Dames van wie je geen gezicht ziet in de advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.163
06/07/21
1.292
48
Veel kinky advertenties tonen niet het gezicht van de dames. Dan ga ik daar dus ook niet heen. Ik sla ze allemaal over. Voor mijn gevoel kan het dan wel elke willekeurige vrouw zijn. Soms heb ik zelfs al moeite om de dvp te herkennen door de photoshop foto's heen die wel op kinky zichtbaar zijn. Dus een extra risico neem ik niet als ik niet weet wat ik aantref. Gaan jullie wel lukraak naar dames waarvan je t gezicht niet kan zien?

Dat je het gezicht van de dvp op de foto's kunt zien is volgens mij een relatief nieuw verschijnsel. Het valt me de laatste tijd hoeveel meisjes hun gezicht tonen. Als ik, zeg, een jaar geleden op Kinky zat, zag ik vrijwel nooit gezichten. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik nooit aan priveontvangst heb gedaan, op één dame na. En met die ene had ik geluk dat ze er ook echt mooi uit zag. Voor mij is het gezicht het meest bepalend in de aantrekkingskracht. Daarom maak ik ook nooit een afspraak in een privéhuis zonder het meisje gezien te hebben, want ook daar tonen de meeste foto's geen gezicht (om van de photoshop nog maar te zwijgen)

"Nooit gehoord van dames die familie hebben en niet herkend willen worden, beetje nadenken." (# 7)

De evidente reden waarom veel dames niet herkenbaar met hun gezicht op een advertentiefoto willen is geen punt van discussie en genereert dus ook geen of nauwelijks verschillende inzichten.

Wèl hoe diverse potentiële klanten op een annoncefoto met een vaag gemaakt of overplakt gelaat reageren - of op een geguillotineerde beeltenis.

Ik bezoek alleen raamdames, maar als ik via advertenties mijn gerief zou zoeken: ik vind dames zonder gezicht geen gezicht ...

Laatst bewerkt:
Ik snap dat dames niet met hun gezicht of lichaam op de foto het net opgaan . Bang om herkent te worden. Ik vind uiterlijk en gezicht heel belangrijk. Dus probeer via mail of de app en foto te krijgen. Soms stuur ik zelf ook wel een een terug als tegenprestatie. En soms via vraag stelling en reacties terug probeer ik ook wat uit te halen . Ben ook wel een een paar keer op de koffie gekomen dat het dik tegen viel. Bij de deur een fooi gegeven en weg wezen. Kan gebeuren zeg ik dan als er geen klik is. Maar ben ook hele mooie dames tegen gekomen. Vooral de wat jonge studenten. Top ervaring mee. Maar het blijft een grote gok.

Ik snap dat de dames niet met gezicht of herkenbare zaken in beeld willen komen. Maar voor mij is het gezicht belangrijk, want ik geniet toch aanzienlijk meer als ik naar een mooi koppie mag kijken terwijl ik mijn zaad verschiet. Dus een reden om naar privehuizen te gaan waar de dames zich voorstellen en dat ik dan kan kiezen. Enkel op een kinky advertentie gaan doe ik dan ook niet. Alle foto`s zijn daar bewerkt is mijn idee, dus die zeggen weinig. Ik wil het in het ware leven eerst zien en dan pas kopen.

Voor mij is het gezicht belangrijk, maar ongeveer de helft van de dames die ik bezocht heb waren onherkenbaar op RL.
Ik vertrek dan altijd in de veronderstelling dat ze wel op mijn schoonmoeder of een ex of op Eucalypta zal lijken, en ter plaatse valt het dan meestal super mee.

Anderzijds, dames die ik om hun profielfoto gekozen had (en wat een mooie gezichtjes met ogen om in te verdrinken...:love:) , waren intussen soms een stuk ouder, of viel de service tegen.

Maar daar heb je dan weer recensies voor, om op voorhand te lezen, of om zelf achteraf te schrijven :cool:

Ik sla de dames niet perse over zolang er maar meerdere en goede recensies zijn en het lichaam er goed uit ziet.

