de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat heet bagatelliseren, een manipulatie techniek om mensen het zwijgen op te leggen. Werkt niet bij mij. Probeer het maar op een andere manier.
Hij maakt het niet kleiner dan dat het is.
Hij geeft alleen aan dat wanneer men zich minder druk zou maken om dingen het leven veel leuker is.

Hij legt je niet het zwijgen op integendeel, hij geeft je een goedbedoelde raad net als anderen hier.

Echter hij wordt net als anderen door jou meteen als slecht neergezet met kwade bedoelingen.

Ik geef je een goedbedoeld advies:
Ga eens praten met een psycholoog want als je echt zo negatief in het leven staat, daar komt alleen maar ellende van

Tsja, je kan ook zeggen dat kinderen wordt geleerd dat je een jongen of meisje kunt worden.

Toevallig dat er in bepaalde gebieden van de USA transgenders vaker voorkomen

Ook toevallig dat je als ouder van twee kinderen, ze allebei toevallig trans zijn...

Waar baseer je dit op? Enkel op het zien van deze foto's? :rolleyes:
Volgens mij is de LGBT beweging puur opgezet om de wereldbevolking terug te laten dringen.
Dit is helemaal niet nodig omdat in de meest welvarende landen hier, waaronder voornamelijk de west Europese landen, maar ook bijvoorbeeld Japan en China, de bevolkingsomvang toch al drastisch implodeert. Gewoonweg omdat wij kinderen maar irritant vinden. Daar is geen enkel complot of duister ondergronds bolwerk voor nodig. Dit "probleem" lost zich vanzelf wel op. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Nee, enkel op de bubbel van mijn social media waarin in Woke kringen alleen maar trans kinderen hebben en de groep daar buiten niemand.

Heb je een andere social media bubbel merk je daar helemaal niets van.
Klopt helemaal. Maar als je gewoon eens naar buiten gaat, zal je zien dat er met het overgrote deel van de kinderen helemaal niets aan de hand is.
Het is altijd de kleine minderheid die het meest lawaai maken.

Terug
Bovenaan Onderaan