• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zorgpremie is bij ons te laag, daar kunnen onze zorgkosten niet van betaakd worden, in Duitsland betalen mensen tussen de 500 en 800 per maand aan zorgpremie
In Duitsland is de gemiddelde zorgpremie afhankelijk van het inkomen....gemiddeld betaalt een werknemer in duitsland maandelijks zo'n €300 - €400 aan zorgpremie.... afhankelijk van het inkomen... ;)

In Duitsland is de gemiddelde zorgpremie afhankelijk van het inkomen....gemiddeld betaalt een werknemer in duitsland maandelijks zo'n €300 - €400 aan zorgpremie.... afhankelijk van het inkomen... ;)
Dat is dan in België volgens mij dan weer goedkoop. Had gelezen € 300 euro voor een vrouw met 2 kinderen in een jaar. In Nederland betaal je bijna € 200 per maand. Duitsland weet ik niet. Maar Spanje is ongeveer de helft van Nederland en daar zijn de ziekenhuizen ook prima zo niet beter.

Nederland is flink afgezakt op de Europese ranglijst qua zorg. Wel veel betalen maar kwaliteit daalt.

Was overlaatst enkele dagen in Nederland en schrok elke keer in de supermarkt hoe weinig ik moest betalen tegenover wat ik in Vlaanderen gewoon ben. Hetzelfde, of nog meer misschien, op restaurant.
Bij Dirk van den Broek heb je echt veel voor 50€ hoor.
Ik was pas bij 1 van mijn Vlaamse vriendinnen en ze zegt Albert Heijn is de goedkoopste , das juist bij ons in NL de duurste. We hebben nog wel even de parking van de Lidl gebruikt aan de Kortrijkse steenweg in st.Denijs voor een samenzijn. Daar aan de andere kant zag ik ook nog een paar onbezette ramen trouwens.( Temptation?)

Zeker als je het van haar kant bekijkt wel. Al denk ik niet dat alle dvp's goed verdienen nu ze meer vragen ik denk dat het aantal klanten ook afneemt dus minder omzet, maar dat maakt hun waarschijnlijk niets uit zolang ze per klant dik betaald worden.
Dat kan ook niet anders. Zoals reeds eerder aangehaald, geldt nog immer de wet van de prijselasticiteit.

Al dat gezeik over dat kutgeld.

Denk in termen van opbrengst:
Ik was vorig jaar zó kwaad op een klant dat ik bereid was m te dumpen. Voordat ik m ging bellen, eerst ff afgesproken met een dame. Vervolgens in zenmodus bij haar de deur uitgelopen en de relativiteit van het geschil ingezien. De klant op rustige toon opgebeld en de zaak uitgepraat.

Vervolgens wordt hij één van mijn beste klanten.
Die dame (💐voor haar) heeft mij heel veel gebracht kan ik je vertellen!

De gemiddelde Nederlander is niet met 30% loon gestegen Sexsebas kletst uit ze nek. En ja de kosten zijn veel harder gestegen dan de loon, veel Nederlanders houden in vergelijking met jaren geleden minder geld over dus hier gaan roepen dat we op vooruit zijn gegaan is klinkklare onzin. Feit is dat dvp's hun prijzen veel meer zijn gaan stijgen dan de inflatie zelf.
Alleen al de afgelopen 4 jaar zijn de lonen met 15% gestegen en dan heb ik het eerder over een tijdsbestek van 10-12 jaar, dus ik denk dat mijn inschatting zelfs aan de voorzichtige kant zit.

Ik kan natuurlijk niet spreken in jouw individuele geval, misschien ben je er zelf minder aan toe, dat kan natuurlijk een ander perspectief geven.

ik zie dat gebeuren op de Ruysdaelkade in Amsterdam, daar vroegen de dames altijd € 50 overdag en in de avond.
Laatste tijd is het in de avond naar € 100 gegaan bij de meeste, en het is er echt wel een stuk rustiger geworden. Maar goed je hebt bij een verdubbeling natuurlijk ook maar de helft aan klanten nodig.

Ik snap niet zo goed waarom ze het verdubbelen ipv geleidelijk verhogen, het zou veel logischer zijn om eerst naar 60, of 75 te gaan. Zo hou je de markt in beweging en kunnen klanten langzaam wennen aan de hogere prijzen.

Voor 100 stap ik niet naar binnen bij een raamdame in de avond.
Maar de Ruysdaelkade daar komen toch niet veel toeristen het zijn toch vooral gewone Amsterdammers die daar wandelen waarom vragen ze zoveel.

Als de service uitstekend is en ik ga gesloopt met knikkende knietjes terug naar huis denk ik niet meer over het uitgegeven geld. Ik weet wat de marktprijzen zijn en hoeveel ik wil uitgeven voor welke dame en voor welke service. Ik betaal voor wat ik het waard vind en zolang ik het geld kan missen is er niks aan het handje.

Als de service uitstekend is en ik ga gesloopt met knikkende knietjes terug naar huis denk ik niet meer over het uitgegeven geld. Ik weet wat de marktprijzen zijn en hoeveel ik wil uitgeven voor welke dame en voor welke service. Ik betaal voor wat ik het waard vind en zolang ik het geld kan missen is er niks aan het handje.
Jij bezoekt vooral oudere minder aantrekkelijke milfs en die bezoek je herhaaldelijk logisch dat ze niet veel vragen.

Precies, allemaal niet zo moeilijk, je bepaalt je budget en dan zoek je de juiste dame erbij

Terug
Bovenaan Onderaan