Dames van wie je geen gezicht ziet in de advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is het doel van dit platform? Als een dame geen gezichtsfoto heeft omdat ze niet herkent wil worden door kennissen, familie, vrienden, haar buurman of werkgever....maar wel goede recensies heeft waarin heren bevestigen haar foto's en advertentie kloppen loop je toch juist geen risico. Wel als je een advertentie met gezichtsfoto zonder recensies kiest.

ik zou zeer verbaasd zijn als haar gezicht in het echt ook geblurd is :LOL:
Haha ze heeft ook een lichaam he. Ik heb een keer op kinky een hele mooie slanke dvp gezien zonder gezichtsfoto. Ik er dus naartoe bleek het een dikke dvp te zijn, ik liet haar de foto's zien en zei jij lijkt hier helemaal niet op. Ze gaf me als antwoord ik ben een beetje aangekomen een beetje teveel ja ben gelijk weer weggelopen.

Haha ze heeft ook een lichaam he. Ik heb een keer op kinky een hele mooie slanke dvp gezien zonder gezichtsfoto. Ik er dus naartoe bleek het een dikke dvp te zijn, ik liet haar de foto's zien en zei jij lijkt hier helemaal niet op. Ze gaf me als antwoord ik ben een beetje aangekomen een beetje teveel ja ben gelijk weer weggelopen.
Dat krijg je dus als je dames kiest op basis van alleen foto's.....deze dame had geen recensies?

Dat je het gezicht van de dvp op de foto's kunt zien is volgens mij een relatief nieuw verschijnsel. Het valt me de laatste tijd hoeveel meisjes hun gezicht tonen. Als ik, zeg, een jaar geleden op Kinky zat, zag ik vrijwel nooit gezichten. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik nooit aan priveontvangst heb gedaan, op één dame na. En met die ene had ik geluk dat ze er ook echt mooi uit zag. Voor mij is het gezicht het meest bepalend in de aantrekkingskracht. Daarom maak ik ook nooit een afspraak in een privéhuis zonder het meisje gezien te hebben, want ook daar tonen de meeste foto's geen gezicht (om van de photoshop nog maar te zwijgen)
Onlyfans en andere gelijkaardige social media; Zorgen er voor dat ze een gezicht vaker wel laten zien. Sommige online advertenties hebben een hoog Instagram gehalte. Héél veel foto's, iedere keer in een ander fancy outfitje.

Leuk om te lezen hoe verschillend we er mee omgaan. De vraag deed me ook nadenken over hoe ik er eigenlijk mee omga. Bij de ramen ga ik niet naar binnen als ik, naar mijn idee natuurlijk, nors/stuurs/chagrijnig of niet wordt aangekeken. Al vind ik haar lichamelijk aantrekkelijk, ik sla over. Online werkt dat meestal hetzelfde. Als gezichtsuitdrukking/oogopslag aanspreken is dat voor mij belangrijk. En dan vind ik lijf op de tweede plaats komen. Soms denk je aan het gezicht te zien dat je met iemand pret kunt hebben. Ik vind een gezellig praatje en wat lachen erbij horen. Maar ja, de werkelijkheid kan anders zijn, soms valt het mee, soms tegen. En ach, dat geeft niet. Ik heb nooit torenhoge verwachtingen, een keer een misser is niet erg.
Als het speels en spontaan flirterig is; De interactie met de dames achter het venster. Is dat doorgaans een goed teken. Een mooie dame die nors is of meer met haar smartphone bezig is, negeer ik meestal ook. Of, ze moet van heel Goeden huizen zijn, lookswise

ik zou zeer verbaasd zijn als haar gezicht in het echt ook geblurd is :LOL:

Nou sommige hebben zulke zwarte brede wenkbrauwen, dat je denkt dat de asfaltmachine er overheen gereden is.

Zo ken ik ook een dame waar ik wel eens geweest was waar ik leuk contact mee had. Heb haar toen eens gevraagd om een "no make up photo"
Je herkende heel de dame niet meer terug. Tijdens dates was het ook niet zo extreem, maar haar kinky fotos werden steeds extremer met make up.

Zonder al die makeup bleef ze voor mij toch het mooiste om te zien.

En zo date ik ook met 1 van mijn vaste dames. Of ik ben de eerste, waar ze aan het einde van de date vraagt of ze wat mag beginnen met make up aanbrengen voor de rest vd dag. (Die tijd geef ik haar ook dan, omdat ik dat wel leuk vind om haar te zien doen.)
En anders ben ik de laatste, waarbij de make up afgaat zodra ik binnen ben bij haar.

Ze gebruikt al niet heel veel, maar toch, naturel is ze het allermooiste. En ergens vind ze het heel fijn als ik erom vraag.

Laatst bewerkt:
Veel kinky advertenties tonen niet het gezicht van de dames. Dan ga ik daar dus ook niet heen. Ik sla ze allemaal over. Voor mijn gevoel kan het dan wel elke willekeurige vrouw zijn. Soms heb ik zelfs al moeite om de dvp te herkennen door de photoshop foto's heen die wel op kinky zichtbaar zijn. Dus een extra risico neem ik niet als ik niet weet wat ik aantref. Gaan jullie wel lukraak naar dames waarvan je t gezicht niet kan zien?
Ik laat ook m'n gezicht niet (meer) zien om privacyredenen. In m'n advertentie tenminste. Bij interesse kan je altijd vragen of videobellen mogelijk is. Dan heb je toch ook haar gezicht gezien.

Veel kinky advertenties tonen niet het gezicht van de dames. Dan ga ik daar dus ook niet heen. Ik sla ze allemaal over. Voor mijn gevoel kan het dan wel elke willekeurige vrouw zijn. Soms heb ik zelfs al moeite om de dvp te herkennen door de photoshop foto's heen die wel op kinky zichtbaar zijn. Dus een extra risico neem ik niet als ik niet weet wat ik aantref. Gaan jullie wel lukraak naar dames waarvan je t gezicht niet kan zien?
De kans dat je bij een dame zonder gezichtsfoto bedrogen wordt is veel groter dat is mijn ervaring. Er word hier vaak misbruik van gemaakt door de dvp's door neppe foto's te gebruiken. Een gezicht geeft je herkenning je weet van tevoren ook met wie je te maken hebt en of de dvp je smaak is, dat geeft duidelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
De kans dat je bij een dame zonder gezichtsfoto bedrogen wordt is veel groter dat is mijn ervaring. Er word hier vaak misbruik van gemaakt door de dvp's door neppe foto's te gebruiken. Een gezicht geeft je herkenning je weet van tevoren ook met wie je te maken hebt en of de dvp je smaak is, en dat geeft duidelijk.
Onzin want hoe weet jij of de foto niet fake is of dermate bewerkt dat je dame niet eens herkent?

Het enige wat je zekerheid geeft zijn toch recenties hier?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan