Entree voor een straat of centrum?
Ja ja,..... en dan?
Draadloos betalen met je pas?
Dan word t erg Stil Haha
Ja ja,..... en dan?
Dan word t erg Stil Haha
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb weleens bij een dame geld overgemaakt naar haar rekening, ze gaf me gewoon haar pas.Entree voor een straat of centrum?
Ja ja,..... en dan?
Dan word t erg Stil Haha
Ik ook vrij recentelijk bij SiSi @ Geleenstraat.Ik heb weleens bij een dame geld overgemaakt naar haar rekening, ze gaf me gewoon haar pas.
Giulia is haar naam, aan jouw de eer om een topic te startenWeet iemand de naam van dame op 86 k4, ik dacht te verstaan guilya, of julia. In ieder geval, blonde dame, wil graag een recensie over haar schrijven. Ze had last van haar rug na onze sessie, heerlijk gevoel. Beetje lachen achteraf, prachtige dinsdagavond. Als iemand mij kan helpen met haar naam identificeren, dan zou dat mooi zijn.
Ik was een keer bij Jazmin (Doub). Ik had gepast geld bij me. Ze opperde om een trio te doen met haar vriendin. Dat leek me wel wat, maar ik had daar dus geen geld voor bij me. 'Nou, dan pin je toch gewoon', zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Ze had een mobiel pinapparaat!Ik ook vrij recentelijk bij SiSi @ Geleenstraat.
Ik zag haar staan en zij wenkte mij, ik naar binnen en ik zei gelijk dat ik naar de ATM moest, toen opperde zij Internet betaling. En gaan!
Voor wandelaars met een gezamenlijke rekening niet perse de beste optie, maar ach
En wat stond er later op je afschrijving?Ik was een keer bij Jazmin (Doub). Ik had gepast geld bij me. Ze opperde om een trio te doen met haar vriendin. Dat leek me wel wat, maar ik had daar dus geen geld voor bij me. 'Nou, dan pin je toch gewoon', zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Ze had een mobiel pinapparaat!
Pamvo Service Nl (Leiden), zonder verdere vermelding. Dus niets omtrent de "geleverde dienst".En wat stond er later op je afschrijving?
Zo werkt het in een club toch ook?... Als ik naar de OQ ga dan betaal ik ook entree en ga lekker aan de bar zitten een drankje doen en kijken of er vrouw is waar ik mee naar boven wil. Zo niet dan neem ik nog een drankje en ga na 2 uurtjes weer weg, heb ik toch een gezellige avond gehad voor een paar tientjes. Ik stel me zoiets ook voor met een erotisch centrum; dat is in de huidige straten natuurlijk niet te doen, maar ik denk dan aan een soort 'kantoorgebouw' met gangen en ramen waar je, net als nu gewoon langs kunt lopen, maar wel in een omgeving met beveiliging aan de deur. En ja, ik weet dat dat er waarschijnlijk nooit van gaat komen, maar het lijkt me wel wat, niet in de laatste plaats voor de dames zelf die nu zonder enige bescherming aan het werk zijn.Entree voor een straat of centrum?
Ja ja,..... en dan?
Dan word t erg Stil Haha
Heeft iemand haar vandaag al gespot? BVD.Is Anais van geleen 110p - k3 aan het werk vandaag?
Dat klopt, maar op haar naambordje staat GiulyaGiulia is haar naam, aan jouw de eer om een topic te starten
Hi, im a kinky girl.only whatssp
cute blonde ready to play with you slowly and hard enough as you want. ready to bring you into my darkness full of fantasies...www.kinky.nl
Ze is er gewoon (vrijwel) elke dag hoor.Tot nu toe is Claudia Doub 26~2 nog niet aanwezig geweest.
Betaal ook wel eens met tikkies (bij een vaste dvp), omschrijvingen als 'sinterklaas', 'valentijn', 'etentje': prima.En wat stond er later op je afschrijving?
Ze lijkt wel op die dame die 110p K1 stond? En ze had volgens mij ook een zus.Volgens mij heeft deze dame eerder in de Geleenstraat gewerkt.
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Kijk, als je het echt goed wil doen zorg je voor een digitaal inchecksysteem waarbij dames kunnen inchecken en het obv hun alias duidelijk is dat ze aanwezig zijn. En koppel je dit met een wandelapp waarbij wandelaars direct kunnen zien wie er ter plekke aanwezig zijn en kunnen checken of het het entreegeld waard is of niet.
En als je het echt goed wil doen koppel je er een planningssysteem aan waarop dames kunnen aangeven welk dag en hoe laat ze zullen werken en koppel je er ook een reserveringssysteem aan waarmee wandelaars, desnoods tegen een voorschot of middels een abonnementsprijs, alvast een reservering kunnen doen.
Een beetje digitalisering en automatisering kan echt geen kwaad. Plus een ratingsysteem dat openbr is voor iedereen, wellicht een profiel voor dames die dat handig vinden etc.
Alles is mogelijk in principe
Leuk bedacht, maar ik zie hier helemaal niets in en waarschijnlijk de meeste dames en wandelaars ook niet.
Er zitten volgens mij heel veel haken en ogen aan, zoals bv privacy. En wat als je ziet dat een dame aanwezig is, maar de hele tijd bezet blijft. En als je naar de ramen gaat wil je ook kunnen zien hoe een dame eruit ziet.
En zo valt er nog veel meer
Jij maakt een screenshot ,en kijkt met Google lens op vertalen en viola gaat in millisecondeIk gebruik nu de oostblokvariant: messenger en WhatsApp. Dame is actief, appje en afspraak gemaaktGoogle translate ondersteunt in sommige gevallen. Bulgaars is voor mij wat lastig, cyrillisch alfabet en zo. Werkt prima.
Zo werkt het in een club toch ook?... Als ik naar de OQ ga dan betaal ik ook entree en ga lekker aan de bar zitten een drankje doen en kijken of er vrouw is waar ik mee naar boven wil. Zo niet dan neem ik nog een drankje en ga na 2 uurtjes weer weg, heb ik toch een gezellige avond gehad voor een paar tientjes. Ik stel me zoiets ook voor met een erotisch centrum; dat is in de huidige straten natuurlijk niet te doen, maar ik denk dan aan een soort 'kantoorgebouw' met gangen en ramen waar je, net als nu gewoon langs kunt lopen, maar wel in een omgeving met beveiliging aan de deur. En ja, ik weet dat dat er waarschijnlijk nooit van gaat komen, maar het lijkt me wel wat, niet in de laatste plaats voor de dames zelf die nu zonder enige bescherming aan het werk zijn.
En toch,.....
In de afgelopen 10 a 20 jaar waren er vaste dag en avond wandelaars die meer tijd doorbrachten in de doublet dan dat dat ze thuis verbleven.
Bv. Om 17:00 in de straat aankomen en blijven lopen tot de laastste Dvp de deur afsloot.
En dat "gewoon" 7 dagen p.week.