Onlangs gehad dat mevrouw gigantisch door photoshop was gehaald, ze was echt veel ouder en gewoon dik. Voelde me eigenlijk genaaid zonder orgasme, maar de recensies waren zeer lovend. Toch naar binnen gegaan. Het hoogtepunt was echt mega, stond er van te kijken dat ik het condoom niet van mijn pik schoot.

Soms zijn ze niet herkenbaar op de foto, maar heeft whatsapp wel een profielfoto. Dan kun je snel opmaken of de foto's die de dame heeft gebruikt echt zijn. Moeilijker wordt het als whatsapp ook geen foto heeft. Dan is het echt gokken. Van sommige vrouwen ga ik er op basis van gezicht niet heen. Dus dan wordt het moeilijk.

Ik adverteer al jaren op internet zonder mijn gezicht. Reden is dat vrienden v mijn zoon dan mijn zoon niet scheef aankijken. M.a.w. zit niet te wachten op familie en vrienden reacties. Denk dat het overgrote deel v alle sekswerkers dit hebben.

Mochten er dus vanwege een ontbrekend hoofd personen mij overslaan, dan is dat niet mijn probleem ? Volgens mij valt mij koppie wel mee als je al jaren dezelfde personen telkens ziet terugkeren ?

Ik hoef geen grote klantenkring, zolang het gros maar tevreden is en er een aantal terug blijven keren.. dat is voor mij genoeg ?

Iedereen maakt zelf uit waarmee en hoe degene wil adverteren.
Je denkt toch niet dat ik mijn gezicht voor altijd op internet wil zien? En dat iedereen die niet weet wat ik doe, dat met een gezicht foto dan wel weet, incl mijn familie en vrienden daarvan.

No thanks!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Net alsof alsof de dame die je een gezicht foto stuurt je daarvan kan weten of het haar lichaam is van de foto ook al stuurt ze jou een Gezichtsfoto dan als nog weet je niet of het gezicht bij dat lichaam hoort. Zoals hierboven al gezegd is willen de dames ook een privacy. Hebben ook familie vrienden en dan kunnen ze niet mooi met hun gezicht openbaar op internet staan. Daarnaast als ze jou via app een Gezichtsfoto sturen lopen ze als nog het risico dat foto door gestuurd word en op internet gezet kan worden. En weg privé leven en weg privacy voor de dame. Dus begrijp je frustratie maar voor sommige dames willen gewoon toch een beetje privé blijven omtrent hun eigen leven.

Ik kan de DVP's die geen foto van gezicht tonen heel goed begrijpen.
HELAAS is er nog steeds veel onbegrip voor het werk van een DVP en ook DVP's willen een privéleven waarin ze niet worden aangekeken op het werk ze doen.
Jammer is het wel want het gezicht en met name de ogen zijn voor mij de prikkel die mij doen besluiten om over stag te gaan.

Tall

Veel kinky advertenties tonen niet het gezicht van de dames. Dan ga ik daar dus ook niet heen. Ik sla ze allemaal over. Voor mijn gevoel kan het dan wel elke willekeurige vrouw zijn. Soms heb ik zelfs al moeite om de dvp te herkennen door de photoshop foto's heen die wel op kinky zichtbaar zijn. Dus een extra risico neem ik niet als ik niet weet wat ik aantref. Gaan jullie wel lukraak naar dames waarvan je t gezicht niet kan zien?
Ik heb hier in het verleden nooit problemen mee gehad maar merk wel steeds dat ik sneller kies voor een dame met een herkenbare foto. Behalve het lichaam vind ik nu misschien ineens een bepaalde blik, haar ogen of de vorm van haar gezicht heel belangrijk ook bij het maken van een keuze. Weet niet precies hoe die ontwikkeling is gegaan:D

Ik kijk vooral naar het lichaam van de dame, of ze nu mager of voller is maakt mij niet veel uit.
De professionaliteit van een advertentie vind ik dan ook belangrijk.
Vele sekswerkers doen dit uit eigen bescherming van privè, anonimiteit, en familie..
Heb daar toch wel begrip voor dan, als de service maar goed is, dat is het belangrijkste!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan