Dave Grohl neukt buiten de deur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
14/09/24
34
2
Het is al een tijdje geleden dat Dave bekende maakte dat hij een andere vrouw heeft bezwangerd dan zijn eigen. Het viel mij op dat er nog niet over geschreven is op dit forum.

Dat Dave buiten de deur neukt, dat snap ik wel. Ik doe dat ook. Alleen had hij wel beter een rubbertje kunnen gebruiken.

De laatste tijd kijk ik veel video's op YouTube over dit "schandaal". Het valt mij op dat het allemaal dat het toch moraalridders aan het woord zijn. Oh, wat onze rockheld toch een slecht mens.

De hoon die Dave als familieman ten deel valt. Dat hij zich in verleden dan als familieman presenteerde, terwijl hij ook regelmatig buiten de deur neukt. Dat mag niet van die moraalridders.

Als je geen open relatie hebt, kan je niet anders. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zich presenteert als notoire vreemdganger, terwijl hij of zij in een relatie zit.

Ik denk als hij er maar van genoten heeft. Van de spanning om lekker met een nieuw kutje te seksen. Of dat het gewoon fijn is om een tweede relatie te hebben. Met een andere vrouw die weer ander kanten van jou ziet. Die op een andere manier met je vrijt, dan je eigen vrouw.

Ook ik ben iemand die graag wandelt en af en toe vreemdgaat, maar in de de bubbel van mijn gezin ben ik een familieman. Dan maak ik tijd voor mijn vrouw en mijn kinderen. Maar als ik lekker met een ander aan het seksen ben, is thuis altijd ver weg. De aandacht van een ander vrouw doet mij altijd wonderen. Van het neuken met een lekker kutje word ik altijd blij.

Eenmaal in een relatie wordt verwacht dat je monogaam bent. Mijn vrouw wil geen open relatie. Van mij mag ze neuken met wie ze wil. Ze wil het niet. "Ik moet niet denken aan een vreemde piemel." Ik ben bijna onze hele relatie al niet monogaam.

Als mijn buiten echtelijke leven bekend wordt, krijg ik dezelfde hoon over mij als over Dave. "Kees was altijd zo leuk met zijn kinderen." Maar niemand zal zeggen: "Kees was altijd zo leuk met de dames van plezier."

Er is niemand die zorgt voor een tegengeluid. Mannen en vrouwen gaan nu eenmaal vreemd. Wij zijn geen monogame wezens. Het zit in de aard van het beestje. Het hoort bij het leven.

Het is vandaag zondag. Mijn vrouw en kinderen zijn naar mijn schoonmoeder. Deze jongen gaat straks naar zijn favoriete bordeel om een lekker potje te neuken met een geile Roemeense. Normaal heeft ze altijd salsamuziek opstaan, maar vandaag Ik zal vragen of ze Foo Fighters wil opzetten.

Voor jullie, beste lezers, neem een kamarga en bezoek een mooie DVP. Neuk je suf om Dave steunen in een voor hem moeilijke periode.

Het is trouwens niet waar dat mensen per se niet monogaam zijn. Er zijn verschillende studies naar gedaan. Mensen kunnen wel degelijk monogaam zijn, maar het geld niet voor iedereen. De mens is samen met wat aapsoorten en dolfijnen wel één van de weinige soorten die seks heeft voor de lol ipv alleen maar ter voortplanting.

Maar daar gaat jouw bericht niet over. Ik denk dat we allemaal onze mooie kanten hebben, zwarte kanten, angsten, geheimen en demonen. En een mens is gelaagd. Er is geen 1 mens die puur goed of slecht is.

Dave Grohl is iemand die inspireert en is een zeer getalenteerd muzikant. En als hij buiten de deur neukt. So be it.

Aan de andere kant heb je ook mensen als Michael Jackson. 1 vd grootste muzikanten aller tijden. Maar wel pedofiel. En tja...sorry...dan kan ik niet meer naar die muziek luisteren.

