Dave Grohl neukt buiten de deur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
14/09/24
15
1
Het is al een tijdje geleden dat Dave bekende maakte dat hij een andere vrouw heeft bezwangerd dan zijn eigen. Het viel mij op dat er nog niet over geschreven is op dit forum.

Dat Dave buiten de deur neukt, dat snap ik wel. Ik doe dat ook. Alleen had hij wel beter een rubbertje kunnen gebruiken.

De laatste tijd kijk ik veel video's op YouTube over dit "schandaal". Het valt mij op dat het allemaal dat het toch moraalridders aan het woord zijn. Oh, wat onze rockheld toch een slecht mens.

De hoon die Dave als familieman ten deel valt. Dat hij zich in verleden dan als familieman presenteerde, terwijl hij ook regelmatig buiten de deur neukt. Dat mag niet van die moraalridders.

Als je geen open relatie hebt, kan je niet anders. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zich presenteert als notoire vreemdganger, terwijl hij of zij in een relatie zit.

Ik denk als hij er maar van genoten heeft. Van de spanning om lekker met een nieuw kutje te seksen. Of dat het gewoon fijn is om een tweede relatie te hebben. Met een andere vrouw die weer ander kanten van jou ziet. Die op een andere manier met je vrijt, dan je eigen vrouw.

Ook ik ben iemand die graag wandelt en af en toe vreemdgaat, maar in de de bubbel van mijn gezin ben ik een familieman. Dan maak ik tijd voor mijn vrouw en mijn kinderen. Maar als ik lekker met een ander aan het seksen ben, is thuis altijd ver weg. De aandacht van een ander vrouw doet mij altijd wonderen. Van het neuken met een lekker kutje word ik altijd blij.

Eenmaal in een relatie wordt verwacht dat je monogaam bent. Mijn vrouw wil geen open relatie. Van mij mag ze neuken met wie ze wil. Ze wil het niet. "Ik moet niet denken aan een vreemde piemel." Ik ben bijna onze hele relatie al niet monogaam.

Als mijn buiten echtelijke leven bekend wordt, krijg ik dezelfde hoon over mij als over Dave. "Kees was altijd zo leuk met zijn kinderen." Maar niemand zal zeggen: "Kees was altijd zo leuk met de dames van plezier."

Er is niemand die zorgt voor een tegengeluid. Mannen en vrouwen gaan nu eenmaal vreemd. Wij zijn geen monogame wezens. Het zit in de aard van het beestje. Het hoort bij het leven.

Het is vandaag zondag. Mijn vrouw en kinderen zijn naar mijn schoonmoeder. Deze jongen gaat straks naar zijn favoriete bordeel om een lekker potje te neuken met een geile Roemeense. Normaal heeft ze altijd salsamuziek opstaan, maar vandaag Ik zal vragen of ze Foo Fighters wil opzetten.

Voor jullie, beste lezers, neem een kamarga en bezoek een mooie DVP. Neuk je suf om Dave steunen in een voor hem moeilijke periode.

 
Het is trouwens niet waar dat mensen per se niet monogaam zijn. Er zijn verschillende studies naar gedaan. Mensen kunnen wel degelijk monogaam zijn, maar het geld niet voor iedereen. De mens is samen met wat aapsoorten en dolfijnen wel één van de weinige soorten die seks heeft voor de lol ipv alleen maar ter voortplanting.

Maar daar gaat jouw bericht niet over. Ik denk dat we allemaal onze mooie kanten hebben, zwarte kanten, angsten, geheimen en demonen. En een mens is gelaagd. Er is geen 1 mens die puur goed of slecht is.

Dave Grohl is iemand die inspireert en is een zeer getalenteerd muzikant. En als hij buiten de deur neukt. So be it.

Aan de andere kant heb je ook mensen als Michael Jackson. 1 vd grootste muzikanten aller tijden. Maar wel pedofiel. En tja...sorry...dan kan ik niet meer naar die muziek luisteren.
 
Maar das heel persoonlijk natuurlijk. Ik vind Ali B en Marco Borsato ook verschrikkelijk. Maar zij zijn niet zomaar vreemd gegaan. Dat neigt meer naar verkrachting en machtsmisbruik. Dan houd het voor mij ook op en verlies je al je geloofwaardigheid.
 
Dave Grohl is een man van middelbare leeftijd die wel eens buiten de deur neukt , so what ?
Door zijn werk als populair muzikant zal hij wat vaker in verleiding komen dan de gemiddelde man van zijn leeftijd en daar zal hij af en toe aan toegeven , het zijn net mensen die rocksterren

Hoe hij dat met zijn vrouw oplost moeten ze zelf maar uitzoeken

Ali B , Marco Borsato en Michael Jackson vond ik al verschrikkelijk toen het nog ideale schoonzonen waren , maar stel dat ik fan was van één van die gasten dan zou ik nog met net zoveel plezier naar hun muziek luisteren als voorheen hoor

Als bijvoorbeeld de ingenieur die de Beneluxtunnel ontworpen heeft een seriemoordenaar blijkt te zijn geweest dan rijdt ik echt geen 20 km om om mijn afkeuring te laten blijken hoor , waarom zou ik dat bij een muzikant dan wel doen?
 
Beetje hebberig van zijn vrouw om het alleenrecht op hem te claimen.

Kan het alleen maar mooi en krachtig van hem vinden dat hij zegt er te zullen zijn voor zijn dochter geboren bij een andere vrouw, topvader.
 
Het is vandaag zondag. Mijn vrouw en kinderen zijn naar mijn schoonmoeder. Deze jongen gaat straks naar zijn favoriete bordeel om een lekker potje te neuken met een geile Roemeense. Normaal heeft ze altijd salsamuziek opstaan, maar vandaag Ik zal vragen of ze Foo Fighters wil opzetten.
Ben benieuwd waar Kees vanmiddag is geweest en met wie! Hopelijk kunnen we nog een mooi verhaal toevoegen. ;)
 
Valt me enorm mee dat ie maar 1 buitenechtelijk kind heeft. Hadden er net zo goed een dozijn kunnen wezen.
Grohl schijnt goed te zijn voor 330 miljoen dollar:


Naast zijn rijkdom heeft hij zijn uiterlijk niet tegen, is bekend en populair. Hij komt bijkans om in de strakke frisse roze kutjes die zich aan hem aanbieden.

Petje af dat hij zoveel verleidingen heeft weten te weerstaan! Was mij niet gelukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan