind in de Doublet meer aantrekkelijke dames staan dan in de geleen..in een goede bezetting avond shift ,denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt,alleen Sonja,Valentina en July zou ik nog wel eens naar binnen willen in de Geleen
Moest van een raamverhuurder zeggen dat je op moet houden met fake news verspreidenIk ben ook meer van de ramen, helaas wordt 40 euro wel de nieuwe instaptarief in de doub. Genoeg wandelaars die graag 40 euro betalen en alles (eten, brandstof, kleding etc.) wordt toch duurder. We ontkomen er niet aan.
Sorry Rapper , kan ik hier niet doorgeven . Ik wil de dame niet verraden want Post.nl is op zoek naar hun verdwenen postzakken. Geldt tevens voor de postbode .Ik vind het super jammer dat er in de Haagse straten geen bimbos zitten. Dan heb ik het over dames met Tieten zo groot als postzakken en tepels zo groot als sigaren peuken. En dikke nep lippen. Als iemand denkt nou dan heb je die of die niet gezien laat het me weten
GR RF
Hier wat oude recensies van 2008 t/m 2016: https://web.archive.org/web/20160710095343/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=146911
Ik lees dus dat ze van veel praten houdt , vandaar beter "rappend" converseren om tijdsverlies te voorkomen en kom je eerder aan de sex toe.En @Obelix71 . Dat is Martha die zit er al jaren. normale sex, veel praten voor dat er echt iets gaat gebeuren en veel onzin verhalen en zeker geen tijdsdruk.
Die zitten er overdag,in de avond lekker latina,s met heerlijk grote reet daarvoor hoef je niet naar de geleen ga je niet vinden..Sonja is de enigste met een lekker figuurJa als oma's jouw ding zijn wel
geen gezicht die ass. ik loop lekker door.Die zitten er overdag,in de avond lekker latina,s met heerlijk grote reet daarvoor hoef je niet naar de geleen ga je niet vinden..Sonja is de enigste met een lekker figuur
Wat ik wil zeggen is dat de dames momenteel de vraagprijs bepalen in de doub.Moest van een raamverhuurder zeggen dat je op moet houden met fake news verspreiden
GR RF
Dank je @Engie voor deze update.Vandaag de bezetting Doublet rond 15.00
38k2 Karima (TMM gordijnen waren wel lang dicht)
37k2 Carmen
30k3 Tanja
28k3 Tatiana
28k2 Lavinea (TMM)
20k1 Lisa
18k1 Coco
10k2 Sol
7k3 Mollige Roemeense dame met zwart haar (Weet haar naam niet)
12k2 Roemeense dame met donker haar en een mooie kont(Weet haar naam niet)
1ak2 de oudere zus van Diana
5k1 Arina
5k2 Anna
Passage 75 Roxanne, diamond, Medea, Anthonia en een wat mollige blonde Roemeense.
Passage 75 boven dame met rode shirt. Ik weet haar naam niet.
Dora op 79 (paarse badpak)
En wat andere dames maar die zeggen me vrij weinig.
Ik ken niet alle namen. Sommige herken ik alleen van gezicht.Dank je @Engie voor deze update.
Hoe was de bezetting in de stenen en witte passage, of ben je daar niet geweest.
ik zoek niet specifiek iemand, ik was alleen benieuwd hoe de bezetting was. weinig of veel dames.Ik ken niet alle namen. Sommige herken ik alleen van gezicht.
In de stenen passage heb ik wel Lorena (oude latina met wit haar) gezien. Wie zoek je? Als je haar omschrijf met lokatie misschien weet ik het wel