Maar das heel persoonlijk natuurlijk. Ik vind Ali B en Marco Borsato ook verschrikkelijk. Maar zij zijn niet zomaar vreemd gegaan. Dat neigt meer naar verkrachting en machtsmisbruik. Dan houd het voor mij ook op en verlies je al je geloofwaardigheid.

Dave Grohl is een man van middelbare leeftijd die wel eens buiten de deur neukt , so what ?
Door zijn werk als populair muzikant zal hij wat vaker in verleiding komen dan de gemiddelde man van zijn leeftijd en daar zal hij af en toe aan toegeven , het zijn net mensen die rocksterren

Hoe hij dat met zijn vrouw oplost moeten ze zelf maar uitzoeken

Ali B , Marco Borsato en Michael Jackson vond ik al verschrikkelijk toen het nog ideale schoonzonen waren , maar stel dat ik fan was van één van die gasten dan zou ik nog met net zoveel plezier naar hun muziek luisteren als voorheen hoor

Als bijvoorbeeld de ingenieur die de Beneluxtunnel ontworpen heeft een seriemoordenaar blijkt te zijn geweest dan rijdt ik echt geen 20 km om om mijn afkeuring te laten blijken hoor , waarom zou ik dat bij een muzikant dan wel doen?

Beetje hebberig van zijn vrouw om het alleenrecht op hem te claimen.

Kan het alleen maar mooi en krachtig van hem vinden dat hij zegt er te zullen zijn voor zijn dochter geboren bij een andere vrouw, topvader.

Het is vandaag zondag. Mijn vrouw en kinderen zijn naar mijn schoonmoeder. Deze jongen gaat straks naar zijn favoriete bordeel om een lekker potje te neuken met een geile Roemeense. Normaal heeft ze altijd salsamuziek opstaan, maar vandaag Ik zal vragen of ze Foo Fighters wil opzetten.
Ben benieuwd waar Kees vanmiddag is geweest en met wie! Hopelijk kunnen we nog een mooi verhaal toevoegen. ;)

Valt me enorm mee dat ie maar 1 buitenechtelijk kind heeft. Hadden er net zo goed een dozijn kunnen wezen.
Grohl schijnt goed te zijn voor 330 miljoen dollar:

Naast zijn rijkdom heeft hij zijn uiterlijk niet tegen, is bekend en populair. Hij komt bijkans om in de strakke frisse roze kutjes die zich aan hem aanbieden.

Petje af dat hij zoveel verleidingen heeft weten te weerstaan! Was mij niet gelukt.

Ik kan er over mee praten. Ik keur het niet goed, maar achteraf, eigenlijk ook geen spijt van gehad.

Ik was of zat voor ~ 4 jaar in een relatie met mijn vriendin, van portugese komaf. Ik schat zo in de laatste paar maanden dat het intiem, echt verrot slecht geweest. Tot het punt kwam dat ik bijna smeekte om intiem en dat als we het doen het ook gewoon goed is; ze kwam gemiddeld 7 keer klaar.

Al m'n efforts, hebben er niet toe geleid dat, ik kreeg wat ik wou. Ondanks frustratie dat ik herhaaldelijk achter m'n scherm zat af te trekken was ik het ook beu. Ik ben buiten de deur wezen eten en hoe. Een meisje snel over tinder ontmoet, ze wou exact hetzelfde als mij, met het verschil dat ze de week erop naar UK verhuizen zou.

Ik ben daar dezelfde nacht nog geweest; ik heb me volledig uitgeleefd, en erna ook geen contact meer gehad. totdat......

Zo'n 2 maand later ik bericht krijg; ken je me nog? Jazeker. Ik ben zwanger. Oops. Want ik zat op dat moment net weer in de goede flow of sfeer met m'n huidige vriendin. Het leek wat beter voor de wind te gaan allemaal. Ik schat dat ik dat geheim zo'n jaar verborgen heb gehouden - totdat iemand, en weet het nog steeds vandaag de dag niet wie het was, foto's en al dumpte via whatsapp naar m'n ex. Ze woonde nog bij mij in destijds dus de reactie (=ww3) kon je je wel voorstellen. Er is geen excuus, maar ze realiseerde zich ook wel, dat het ook aan haar kant lag omdat, ik echt maanden heb zitten zeuren erom.

