Voormalig lid 18223
Newbie
- 3
- 11/11/22
- 0
Was het maar zo.
Krijgen jullie geld van de dames dan?
Krijgen jullie geld van de dames dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren'T is de kleur van mijn ogen die ge niet schoon vindt eh?Over wie heb jij het precies Sissel of Belle? een naam erbij zetten zou best handig zijn. Ik zou ze trouwens beide al zouden ze 150 per uur kosten niet willen bezoeken niet mijn smaak.
Point taken. Als je het zo uitlegt snap ik het al een stuk beter.Dat is jou keuze en respecteer ik volledig. Maar probeer dan ook de keuze van wandelaars die dit doen ook te respecteren en hen niet voor gek te verklaren waarom ze dit doen. Iedereen gaat naar de dame die hij graag wilt bezoeken. En ik kom ook geen 5 keer klaar hoor. Zoals ik al zei ik hou ervan om een intens gesprek te hebben met een dame ik durf gerust toegeven dat ik daar nood aan heb. En ik denk niet dat ik alleen ben. En ik vindt 4 uur toch geen kort tijdverdrijf
Ik denk dat dat voor klanten ook wel eens geldt, en dan bedoel ik niet in hun balzak of portemonneeAchteraf bleef er maar een leeg gevoel achter.
Zeker mee eens.Het is heel fijn dat er allemaal verschillende dvp's zijn, iedereen heeft andere behoeftes
Ik doelde op een algemene prijs-opbouw, ging niet specifiek over Belle en Lisa. Maar ik snap dat die indruk kon ontstaan.Dit suggereert dat Belle en Lisa 500 - 1.000 euro rekenen voor een kort tijdsverblijf.
Naar mijn idee heb ik zulke bedragen niet gelezen of gehoord over beide dames.
Het uiterlijk zegt ook niet alles, dat heb ik pas nog meegemaakt, 250 voor een uur zal ik sowieso nooit meer betalen, 200 kan als het all in is wat mij betreft, bij 150 komen er meestal weer extra's bij, dan kom je alsnog op 180/200Veel van die 250€ per uur Oost-Europese beauties behoren tot de mooiste dames uit het segment, maar ik vind 250 voor een uur gewoon te duur, 200 kan net, 150 is ok.
Mag ik hier gewoon nee op zeggen? Voor mij weet ik met een dvp waar de ervaring begint en eindigt. Duidelijke afspraken en verwachtingen.Zou dit niet nog leuker zijn, om dit te doen met een dame die geen beroeps is?
Het gaat dan niet eens om het geld, maar om het gevoel dat iemand bij je is omdat ze je leuk vind en niet bij je is, omdat ze daar voor betaald wordt, Althans zo sta ik er in.
Dit klinkt heel goed en overtuigend.Ach voor iedereen is er een markt. Maar breek die dat jou niet aanstaan niet af. Want anders zouden we kunnen denken dat het jaloezie is.
I've done it all. Korte en lange tijdsduren. Goedkoop van €80/30min en nu €400/2u.
Niet alleen het geld zorgt ervoor dat ik die laatste optie verkies. Het is een ander cliënteel. Ze zien jou meer als mens en niet als de 'snelle wip'. Geen probleem met klanten die dat willen. Maar zelf voelde ik mij vroeger altijd minderwaardig als ik zulke klanten had. Dan dacht ik 'waarom vind hij mij het niet waard om eens tegen te praten?' Achteraf bleef er maar een leeg gevoel achter.
Nu is het anders. Nu is mijn service beter dan ooit omdat mijn dates het mij gunnen eerst een connectie met hen te maken. Als dat er is, dan is alles sowieso van een geheel ander niveau.
Zij betalen inderdaad voor exclusiviteit. Want ze weten dat ik niet veel dates inplan. Omdat ik anders mezelf niet 100% meer kan geven door Bv vermoeidheid van vele klanten, etc
Ik doe niet aan extra's, dus dat is lekker makkelijk.Het uiterlijk zegt ook niet alles, dat heb ik pas nog meegemaakt, 250 voor een uur zal ik sowieso nooit meer betalen, 200 kan als het all in is wat mij betreft, bij 150 komen er meestal weer extra's bij, dan kom je alsnog op 180/200
Haha...@knightrider kom, 't is tijd om te slapen voor u
Altijd beter zonder remmen! Jij hebt veel remmingen hoor zo te lezenIk doe niet aan extra's, dus dat is lekker makkelijk.
Wil geen pzc, wil niet beffen, wil niet tongzoenen, remmen al helemaal niet, cim/cif hooguit incidenteel.....
Dan is het niet zo moeilijk om 150 voor een uur te vinden, ik moet op z'n minst pzc erbij hebben, liefst ook tongzoenen en ik wil met haar kont kunnen spelenIk doe niet aan extra's, dus dat is lekker makkelijk.
Wil geen pzc, wil niet beffen, wil niet tongzoenen, remmen al helemaal niet, cim/cif hooguit incidenteel.....dus dan is 150 ook echt 150 en heeft dat gewoon mijn voorkeur.
En ik wil dit wel en zit meestal in de prijs inbegrepen, dus 250 eur is ook 250 eurIk doe niet aan extra's, dus dat is lekker makkelijk.
Wil geen pzc, wil niet beffen, wil niet tongzoenen, remmen al helemaal niet, cim/cif hooguit incidenteel.....dus dan is 150 ook echt 150 en heeft dat gewoon mijn voorkeur.
heb 'm al veranderd....freudiaanse verspreking wellicht....Altijd beter zonder remmen! Jij hebt veel remmingen hoor zo te lezen
Ik ben zo makkelijk voor ze joh, als dames wisten wat ik wilde en niet wilde zouden ze 80 voor een uur zelfs accepteren.Dan is het niet zo moeilijk om 150 voor een uur te vinden, ik moet op z'n minst pzc erbij hebben, liefst ook tongzoenen en ik wil met haar kont kunnen spelen
Jij bent een makkelijke klant inderdaadIk ben zo makkelijk voor ze joh, als dames wisten wat ik wilde en niet wilde zouden ze 80 voor een uur zelfs accepteren.
misschien moeten we dan ipv al die extra's 250 voor een all in pakket hanteren en steeds 30-50 euro in mindering brengen voor dingen die iemand niet wil doen.En ik wil dit wel en zit meestal in de prijs inbegrepen, dus 250 eur is ook 250 eur
Echt ja: praatje (5 minuten), douche (5 min), intro beetje aanraken (5 min), sex (bj, 3 standjes, 10 min), praatje (5 min).Jij bent een makkelijke klant inderdaad
Ik doe niet aan extra's, dus dat is lekker makkelijk.
Wil geen pzc, wil niet beffen, wil niet tongzoenen, rimmen al helemaal niet, cim/cif hooguit incidenteel.....dus dan is 150 ook echt 150 en heeft dat gewoon mijn voorkeur.
Beide reacties die echt weinig menselijkheid tonen naar een dvp toe (in mijn opinie). Zijn de reden dat ik mij richt op het ander soort cliënteelEcht ja: praatje (5 minuten), douche (5 min), intro beetje aanraken (5 min), sex (bj, 3 standjes, 10 min), praatje (5 min).
Niet de lelijkste, niet de knapste, tikje schuchter, soms best grappig, altijd vriendelijk.....ik heb nog nooit een dame gehad waar ik niet mocht langs komen of die me blockte oid.
Zelfs als ze stoppen om 22 uur en ik app om 23.30 uur vinden ze het doorgaans prima als ze me al kennen. Easy money.
Enige is dat ik doorgaans een voorkeur heb voor dames van 21-27 en meer voor looks dan service ga, ook geen bimbo's, meer model/girl next door/beauty dus het kunnen soms best dure, ietwat arrogante dames zijn......
Ik moet gaan slapen jongens, anders wordt @Belle boos...
Kleine correctie: De uitdaging is de juiste DVP hiervoor vinden!Ja zo'n afspraak kost geld maar dat is geen issue voor mij. Het probleem is de juiste dvp hiervoor vinden.
Ik heb 120 minuten nodig. 2 minuten echte sex, en 118 minuten praten (excuses maken ) waarom duurde het niet langer.Echt ja: praatje (5 minuten), douche (5 min), intro beetje aanraken (5 min), sex (bj, 3 standjes, 10 min), praatje (5 min).
Bedoel je dan clienteel, vooral single mannen zonder veel kansen in een normaal sociaal leven? Of die op de doorsnee liefdesmarkt meestal in de kou blijven staan?Beide reacties die echt weinig menselijkheid tonen naar een dvp toe (in mijn opinie). Zijn de reden dat ik mij richt op het ander soort cliënteel
Wat is easy? Ik vind snelle seks gemakkelijker dan een diepgaand gesprek met connectie hoor... maar bon.Bedoel je dan clienteel, vooral single mannen zonder veel kansen in een normaal sociaal leven? Of die op de doorsnee liefdesmarkt meestal in de kou blijven staan?
Ze zijn easy he....win-win
Bedoel je dan clienteel, vooral single mannen zonder veel kansen in een normaal sociaal leven? Of die op de doorsnee liefdesmarkt meestal in de kou blijven staan?
Ze zijn easy he....win-win
Haha idd, dat is beter/positiever verwoord!Kleine correctie: De uitdaging is de juiste DVP hiervoor vinden!