Voormalig lid 17643
Vaste klant
Ahaa op die manier, dacht dat je in real life bedoelde, my bad.Neen ze schatteke. Instagram is helemaal gratis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAhaa op die manier, dacht dat je in real life bedoelde, my bad.Neen ze schatteke. Instagram is helemaal gratis
Oef, kijk! Die knipt uw haar nu toch wel gratis zeker na al die tijd vriendjes te zijn?Ja ik ook…. Vriendjes op Facebook sinds 2016
ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.Of, ik ben nog jong en heb nog een lekker lijf. Hoogtepunt van mijn leven en vanaf nu gaat het alleen maar bergaf gaan. Kan ik het maar beter aan iedereen tonen nu
#geennormenenwaarden
O wacht even, dus als mannen vriendjes met jou worden neuken ze dan ook gratis??????Oef, kijk! Die knipt uw haar nu toch wel gratis zeker na al die tijd vriendjes te zijn?
Ik denk dat het meer bedoeld is om sommige mensen wakker te schudden.
Vrijblijvende reclame*ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
Da hopen ze welO wacht even, dus als mannen vriendjes met jou worden neuken ze dan ook gratis??????
En waarom vind je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
TUURLIJK WELEn waarom vindt je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?
TUURLIJK WEL
www.onlyfans.com/mabelleds
Oh ja, juist. Enkel memes zeker... sorry
Bekijk bijlage 71992
Mét nog een lekkere schoudermassage als 'extra'!Oef, kijk! Die knipt uw haar nu toch wel gratis zeker na al die tijd vriendjes te zijn?
Bergafwaarts?? Vrouwkes die naar de jaren 40/50 gaan worden steeds mooier zeOf, ik ben nog jong en heb nog een lekker lijf. Hoogtepunt van mijn leven en vanaf nu gaat het alleen maar bergaf gaan. Kan ik het maar beter aan iedereen tonen nu
#geennormenenwaarden
Het is de bedoeling dat zelfpromotie in 1 eigen topic plaatsvindt, ik denk dat @Rony80 dat bedoeltEn waarom vind je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?
Het is de bedoeling dat zelfpromotie in 1 eigen topic plaatsvindt, ik denk dat @Rony80 dat bedoelt
Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.En waarom vind je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?
Hoezo, heeft dit forum moderators?Ach met de moderatie die hier word gehanteerd is alles mogelijk.
Nu blij?Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
Nou mijn weekend kan niet meer stuk.Nu blij?
Dit begrijp ik niet maar het zal aan mij liggen. Een link naar het privéhuis waar de dame eventueel werkt kan wel. Dat is dan toch reclame voor het privéhuis. Inkomsten gaan dan naar de eigenaar.Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
Bij een link van een privehuis, hoef je niet te betalen, om deze te kunnen bekijken. Dat is mijn punt.Dit begrijp ik niet maar het zal aan mij liggen. Een link naar het privéhuis waar de dame eventueel werkt kan wel. Dat is dan toch reclame voor het privéhuis. Inkomsten gaan dan naar de eigenaar.
Maar een dame die een link zet naar haar OF pagina kan niet. Ze verplicht u toch niet dat je u daar op abonneren gaat. Of mogen de dames geen geld verdienen op een andere manier dan enkel dates te doen met de wandelaars
O ja vergeten het draait om geld. Hoe dom kan ik toch zijnBij een link van een privehuis, hoef je niet te betalen, om deze te kunnen bekijken. Dat is mijn punt.
Een beetje een flauwe opmerking.O ja vergeten het draait om geld