Nadat de rust wat gekeerd was in huis; zei m'n ex wel, je bent me wat schuldig na 4 jaar. Ik zo wat dan? Een kind. Iets in me zei dat het helemaal niet goed zou zitten. En ik heb haar een best bedragje gegeven om haar eigen plek te zoeken en onze wegen daar ons scheiden.

Nu fast forward 1.5 jaar later,

Fucking trots. Hij is 1.5 jaar jong, enorme progressie, slim, sterk en lijkt voor meer dan 75% op mij als je dat aflegt richting de moeder toe.

Aan de moeder kon ik ook geen betere wensen; vraagt niks, altijd liefdevol en staat op 1 lijn in het leven. In de tussentijd zijn we met een tweede gift bezig. En het interesseert me niet wat men ervan denkt. Is intussen teruggekomen vanuit de UK en woont amper een km of 2 van mij af. We zijn ook bezig met een groots appartement en zodra dat rond is we samen gaan.

Kinderen zijn uiteindelijk het doel in het leven en hun succes is te danken aan jouw inzet als vader of als team (ouders). En belangrijk dat je voor jezelf maar ook je naaste gewoon een sterke plek in deze wereld verdienen - en dat succes ook weten te behalen.

Straks gaat ie op een nederlandse school - voorlopig nog Judo maar als ie er klaar voor is kickboxing. En pushen voor het behalen van z'n studie. Dat ie later een goed betaalde baan vindt voor zichzelf en zich sterkt tegen de alsmaar harder wordende wereld.

Het is al een tijdje geleden dat Dave bekende maakte dat hij een andere vrouw heeft bezwangerd dan zijn eigen. Het viel mij op dat er nog niet over geschreven is op dit forum.

Dat Dave buiten de deur neukt, dat snap ik wel. Ik doe dat ook. Alleen had hij wel beter een rubbertje kunnen gebruiken.

De laatste tijd kijk ik veel video's op YouTube over dit "schandaal". Het valt mij op dat het allemaal dat het toch moraalridders aan het woord zijn. Oh, wat onze rockheld toch een slecht mens.

De hoon die Dave als familieman ten deel valt. Dat hij zich in verleden dan als familieman presenteerde, terwijl hij ook regelmatig buiten de deur neukt. Dat mag niet van die moraalridders.

Als je geen open relatie hebt, kan je niet anders. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zich presenteert als notoire vreemdganger, terwijl hij of zij in een relatie zit.

Ik denk als hij er maar van genoten heeft. Van de spanning om lekker met een nieuw kutje te seksen. Of dat het gewoon fijn is om een tweede relatie te hebben. Met een andere vrouw die weer ander kanten van jou ziet. Die op een andere manier met je vrijt, dan je eigen vrouw.

Ook ik ben iemand die graag wandelt en af en toe vreemdgaat, maar in de de bubbel van mijn gezin ben ik een familieman. Dan maak ik tijd voor mijn vrouw en mijn kinderen. Maar als ik lekker met een ander aan het seksen ben, is thuis altijd ver weg. De aandacht van een ander vrouw doet mij altijd wonderen. Van het neuken met een lekker kutje word ik altijd blij.

Eenmaal in een relatie wordt verwacht dat je monogaam bent. Mijn vrouw wil geen open relatie. Van mij mag ze neuken met wie ze wil. Ze wil het niet. "Ik moet niet denken aan een vreemde piemel." Ik ben bijna onze hele relatie al niet monogaam.

Als mijn buiten echtelijke leven bekend wordt, krijg ik dezelfde hoon over mij als over Dave. "Kees was altijd zo leuk met zijn kinderen." Maar niemand zal zeggen: "Kees was altijd zo leuk met de dames van plezier."

Er is niemand die zorgt voor een tegengeluid. Mannen en vrouwen gaan nu eenmaal vreemd. Wij zijn geen monogame wezens. Het zit in de aard van het beestje. Het hoort bij het leven.

Voor jullie, beste lezers, neem een kamarga en bezoek een mooie DVP. Neuk je suf om Dave steunen in een voor hem moeilijke periode.

