Is zij ook werkzaam op de Doublet?
Ze komt mij wel enigszins bekend voor.
Yes, haar kamer wisselt alleen continu. Zit altijd op een krukje en soms aan het kletsen met de andere Roemeense dames. Werkt voornamelijk in de avonden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs zij ook werkzaam op de Doublet?
Ze komt mij wel enigszins bekend voor.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of wilde je alleen maar even zeggen dat je bij Jessica bent geweest?Leuk, we zien je recensie tegemoet.
zou dat echt zo zijn..... wel jammer dat het daar vanaf moet hangenVanavond eindigt de ramadan dus vanaf morgen/komende week hopelijk weer veel meiden terug in onze wipstraatjes.
Shit, ik ben ook op weg. Hopelijk is er nog wel 1 die mijn zaad wil ontvangen…..Ben in de doub.
Je kunt hier een kanon afschieten.
En dan raak je vooral wandelaars, waarschijnlijk geen dames.
Succes, je hebt er maar 1 nodig, waar je je zak bij kan uitkloppenShit, ik ben ook op weg. Hopelijk is er nog wel 1 die mijn zaad wil ontvangen…..
Yvonne is er en ziet er goed uitWie weet of yvonne er zit op Doubletstraat, was namelijk vorige week dinsdag avond geweest en zat ze er niet...
ThxYvonne is er en ziet er goed uit
Wat handig Dit! Dat scheelt weer wat benzine voor mij bedankt !bezetting Doublet vanmiddag rond een uur of 2
Kika,Elisa en Elise op 40
Karima op 38
Saskia , Tanja op 30
Op 26 o.a. een blondine
Op 26a Manuela
Op 20 Lisa
Op 10/12 Sol en een leuke getinte tattoo dame
Op 1 de vaste dames
Op 1ak2 Ana een nieuwe dame die ik bezocht en voor mij een openbaring was (ben niet veel gewend ) : echte tip voor de baffers en de beffers.
Recensie staat 'vers fris' op de site
Op 5 Arina
Op 3k7 de blonde Laura ...de z.g.n. zus van Adriana
Ana en Alicia op 73
Dora op 79 ( vandaag in het blauw)
Een naampje/kamer nr kan verkeerd zijn .
En verder verspreid zaten nog de 1 of andere "onbekende" dames.
Het is een kleine opsomming : weinig uit een goed hart en misschien heb je er wat aan ...
Misschien kan Paulus al wat voorwerk verrichten voor de dames van de Geleen, dat scheelt een hoop tijdIk ga morgen naar de Doub en de Geleen
Ik zal dan aan ALLE dames vragen of ze mij bij aanvangst van hun dienst een sms of whatsapp willen sturen , zodat het hier (verzameld) per dag vermeld kan worden.
Je denkt toch niet dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben?Misschien kan Paulus al wat voorwerk verrichten voor de dames van de Geleen, dat scheelt een hoop tijd
40 maakt mij geen bal uit, maar als dames als Medea bijna iedereen weigert en buurvrouw Antonia de hele dag gordijnen dicht heeft ja dan gaan mensen vanzelf verder kijken, m'n piemol zuigt zichzelf nietIk zou misschien alleen nog voor Daisy naar de Doublet gaan vanwege de service, hoewel ik al meer dan 2 jaar niet meer bij haar ben geweest dus daar valt ook nog niets over te zeggen.
Ik was vier weken geleden daar even en die dames vroegen mij allemaal 40 euro, aangezien ik wilde weten hoeveel ze vroegen. Ik vond er echt niks tussen zitten waar ik naar binnen wilde.
Voor 10 euro meer kan je gewoon naar de Geleenstraat waar het niveau toch wat hoger ligt
Ik denk dat daarom de bezetting wat minder is geworden in de Doubletstraat. Het komt vooral omdat ze veel minder klanten daar krijgen vanwege dat de prijzen daar gewoon giga gestegen zijn.
Vroeger kon iemand zich wel lekker vermaken voor 25 euro. 40 euro dan denken een hoop mensen dat is me gewoon teveel voor een wipje.
In principe kan je nu al een beetje zeggen dat de doubletstraat zich zelf kapot gemaakt heeft door die prijsstijgingen. Ik denk dat het kwa bezetting echt niet beter gaat worden. Je kan daar 50 dames neerzetten maar als niemand 40 euro wil betalen dan vertrekken al die dames gewoon weer wegens te weinig inkomsten.
Dus eind deze week is er weer licht aan het einde van deze lange donkere tunnel.Toch maar goed dat ik uiteindelijk met mijn hersens heb besloten en niet met mijn lul en niet ben gegaan vandaag, wat een droevige bezetting.
Wordt wel even flink volhouden tot het einde van de week en dan helemaal losgaan.
zet er anders een Nilfisk op, die zuigt wel.m'n piemol zuigt zichzelf niet
Ik vraag me af hoeveel invloed dat heeft op de bezetting, waarschijnlijk in de Geleenstraat totaal niet, in de Doubletstraat misschien een klein beetje.Vanavond eindigt de ramadan dus vanaf morgen/komende week hopelijk weer veel meiden terug in onze wipstraatjes.
Het is en blijft een vraag en aanbod systeem40 maakt mij geen bal uit, maar als dames als Medea bijna iedereen weigert en buurvrouw Antonia de hele dag gordijnen dicht heeft ja dan gaan mensen vanzelf verder kijken, m'n piemol zuigt zichzelf niet