Wanneer ik zou merken dat ik minder klanten heb, dan zou ik eerder (nog) meer mijn best doen om hen te behouden dan mijn tarieven te verlagen... dus wie weet gaat de kwaliteit er op deze manier wel op vooruit.
@Belle , dat is een mooie gedachte maar zo werkt het niet.
Iemand met het verstand van een ui die achter een raam zit kan dat niet echt. Anders zouden ze ook niet verveeld naar buiten loeren, maar, verleidelijk kijken (zoals sommigen doen, kan me wel voorstellen dat dat vermoeid als je het 7 uur op rij doet).
En beter pijpen, beter neuken, meer extra's bieden.....ik zie het niet snel gebeuren.
Iemand heeft een bepaald soort looks en een bepaald soort handelingen.....een prijs-verhoging maakt die ervaring niet beter en de dame zal daarin haar eigen beperkingen moeten kunnen inzien.
Sterker nog: Ze wordt ouder, dus gaandeweg wil ze door de inflatie meer hebben voor een minder 'product'.....
We leven op een hellend vlak. Zolang genoeg mensen het betalen, komt er geen kentering. Kunnen of willen ze dat niet meer dan zullen de dames hun prijs moéten bijstellen.
Maar net als bij schrijvers, bands, Only Fans modellen zal de bovenste 2% laag hierdoor amper geraakt worden. Zolang je daar bij zit heb je, ondanks veranderingen, niks om over in te zitten.
Ik doe het best aardig al zeg ik het zelf, maar zit qua inkomen niet bij de top 2% van Nederland. Dus hou ik alles tegen het licht.
Ik ken zat mannen die gewoon nog sneller door hun cash klapten. Stoere verhalen over 4 uurs 800€ dates.
Maar na een half jaartje is de poet op en hoor je ze opeens helemaal niet meer.
Ik raad alle mannen aan om beter na te denken over wat iets waard is en 50% minder te wandelen dit jaar. Dat is de enige manier om de prijsverhogingen in te dammen.
Maar natuurlijk hoop ik ook dat de inflatie in de rest van de wereld op een gegeven moment ook stagneert.
Daarom was jouw post elders over je 'waarde' eigenlijk ook ietwat zinloos. (Wat ben ik kritisch hè
).
Ik zou je heus wel 500€ voor 2 uurtjes willen geven, maar voor 500€ kan ik ook met je naar Barcelona vliegen en 1 nacht in een luxe hotel met je verblijven.
Dan leg ik daar liever nog wat bij (2e nacht, weekendje dus), zoeken we het strand op, ommetje over de Ramblas, lekker tapas tentje op zoeken.....en daar zal dan heus wel wat sex bijzitten.....
Dat is beter voor beide partijen dan op een bed randje over het echte leven zitten te praten.
Er zijn mannen die bij dames 300€ neerleggen om een uurtje te verlengen in een poging een tweede ronde waar te maken.
Het voelt allemaal een beetje wanhopig.
Maar misschien redeneer ik vanuit een bevoordeelde positie omdat ik op een groot genoeg netwerk met vrienden en vriendinnen kan rekenen en mensen het ook leuk vinden om in het echte leven met me af te spreken.
100€ voor een half uur en 150€ voor een uur vind ik een redelijke prijs. De sex zelf duurt toch maar 8 minuten, ongeacht hoe lang je boekt.
Althans dat geldt voor 80% van alle mannen.
Ja, we mogen dan vriendjes zijn en ik vind je top, maar ik moet wel kritisch blijven.