Blijkbaar ook een clubje voor dames met veel spare-time.
Als ze 1 klant per dag ontvangen anno 500 euro heb je genoeg vrije tijd over ja
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijkbaar ook een clubje voor dames met veel spare-time.
Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.Als ze 1 klant per dag ontvangen anno 500 euro heb je genoeg vrije tijd over ja
Oh, ironie.Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
Even weg van het betaalde seks wereldje. Zitten ze op een forum over betaalde seks.
Al even bij stilgestaan dat deze dames het hier levendig houden , haal alle topics weg waar dames actief meedoen en de berichtentellers kan je met 3/4 naar beneden halen . Waarom zo zwartgallig kijken , nog nooit een dame ontmoet waarmee het echt klikt? hoop da je het ooit mag meemaken . Dan lezen we jouw eerste recensie met veel plezier.Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
Even weg van het betaalde seks wereldje. Zitten ze op een forum over betaalde seks.
Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
Dat zijn de " presales" . Dat hoort erbij om die klanten te vindenDus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
De dames in mijn leven waarmee het klikt zie ik tijdens onderonsjes los van seks. Het zijn net vrienden. Onbetaald....hoe raar ookAl even bij stilgestaan dat deze dames het hier levendig houden , haal alle topics weg waar dames actief meedoen en de berichtentellers kan je met 3/4 naar beneden halen . Waarom zo zwartgallig kijken , nog nooit een dame ontmoet waarmee het echt klikt? hoop da je het ooit mag meemaken . Dan lezen we jouw eerste recensie met veel plezier.
Eerder profileringsdrangDat zijn de " presales" . Dat hoort erbij om die klanten te vinden
Heb je je eigen posts al eens opnieuw gelezen? Misschien moet je zelf eens een boek gaan lezen of uw vrije tijd anders gaan besteden.Eerder profileringsdrang
Gezelligheid en vriendschap kan men wel vinden in deze wereld op zeer veel manieren.De dames in mijn leven waarmee het klikt zie ik tijdens onderonsjes los van seks. Het zijn net vrienden. Onbetaald....hoe raar ook
En Onlyfans, Fancentro, Manyvids, afspraken vastleggen, marketing …. En ik begin mijn ochtend ook altijd met een mastrubatiefilmpje. Zou je ook beter doen, zo positief aan je dag beginnen.Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
Was de discussie niet gesloten? Of wat zouts gegeten?Heb je je eigen posts al eens opnieuw gelezen? Misschien moet je zelf eens een boek gaan lezen of uw vrije tijd anders gaan besteden.
Die uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusieEr zit hier toch veel frustratie als ik zo klein beetje diagonaal lees…
Ik ben van sommige dan ook niet verwondert dat ze geen 'klik' hebben op date…
Je betaald de prijs die de dame vraagt voor 1u of meerdere uurtjes… vind je dat persoonlijk teveel dan neem of kies je toch gewoon een andere dame?
Ik heb al dates gedaan van 140€ tot 350€ voor 1u en al deze dates kan je totaal niet vergelijken met elkaar zowel in duurdere als goedkopere dates waren er topdates tussen en flopdates….
Wees gewoon jezelf op date maak er een leuke tijd van…. En vooral lees een adv goed want aan de hand van adv en profiel en klein beetje ervaring haal je de leuke er zo van tussen….
En vooral niet beginnen rekening maken van anderen
Het is tenslotte nog steeds een paydate en hoe leuker de zogezegde gfe hoe meer in de meeste gevallen de dame het speelt (en dit bedoel ik positief he)
Ik ga nu klein beetje uit goede bron en uit de biecht praten…Die uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusie
Bij een psycholoog toch min of meer hetzelfde. En die mag je niet eens neuken.Die uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusie
Die uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusie
Die uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusie
Zeg ik ook altijd Belle… je betaald evenveel maar die psycholoog ziet er niet zo goed uit en die pijpt ook nietBij een psycholoog toch min of meer hetzelfde. En die mag je niet eens neuken.
Kijk ,hier volg ik je in.Bij een psycholoog toch min of meer hetzelfde. En die mag je niet eens neuken.
Ik ga nu klein beetje uit goede bron en uit de biecht praten…
Maar een date (1u) besta toch grotendeels uit praten hoor, weinig mannen kunnen 1u actief zijn
Veel denken en hopen dit maar is voor weinig weggelegd
Dat is nog eens een begin van de dag.En Onlyfans, Fancentro, Manyvids, afspraken vastleggen, marketing …. En ik begin mijn ochtend ook altijd met een mastrubatiefilmpje. Zou je ook beter doen, zo positief aan je dag beginnen.
En na zo'n orgasme zijn de meeste mannen veel openhartiger op eerste date, dan bij de psycholoog die ze al weken zienZeg ik ook altijd Belle… je betaald evenveel maar die psycholoog ziet er niet zo goed uit en die pijpt ook niet
Iedere date is een illusie he….. als je dit nog niet door hebtDie uurprijs maakt me weinig uit. Ik snap alleen het nut niet om in 90 procent van de datetijd over je leven te vertellen tegen iemand die het hogenaamd geen fuck uitmaakt.Want als het onbetaald zou zijn moet je met je levensverhaal niet afkomen hoor. Tot daar de illusie
Toch iets dan.Kijk ,hier volg ik je in.
Dat is nu net het punt.Ik ga nu klein beetje uit goede bron en uit de biecht praten…
Maar een date (1u) besta toch grotendeels uit praten hoor, weinig mannen kunnen 1u actief zijn
Belle ik zeg altijd … moesten de mannen zo openhartig zijn tegen hun eigen vrouw… dan hadden jullie een hoop minder werkEn na zo'n orgasme zijn de meeste mannen veel openhartiger op eerste date, dan bij de psycholoog die ze al weken zien
Voor de rest weinig ja. Je houding vooral.Toch iets dan.
Mijn houding? Vertel eens, profiler. Maak ik te weinig reclame? Moet ik wat meer naar je mond praten zodat ik mogelijks meer klantjes kan ronselen hier?Voor de rest weinig ja. Je houding vooral.
Het lijkt mij als je voor een uur afspreekt dat je toch voor een twee ronde gaat, anders zie ik daar het nut niet van in.Ik ga nu klein beetje uit goede bron en uit de biecht praten…