KaiserParma
Wandelaar
Recensie volgt nog, maar ik ben bij Sonja langsgeweest en holy shit, wat heeft zij haar reputatie waargemaakt zeg. Sterker nog, jullie waren niet lovend genoeg. What the fuck gasten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAnna en DoraZijn er ook raamprostituees in Den Haag die anaal aanbieden?
Vrijdag en zondag weer zei ze tegen mijIs Sonja al gespot vandaag? Ik ga er sowieso heen, maar als zij er is, dan ga ik zeker even kijken hoe het met haar is
Volgens mij is het Ana, de Portugese blondineAnna en Dora
Waar zijn deze meiden te vinden in het Doublet?Volgens mij is het Ana, de Portugese blondine
Is dat die ietwat mollige donkere rijpe Dominicaanse? Ik heb een paar keer gevraagd of ze anaal doet en zei zegt steeds nee.En Maria in passage 42, vaak kamer 2 of 3
Het is een iets gezette, wat oudere Latina met krulletjes.Is dat die ietwat mollige donkere rijpe Dominicaanse? Ik heb een paar keer gevraagd of ze anaal doet en zei zegt steeds nee.
Mwah. Er zijn wel echt minder wandelaars dan vorig weekend. Geleen is beter op niveau@Hansjansen Hoe is de bezetting in de Doub?
Thanks kerel! Dat wordt dan een bezoek aan beide winkelstraatjesMwah. Er zijn wel echt minder wandelaars dan vorig weekend. Geleen is beter op niveau
Portugese Ana zat voor de lockdown op 73/k?, naambordje met haar naam. Is vaak bezet, een welbekende topperWaar zijn deze meiden te vinden in het Doublet?
Vrijdag en zondag weer zei ze tegen mij
Dat was gisteren en morgen? Weet je hoe het zit aankomende week, of hoe ik eventueel zelf met haar in contact komen betreft haar beschikbaarheid.
Recensie volgt nog, maar ik ben bij Sonja langsgeweest en holy shit, wat heeft zij haar reputatie waargemaakt zeg. Sterker nog, jullie waren niet lovend genoeg. What the fuck gasten
@Opperman misschien herken je haar wel in onderstaande recensie van @hellraiser6661 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?