Bij toeval kwam ik ineens op dit interessante topic, bijzonder mooi verwoord door @Kees de Beffer . Wat vreemd dat het doodgebloed is, terwijl er zoveel over te zeggen valt. Vooral omdat een groot deel van de mensen hier -zo niet de meerderheid- net als Dave, Kees en ondergetekende een buiten de deur-neuker is.

Ik ben bijna 50, van de grungegeneratie, dus ook een Nirvana-/Foo Fighters-fan. Ook ik kreeg dus de commotie mee en ook ik dacht: net een mens, die Dave. Ja, een rubbertje was verstandiger geweest, daar zijn we het allemaal wel over eens. Het enige verschil tussen Daves schuinsmarcheerderij en de mijne, is dat ik het wel consequent veilig doe en dus geen buitenechtelijke nazaten her en der heb rondlopen.

Over mijzelf, mijn liefdesleven en mijn polygame karakter dat ik in de loop der jaren wel heb leren erkennen en accepteren. Ik was nogal laat met de echte liefde. Pas op mijn 29e mijn eerste soortement van vriendinnetje, eigenlijk meer een soort 'friendship with benefits' met een getrouwde collega. Ik ging die 'relatie' absoluut niet in als maagd. Als twintiger had ik veel wisselende sekscontacten. Vaak sekswerkers, maar een enkele keer ook een kroegscharrel.

Dit was eigenlijk een soort tegenreactie op mijn tijd als kind en tiener, in een dorp, waar ik werd gepest door mensen die mij niet accepteerden en in een keurslijf geduwd door hen die mij wel ok vonden. Het maakte een ontsnappingsdrang in mij los. Als student verhuisde ik naar de stad, waar ik (onder andere) de seks ontdekte en het er op alle mogelijke manier van begon te nemen. Ik experimenteerde destijds ook met drugs en dompelde me onder in alternatieve muziek. Ik rekende af met mijn jeugd, nu was mijn tijd aangebroken.

Wel seks, geen relatie toen dus. Daardoor kreeg ik geen ervaring in de echte liefde en vormde ik me nog niet echt een beeld daarvan. Ik bleef in de veronderstelling dat ik vanzelf monogaam zou worden als ik de echte liefde zou ontmoeten. Ondanks mijn eigen seksuele losbandige gedrag was mijn beeld van de liefde eigenlijk heel traditioneel.

Dat beeld bleef overeind toen ik mijn eerste relatie (eigenlijk dus friendship with benefits) had. Zij had haar relatie, dus ik was haar tweede neukertje. Ik neukte ook nog andere vrouwen. Maar, zo hield ik mijzelf voor, in ons geval kon dat want dit was geen gewone relatie.

Een paar jaar later -al na mijn dertigste- had ik wel mijn eerste echte relatie. Met een dame die mij, en alleen mij wilde. Toen ontdekte ik dat mijn beeld van de liefde niet klopte. Kneiterverliefd was ik op mijn vriendin. Maar tegelijk bleef ik belangstelling hebben voor andere vrouwen. Het bestond gewoon naast elkaar.

Ik vertelde het aan vrienden. Die reageerden bagatelliserend. 'Kijken naar andere vrouwen kan gewoon hoor, dat doen alle mannen'. Dat soort dingen. Maar het was niet zomaar kijken. Ik verlangde echt naar die vrouwen. Terwijl de liefde voor mijn vriendin er geen spatje minder om was, ik was gek op haar.

De relatie duurde twee jaar. Kort genoeg om me in te kunnen houden en niets te doen met andere vrouwen, ook al was het verlangen sterk aanwezig. Maar toen het eenmaal uit was, stond ik al snel op de stoep van een privéhuis.

Het was anders toen ik enkele jaren daarna mijn huidige vrouw ontmoette, een relatie met haar kreeg en in het huwelijk stapte dat nu tien jaar duurt. Na twee jaar relatie (waarvan een half jaar huwelijk en de geboorte van een kind) werd ik weer onrustig. Ik verlangde naar andere vrouwenlijven tegen me aan, andere sekshandelingen dan anders. Ik verlangde naar andere gesprekken dan die met mijn vrouw, naar vrouwen die weer andere kanten mij prikkelden dan mijn vrouw deed.

