Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas weer voor niks naar de doublet geweest, vorige week zaterdag, vandaag, wat een magere bezetting, zag ik een glimp van Antonia, wacht geduldig 1 uur 45 min totdat de gordijnen open gaan, zie ik haar nog steeds in huispak lopen, laat maar dan, ga wel even kijken in de andere straat, misschien dat de dames daar wel geld willen verdienen 🙈

Verwachten jullie een beetje een goede bezetting vanavond? Heb een afspraak tegen het einde van de week, maar ben knettergeil.
Wil vanavond naar de Doublet rijden, maar als de bezetting wordt zoals de laatste dagen is het kansloos gezien ik ook wel kieskeurig ben.
Wi liever niet met lege handen naar huis terug (maar met lege ballen).

bezetting Doublet vanmiddag rond een uur of 2

Kika,Elisa en Elise op 40

Karima op 38

Saskia , Tanja op 30

Op 26 o.a. een blondine

Op 26a Manuela

Op 20 Lisa

Op 10/12 Sol en een leuke getinte tattoo dame

Op 1 de vaste dames

Op 1ak2 Ana een nieuwe dame die ik bezocht en voor mij een openbaring was (ben niet veel gewend 😏) : echte tip voor de baffers en de beffers.
Recensie staat 'vers fris' op de site

Op 5 Arina

Op 3k7 de blonde Laura en op 3k8 haar z.g.n. zus Adriana

Op 29 Yvonne

Op 31 Camela

Ana en Alicia op 73

Dora op 79 ( vandaag in het blauw)

Een naampje/kamer nr kan verkeerd zijn .
En verder verspreid zaten nog de 1 of andere "onbekende" dames.

Het is een kleine opsomming : weinig uit een goed hart en misschien heb je er wat aan ...

DamesVersterking zal er inmiddels wel al zijn en ongetwijfeld ook nog komen (denk ik) 😊

Laatst bewerkt:
bezetting Doublet vanmiddag rond een uur of 2

Kika,Elisa en Elise op 40

Karima op 38

Saskia , Tanja op 30

Op 26 o.a. een blondine

Op 26a Manuela

Op 20 Lisa

Op 10/12 Sol en een leuke getinte tattoo dame

Op 1 de vaste dames

Op 1ak2 Ana een nieuwe dame die ik bezocht en voor mij een openbaring was (ben niet veel gewend 😏) : echte tip voor de baffers en de beffers.
Recensie staat 'vers fris' op de site

Op 5 Arina

Op 3k7 de blonde Laura ...de z.g.n. zus van Adriana

Ana en Alicia op 73

Dora op 79 ( vandaag in het blauw)

Een naampje/kamer nr kan verkeerd zijn .
En verder verspreid zaten nog de 1 of andere "onbekende" dames.

Het is een kleine opsomming : weinig uit een goed hart en misschien heb je er wat aan ...
Wat handig Dit! Dat scheelt weer wat benzine voor mij bedankt !

Jij weer wat kwijt,
Ik weer wat rijk.

Toch maar goed dat ik uiteindelijk met mijn hersens heb besloten en niet met mijn lul en niet ben gegaan vandaag, wat een droevige bezetting.
Wordt wel even flink volhouden tot het einde van de week en dan helemaal losgaan.

Ik zou misschien alleen nog voor Daisy naar de Doublet gaan vanwege de service, hoewel ik al meer dan 2 jaar niet meer bij haar ben geweest dus daar valt ook nog niets over te zeggen.

Ik was vier weken geleden daar even en die dames vroegen mij allemaal 40 euro, aangezien ik wilde weten hoeveel ze vroegen. Ik vond er echt niks tussen zitten waar ik naar binnen wilde.

Voor 10 euro meer kan je gewoon naar de Geleenstraat waar het niveau toch wat hoger ligt

Ik denk dat daarom de bezetting wat minder is geworden in de Doubletstraat. Het komt vooral omdat ze veel minder klanten daar krijgen vanwege dat de prijzen daar gewoon giga gestegen zijn.

Vroeger kon iemand zich wel lekker vermaken voor 25 euro. 40 euro dan denken een hoop mensen dat is me gewoon teveel voor een wipje.

In principe kan je nu al een beetje zeggen dat de doubletstraat zich zelf kapot gemaakt heeft door die prijsstijgingen. Ik denk dat het kwa bezetting echt niet beter gaat worden. Je kan daar 50 dames neerzetten maar als niemand 40 euro wil betalen dan vertrekken al die dames gewoon weer wegens te weinig inkomsten.

Ik zou misschien alleen nog voor Daisy naar de Doublet gaan vanwege de service, hoewel ik al meer dan 2 jaar niet meer bij haar ben geweest dus daar valt ook nog niets over te zeggen.

Ik was vier weken geleden daar even en die dames vroegen mij allemaal 40 euro, aangezien ik wilde weten hoeveel ze vroegen. Ik vond er echt niks tussen zitten waar ik naar binnen wilde.

Voor 10 euro meer kan je gewoon naar de Geleenstraat waar het niveau toch wat hoger ligt

Ik denk dat daarom de bezetting wat minder is geworden in de Doubletstraat. Het komt vooral omdat ze veel minder klanten daar krijgen vanwege dat de prijzen daar gewoon giga gestegen zijn.

Vroeger kon iemand zich wel lekker vermaken voor 25 euro. 40 euro dan denken een hoop mensen dat is me gewoon teveel voor een wipje.

In principe kan je nu al een beetje zeggen dat de doubletstraat zich zelf kapot gemaakt heeft door die prijsstijgingen. Ik denk dat het kwa bezetting echt niet beter gaat worden. Je kan daar 50 dames neerzetten maar als niemand 40 euro wil betalen dan vertrekken al die dames gewoon weer wegens te weinig inkomsten.
40 maakt mij geen bal uit, maar als dames als Medea bijna iedereen weigert en buurvrouw Antonia de hele dag gordijnen dicht heeft 🤣 ja dan gaan mensen vanzelf verder kijken, m'n piemol zuigt zichzelf niet 😅

Toch maar goed dat ik uiteindelijk met mijn hersens heb besloten en niet met mijn lul en niet ben gegaan vandaag, wat een droevige bezetting.
Wordt wel even flink volhouden tot het einde van de week en dan helemaal losgaan.
Dus eind deze week is er weer licht aan het einde van deze lange donkere tunnel.
Hopelijk is de bezetting dan weer op volle sterkte.

40 maakt mij geen bal uit, maar als dames als Medea bijna iedereen weigert en buurvrouw Antonia de hele dag gordijnen dicht heeft 🤣 ja dan gaan mensen vanzelf verder kijken, m'n piemol zuigt zichzelf niet 😅
Het is en blijft een vraag en aanbod systeem

Is de vraag groot dan is het aanbod groot

Iets wat goedkoop is verkoopt zich gewoon makkelijker

Laten we eerlijk zijn voor 25 euro neuken dat kan je bijna gratis noemen. Op de doubletstraat hebben best wel goede prostituees gestaan voor dat bedrag.

Ik geloof niet dat het aanbod groter zal worden als niemand 40 euro wil gaan betalen. Ik kan me nog tijden herinneren dat elke raam in de doubletstraat en geleenstraat echt bezet was en dat er supermooie vrouwen stonden. Vooral op de Geeleenstraat. Op de Doubletstraat had je ook best wel mooie vrouwen staan met een goede service als je de recensies las op hookers.nl

Maar het verval was er eigenlijk al voor de corona crisis. Op de beide locaties had je eigenlijk al een terugval van hoeveelheden prostituees.

Waar ligt dat aan moet je af vragen. Blijkbaar is gewoon de hoeveelheden wandelaars op beide locaties sterk afgenomen. Ik denk in de top perioden een jaar of 10-12 geleden was de kwaliteit van de dames op de doubletstraat best wel hoog. Dat niveau is alleen maar afgenomen. Op de Geleenstraat is het ook een stuk minder. Daar hebben echt toppers gestaan kwa uiterlijk.

Ik weet niet of dat in andere steden hetzelfde verhaal is.

Het lijkt net of ik alleen maar probeer de af te kraken maar dat is niet zo. Ik vind het zelf ook jammer dat het niveau gewoon minder is. Laten we hopen dat het beter wordt.

Terug
Bovenaan Onderaan