Ik weet wie je bedoeldIk mis de omschrijving "Kort kereltje met een paar haren en ziet eruit alsog hij in de jaren 70 bokskampioen geweest"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet wie je bedoeldIk mis de omschrijving "Kort kereltje met een paar haren en ziet eruit alsog hij in de jaren 70 bokskampioen geweest"
Afgelopenwoensdagmiddag aan het werk op de vertrouwde plekVorige week dinsdag heb ik haar gezien, op de bovenverdieping.
Hier het zelfde idd ! De parkeergarage is natuurlijk ook een goede optie. Iets duurder maar niet ver lopen en je kan nog pinnen ook bij die ing op dat pleintjeCollega's help!
Een vraagje waar parkeren jullie het makkelijkste bij doublet?
Vroeger parkeer ik bij de zaagmolen daar is altijd wel een parkeer plek maar nu in den haag centrum helemaal opengebroken.
Onwijs moeilijk om parkeer plek te vinden...
Groet Ayu
Ze is vandaag aanwezig.Is Milou (NL) in Hunsestraat 37 K1 nog werkzaam? En zo ja welke dagen en shift? En wie heeft ervaring met haar? Ik wil haar wel een keer bezoeken, ik heb haar 1 keer gezien de laatste dag voor de afgelopen lockdown, maar had haar lichaam niet goed kunnen bekijken, zij leek wel curvy of ik had het mis. Ze was wel vaak bezet, maar ze lijkt mij wel aardig/vriendelijk.
Ik herkende haar haast niet vanmorgenfel geblondeerd,dus ze was het wel degelijk.Doublet : nr 73 weer bezet door Ana
Wel erg prijzig om daar te parkerenvanmorgen was er veel plaats aan de Wagenstraat. Maar ik weet niet hoe het 's avonds is, dan ga ik nooit
Helaas wel.Wel erg prijzig om daar te parkeren
Het risico is te groot om een bon te krijgen. Ik ga altijd voor minimaal een uur naar dvpParkeren, niet betalen, vluggertje doen en wegwezen weer…
Rond de Doubletstraat kost het 2,45-2,95 euro per uur en idd bij de Geleenstraat weer 2 euro.In Den Haag kost op straat parkeren ongeveer € 2 per uur, waarom zou je het risico nemen op een bon?
Jammer genoeg zijn de prijzen inmiddels flink verhoogd. De parkeertarieven rondom doublet zijn al rond de 5 euro per uur. Bij Geleen denk ik rond de 2.50 euro per uur.In Den Haag kost op straat parkeren ongeveer € 2 per uur, waarom zou je het risico nemen op een bon?
In de Boekhorststraat inmiddels 5 euro/uur!!! Ik schrok mij dood! Ik ga daar NOOIT meer parkeren.Jammer genoeg zijn de prijzen inmiddels flink verhoogd. De parkeertarieven rondom doublet zijn al rond de 5 euro per uur. Bij Geleen denk ik rond de 2.50 euro per uur.
Rond Geleenstraat is het 2 euroJammer genoeg zijn de prijzen inmiddels flink verhoogd. De parkeertarieven rondom doublet zijn al rond de 5 euro per uur. Bij Geleen denk ik rond de 2.50 euro per uur.
Bij het oranjeplein richting hoefkade 1,75 per uur, aan de grachtkant bij de moestuin 2 euro per uur. Althans gistermiddag1 tot 3 minuten lopenRond de Doubletstraat kost het 2,45-2,95 euro per uur en idd bij de Geleenstraat weer 2 euro.
En onder het spoor door is het gratis, 5 minuten lopen via de scheepmakersstraatRond Geleenstraat is het 2 euro
inderdaad, alleen is het oranjeplein al een tijdje dicht vanwege werkzaamheden. Alleen begin van de straat vanaf de Hoefkade kan je nog parkeren, of in een van de zijstraatjes.Ja, dat is misschien 5 minuten lopen.