Maar ik besefte dat het bezoeken van sekswerkers de enige manier was om aan dat verlangen te voldoen. IRL een affaire beginnen met een dame zou een ellende teweegbrengen die niet te overzien zou zijn. Geen getinder dus. Mijn vrouw is absoluut niet het type voor open relatie o.i.d. Zij koestert wel het traditionele liefdesbeeld.

Dus ik begon weer te wandelen en zocht daarbij naar de GFE-dames, die het beste aan mijn verlangens konden voldoen. Tot op de dag van vandaag sta ik er zo in, ik ben bijzonder kieskeurig met de dames die ik bezoek. Ik wil dames, waarmee het echt klikt, die een minnares zijn voor een uurtje. En daarna zijn ze weer iemand anders' minnares. Fair enough, dat is de essentie van betaalde seks. En ja, soms las ik bij een dame even een pauze van een paar maanden in, om te voorkomen dat ik al te hoteldebotel word.

Goed, zo ging het een paar jaar lang zijn gangetje. En toen kwamen de slapeloze nachten. Eerst één, toen meerdere op rij en uiteindelijk zat ik oververmoeid en radeloos bij de huisarts. Ik kreeg slaapmedicatie. Dat werkte eventjes, maar loste niets op. Ik besefte dat ik geen rust meer in mijn donder zou hebben totdat ik mijn geheime dubbelleven met mijn vrouw had gedeeld.

Het staat me helder bij, die dag dat ik het vertelde. Onderweg van werk naar huis zag ik een dakloze en ik dacht: misschien ben ik dat na vanavond ook. Dat bleek niet zo te zijn. Nee, ze was er -understatement of the year- niet heel blij mee. Ze had tijd nodig om echt te beseffen wat dit inhield, om haar vooroordelen over sekswerkers en de mannen die hen bezoeken bij te stellen.

Het bleef uiteraard niet bij dat ene gesprek. Velen volgden en langzaamaan leerde ze het accepteren. Ze wil nog altijd niet weten wie die dames zijn waarmee ik af en toe in bed lig en wanneer ik dat doe.

Inmiddels beseft ze ook op gevoelsmatig niveau dat zij degene is met wie ik een toekomst op wil bouwen en in die zin toch mijn enige echte en vindt ze er rust in. De dvp's zijn een aanvulling. Een prettige, onmisbare aanvulling. Het zijn dames voor wie ik een enorme waardering heb, omdat ik uit mijn eigen ervaring besef aan voor diepliggende existentiële behoefte ze voldoen.

Dus ja, ook ik neuk buiten de deur, ook ik ben de family-man met een geheim en ja: als de buitenwereld van dit deel van mijn leven weet, zal het moraalpreken regenen. Ze begrijpen het niet. De dvp's begrijpen het wel, ze weten precies waarom de mannen bij hen komen en mijn god, wat valt er iedere keer een last van mijn schouder als ik er -uiteraard na het neuken- weer met een dame over kan praten. Geen seksuoloog of relatietherapeut kan daar tegenop.

En daarom activeer ik om de zoveel tijd mijn account hier weer. Ik moet gewoon mijn verhaal soms kwijt over dit dubbelleven. Dat kan ik nergens anders (behalve bij de dames zelf dan). We noemen onszelf als Nederlanders zo progressief, maar ondertussen regeert Calvijn nog altijd met harde hand, met of zonder God.

Dus ja, net als jij @Kees de Beffer accepteer ik mijn polygame kant en leef ernaar, want anders word ik diep ongelukkig. En ja: Dave, jij, ik en zoveel mensen hier neuken buiten de deur. So what?

Nog één ding: iedereen die op mijn post of op die van TS met een moraalpreek reageert, gaat direct op negeren, zonder reactie terug.

PS: Kees, we delen ook nog een favoriete dame. Tip van Flip: ze zit in Tilburg nu.

Laatst bewerkt:

Amen!!!

Terug
Bovenaan Onderaan