Niet doen die social media! Nooit vergeten it is all 4 the money met die dames hou ze weg, ze proberen je te betoveren met hun social media te lokken en denken dat ze interessant zijn, neen zoek "normale" mensen in je Social media , mij interesseert social media enkel commercieel in mijn zaken, daar ben ik
ook een echte hoer money, money, money nadien interesseert de klant me ook al niet echt meer tot ik er terug voor werk en zo is dat met hun ook. die DVP's, ze verdienen geen vriendschap van mij (niet op Social media en niet in het echte leven)! Slikken en stikken je lul afkloppen op haar kin en doorgaan daar betaal je toch voor
, die die ik goed gekend heb heeft achter de schermen een heel triestig leventje en uiteindelijk verdient ze dat… Haar conversaties hielden voor mij weinig steek, (terwijl anderen haar ophemelen om haar uitspraken) ze nam die waarschijnlijk over van haar klanten en haar HLN abonnementje dat ze 'smorgends las, met haar social media is ze gelukkig al lang gestopt. Laden en lossen bro's meer moet je er niet mee doen met die hoeren, slikken en stikken moeten ze en je lul op haar kin afkloppen dat moet je doen!… Wat is het volgende… Dat jullie hand in hand over de Meir gaan wandelen
…Hoeren = kwakje afgeven en doorgaan want de volgende staat al klaar om haar af te rijden! Mijn punt haal alles uit de sex maar hou de rest op 0 of je trapt in hun valletje van betovering…