veli
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Dan toch maar eens een recensie topic openen voor deze parel.
Deze dame uit Ecuador is een echte latina milf met een nog geheel onverprutst lichaam. Heerlijk puur natuur dus met grote borsten en een volle kont. Ik zou zeggen met een typisch gezicht voor haar land; sommige mensen zullen hier iets aan hebben om haar te herkennen uit de lineup.
Wat opvalt is dat haar Engels best goed is, veelal beter dan de meeste dames daar.
Over de actie dan: zij geniet van de seks, maar werkt voor jouw orgasme.
De keer dat ik haar had ontmoet stond ik bloedjegeil en kleine meneer knetterhard, doch had ik na een twintigtal minuten heerlijk seksen de hoop opgegeven en zei haar dat het me vandaag niet zou lukken om te komen, maar daar moest zij niets van weten.
Heeft me vervolgens heerlijk gerimd terwijl ze me aftrok tot ik klaarkwam in haar mondje en ze stopte niet tot mijn laatste stuiptrekking een feit was.
Topvrouw
Deze dame uit Ecuador is een echte latina milf met een nog geheel onverprutst lichaam. Heerlijk puur natuur dus met grote borsten en een volle kont. Ik zou zeggen met een typisch gezicht voor haar land; sommige mensen zullen hier iets aan hebben om haar te herkennen uit de lineup.
Wat opvalt is dat haar Engels best goed is, veelal beter dan de meeste dames daar.
Over de actie dan: zij geniet van de seks, maar werkt voor jouw orgasme.
De keer dat ik haar had ontmoet stond ik bloedjegeil en kleine meneer knetterhard, doch had ik na een twintigtal minuten heerlijk seksen de hoop opgegeven en zei haar dat het me vandaag niet zou lukken om te komen, maar daar moest zij niets van weten.
Heeft me vervolgens heerlijk gerimd terwijl ze me aftrok tot ik klaarkwam in haar mondje en ze stopte niet tot mijn laatste stuiptrekking een feit was.
Topvrouw