wandelaar54321
Wandelaar
mede wandelaars ben net in de hunse straat geweest by sisi meer was er niet echt een leuke dame 26 jaa vryt super en heel lief half yyrtje geweest ze zei ook dat ze eind van het jaar stopt dus pak je kans
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is wel een heel ruime waarschuwing voorafze zei ook dat ze eind van het jaar stopt dus pak je kans
alvast een andere dame zoeken en haar links laten liggen heb je nog mooi ruim de tijd voor wat ook wel vaker gebeurd dat een dame dat zegt en hoopt dat klanten vaker komen omdat het dan nog kan zodat ze meer omzet hebben en een jaar later nog steeds actief zijn alleen zelf hou ik niet van die geintjesDat is wel een heel ruime waarschuwing vooraf
Alleen heeft SiSi niet echt te klagen over aanloop.alvast een andere dame zoeken en haar links laten liggen heb je nog mooi ruim de tijd voor wat ook wel vaker gebeurd dat een dame dat zegt en hoopt dat klanten vaker komen omdat het dan nog kan zodat ze meer omzet hebben en een jaar later nog steeds actief zijn alleen zelf hou ik niet van die geintjes
sisi werkt al sinds de sluiting van het zandpad in 2013 in de geleen/hunsestraat !oke ja daar ben ik geweest ze gaat stoppen 6 jaar in de straat gewerkt
mede wandelaars ben net in de hunse straat geweest by sisi meer was er niet echt een leuke dame 26 jaa vryt super en heel lief half yyrtje geweest ze zei ook dat ze eind van het jaar stopt dus pak je kans
zo vanavond effe naar geleen en de doub geweest uit betrouwbare bron gehoord dar vanaf januaeue in de douvle naar 50 gaat
Het lijkt mij onrealistisch om de doub naar 50 te laten gaan... de geleen heeft toch over het algemeen een wat hogere kwaliteit dames vergeleken de doub met uitzonderingen daar gelaten. Ik vraag me af als beide straten 50 worden hoe de wat slechtere dames uit de doub ooit nog gaan rondkomen want dan ben ik persoonlijker toch wel geneigd om naar de geleen te gaan als de prijs hetzelfde is... laten we hopen dat dit speculaties zijn en het tarief op 35 blijftWe zullen zien of het 1ste geciteerde
bericht net zo gaat kloppen als het 2e geciteerde bericht uit november j.l.
De tijd zal het wederom leren ....
Dit was ooit bedoeld als aanloop naar de nieuwbouw van 1 rosse buurt. Dat plan heeft het niet gehaald weten we nu. De prijsverhoging voorlopig ook niet.Het bericht over de prijsverhoging dateert van november vorig jaar, dus zo betrouwbaar was die bron blijkbaar niet.
Dat zou wel erg voorbarig zijn geweest, zelfs als de verplaatsing zou doorgaan zou dit nog een aantal jaren duren.Dit was ooit bedoeld als aanloop naar de nieuwbouw van 1 rosse buurt. Dat plan heeft het niet gehaald weten we nu. De prijsverhoging voorlopig ook niet.
De liefhebbers van Nederlandse dames mogen je wel dankbaar zijn, met deze lijst, Hopelijk maken ze als blijk van waardering een mooie recensie van een van de dames.Voor @Peters en alle (nieuwe) fans van NL dames in de Geleenstraat / Hunsestraat.
Onderstaand heb ik de bij mij bekende NL dames in de Geleenstraat / Hunsestraat op een rijtje gezet.
Voor zover ik weet zijn deze dames overwegend overdags (niet elke dag) aanwezig.
Asha 96 k3 met topic =NL/Hindoestaanse dame
Linda 98 k3 met topic + bordje NL
Layla 100 k1 BOVEN (boven nr 98) met naambordje = NL/Marokkaanse dame
Gina 100 k2 BOVEN met topic
Amber 122 k5 met topic + naambordje
Suzan 23k10
Kelly rose passage k1 met topic (bekend van Big Brother) de laatste maanden niet gezien.
Jennefer rose passage k3 met haar naam op een 'gele (auto)kentekenplaat'
Mirjam rose passage k7 met NL naambordje met MIR erop
Jenny rose passage k9
Eli rose passage k10
Silvana rose passage k12 met topic
Angel met naambordje en nog een NL dame zitten tegenover de rose passage op nr4.
Indien nog meer NL dames bekend , laat dan eventueel even weten , dan kunnen zij er bij genoemd worden als service voor de fans van NL dames.
Om recensie-topics van een dame te vinden, dan moet je haar naam en straatnaam invullen bij de zoekfunctie.
Ditzelfde geldt als je een vraag hebt op welk nummer een dame zit .
Als je een recensie wilt plaatsen kan je op deze manier ook contrõleren of er al een recensie-topic van de dame bestaat.