Recensie Deena - Leela Thai - Sterrebeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwari

Newbie
8
24/04/23
6
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leelathaimassage.be/team/deena-new-girl/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik wilde eigenlijk naar Amy in zaventem gaan, maar daar was een misverstand geweest met de reservatie. Aangezien ik niet naar huis wilde zonder massage besloot ik op terugweg van de snelweg te rijden in sterrebeek en bij Leela te stoppen. Die hadden maar 1 "dame" vrij dus werd het Deena (New girl) Ik ga nu al zeker 20-22 jaar naar Thaise massages en dit was qua massage het zwakste wat ik al ben tegen gekomen. Dit was absoluut niet masseren. Kreeg de vraag of ik massage wilde of fun. Ik had massage gezegd, en kreeg zonder olie wat droog gewrijf en wat geknijp in mijn benen en armen. Maar dat was het dan. Erogedeelte was niet aan de orde aangezien ik na de eerste zin en het zien van de lichaamsbouw niet uit mijn hoofd kreeg dat ze wel eens een man kon geweest zijn. Ik kan me vergissen, maar denk het niet. Ik heb geen probleem mee dat die mensen deze job doen, maar wees aub open tegen de klanten want niet iedereen kan zich daarover zetten. Dus kort samengevat, ik had onmiddellijk al spijt van mijn beslissing. Laat dat kind aub een opleiding gaan volgen en wees open tegen je klanten. Want op deze manier ga je klanten verliezen.

she just read what you said now , she just dont care if you dont happy with her , another custumer do, and nobody can make everyone happy , even the topper one in salon get complaining on here , just go to another if you dont happy , the boss will choose the girl not custumer 1 complaining

Terug
Bovenaan Onderaan