Op huisbezoek geweest voor de eerste keer met Dea.
Niet dadelijk weten wat verwachtende maar hoopvol op basis van deze review.
Kleine dame, behoorlijk slank. Mooie krullebol die de haren laat loshangen (wat ik wel leuk vind). Qua looks best wel OK maar dat is kwestie van smaak.
Ik zou de start niet onmiddellijk zakelijk noemen maar wel to the point. Wat kan, wat kan niet, wat heb je graag,... Zeer transparant, duidelijk en dat is echt niet verkeerd. Zo geeft ze aan het niet leuk te vinden als er in haar gezicht (mond) wordt geademd. Ze vraagt of je wenst te zoenen en hoe (ik vind zoenen best zeer leuk, maar tongzoenen liever niet in kader van hygiëne voor beide). Vingeren mocht maar niet te heftig (ook geen probleem want vingeren moet voor mij niet.
Dan gingen we over tot datgene waarvoor we kwamen.
En of dat OK was... Zeer zeer zeer leuke ervaring. Als ik mij iets moet voorstellen bij GFE dan is dit toch wel 100% geslaagd. Dit was niet zomaar erop en erover. Dit was een verhaal van eerder sensueel romantisch ontmoeten, zacht, knuffelend, pure aandacht voor mekaar (en vooral voor mij

)
Subtiel zoenen over gans het lijf, strelen, gewoon op mij komen liggen, aankijken, kussen op de mond, wangen, voorhoofd, nek,... bij mekaar.
Je kon niet anders denken dat je daar met je levensvriendin ligt te knuffelen.
Dan ook stilaan aandacht voor de intieme streek. PMC wat ze zeer aangenaam deed.
En dan uiteindelijk 'de daad' waarbij zijn bovenop komt en het tempo bepaald. En dat was ook puur sensueel romantisch te noemen. Zacht, rustig, dan eens nijpend met de spieren, dan weer bijna helemaal eruit om zacht terug in te schuiven. En ze voelde zalig. Als ze voelde dat er bijna geen houden meer aan was, dan toch kon ze het tempo en de techniek aanpassen om het uit te stellen.
En uiteindelijk als ze merkt dat je alles wil geven, dan fluistert ze je dat aan dat je in haar mag komen.
En ook na het klaarkomen gaat ze nog even subtiel door wat het orgasme alleen maar aangenamer maakte dan het al was.
Dat half uurtje wat in een wip en een flik om. Genoten in het kwadraat, qua GFE is dit volgens mij een standaard.
Een fijn afscheid.
Bij openen kamerdeur kwam er nog net een andere dame boven. Zeer mooi snoetje, grote poep... wie dat was??
Dea, bedankt voor het ontvangst, service... zeer fijne ervaring.