Voormalig lid 5126
Vaste klant
Die domenicaanse in het midden van de straat ? Mollig maar relatief dikke buik ? Vorige week zaterdag en zondag niet iedergeval. Is dat wat dan ?Is Yazmin al gesignaleerd in de Doubletstraat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie domenicaanse in het midden van de straat ? Mollig maar relatief dikke buik ? Vorige week zaterdag en zondag niet iedergeval. Is dat wat dan ?Is Yazmin al gesignaleerd in de Doubletstraat?
ja die bedoel ik, altijd een felle kleur bikini aan. Ach het is niet de mooiste dame, maar wel heel lief en altijd vrolijk. Ik ga daar eigenlijk alleen heen voor een uitgebreide handjob, dat doet ze goed, iets anders doe ik niet met haar.Die domenicaanse in het midden van de straat ? Mollig maar relatief dikke buik ? Vorige week zaterdag en zondag niet iedergeval. Is dat wat dan ?
Zaterdag en Zondag heb ik haar niet gezien. En haar Naambordje overigens ook nietIs Yazmin al gesignaleerd in de Doubletstraat?
29k1 staat alexandra volgens mij is recensie van.Gister een rondje gelopen op de Doub (Zie recensie Betina)
Twee vrouwen gezien waar ik geen recensie van kan vinden.
1 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?
2 : Voor mij de eerste keer dat ik haar zag. Latina, dikke reet, blond haar en had gister een zwart setje aan. Stond met haar rug naar het raam, ik meen dat het nummer 33 of 35 K1 was.
Iemand?
weet je het adres/kamernummer nog?ja die bedoel ik, altijd een felle kleur bikini aan. Ach het is niet de mooiste dame, maar wel heel lief en altijd vrolijk. Ik ga daar eigenlijk alleen heen voor een uitgebreide handjob, dat doet ze goed, iets anders doe ik niet met haar.
Niet aanwezigIs Yazmin al gesignaleerd in de Doubletstraat?
Waarschijnlijk de colombiaanse Patricia. Is alwat ouder, herkenbaar aan een piercing boven haar lip. Leuke vrouw.Wie heeft ervaring met Doubletstraat 26a /3 net voorbij Manuela. Er staat hier een iets oudere dvp met lang zwart haar. Wie heeft ervaring met haar en is het een latina?
Nee nog niet gistermiddag stond een andere dame in haar vaste kamer.Heeft iemand crystal al gezien?
Vicky gok ik?Ik heb in september een aantal keer een knappe blonde dame gezien op de doubletstraat 5k1 of 7k1. Maar de laatste 2 maanden dat ik naar de doublet ben geweest heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand over wie ik het heb? En of ze weg is en zo ja, waar naar toe?
ik denk 24 k4 óf 22 k4weet je het adres/kamernummer nog?
waar zit die normaal gesproken?Iemand die de werktijden en werkdagen van Kayla met de megabillen weet?
Staat op mijn lijstje voor deze week.
ik denk het wel, dan zal het tot 22:00 uur zijn,Worden de werktijden deze week verruimd en zo ja tot hoelaat 20 uur of 22 uur?
Ik denk niet dat je Vicky bedoeld zoals Ted zegt, Vicky is overigens wel terug maar die staat op 5 k3.Ik heb in september een aantal keer een knappe blonde dame gezien op de doubletstraat 5k1 of 7k1. Maar de laatste 2 maanden dat ik naar de doublet ben geweest heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand over wie ik het heb? En of ze weg is en zo ja, waar naar toe?
Dat hoor je vanavond.Worden de werktijden deze week verruimd en zo ja tot hoelaat 20 uur of 22 uur?
waar zit die normaal gesproken?
Ja hopelijk,......maar uit een gesprek wat ik had met het virus zei het mij liever over te springen als t donker is.Dat hoor je vanavond.
Ik denk dat je de blonde Ruby bedoelt. Voor de lockdown heb ik haar weleens op 12 gezien.Ik heb in september een aantal keer een knappe blonde dame gezien op de doubletstraat 5k1 of 7k1. Maar de laatste 2 maanden dat ik naar de doublet ben geweest heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand over wie ik het heb? En of ze weg is en zo ja, waar naar toe?
Lisa whatsappde mij dat ze 5 februari weer terug is. Dus waarschijnlijk 1 of 2 dagen later aan het werk.Is Lisa al terug van 20k1 ?