Dames met een behaarde poes (van streepje tot bos)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had vorige week contact met Leiden Privé en op mijn vraag naar Angelina's aanwezigheid was hun antwoord letterlijk:
Angelina werkt helaas sporadisch.
Dat is volgens mij niet hetzelfde als dat 'zij niet meer in Leiden ontvangt'. Inderdaad verschijnt Angelina ook niet meer in de lijst met dames. Maar ik ga toch hun agenda eens een tijdje in de gaten houden
Hey Krelis,

Hoe was je ervaring bij Angelina van Leiden Prive? Slank postuur?

Laatst bewerkt:
Deze dame heeft een "streepje" haar...

Super Geile Genietster die meerdere malen klaarkomt door een Bef en een Wip.
Ik heb aardig wat dames mee gemaakt , maar deze slaat echt alles.....

Lees de recensies van de andere wandelaars ook maar eens , dan zie je dat ik niet de enige ben die haar zo ervaart....

Geeft ook een erg goeie Pijppartij met CIM.

De link van sexjobs staat in mijn recensies en daar vind je haar telefoon nummer om haar via whatsapp te bereiken..... of bellen

Lekker ding Fee

super, dank je wel.

hoe vond je haar billen en haar borsten zijn echt of siliconen?
Borsten echt en billen echt. Slank atletisch gevormd a la Lieke Klaver.
Omdat ze geen foto's laat zien, zou je inderdaad haar uiterlijk en services iets nader kunnen beschrijven? Is ze skinny, slank of mollig? Doet ze aan pzc en cim?
Tijdens mijn bezoek rond novemer 2024 was Angelina slank athletisch met lang krullend haar. Ze heeft overduidelijk een mediterraanse afkomst (Grieks) en een zeer aangenaam gezicht. Angelina deed aan tongzoenen en om PZC en CIM had ik niet gevraagd. Misschien doet ze dit bij een goede klik en goede hygiëne. Uiteraard tegen bijbetaling.

Laatst bewerkt:
Dat ligt niet zozeer aan Redlights toch? Als een dame haar advertentie eraf haalt of pauzeert, kan jij ze niet meer vinden.
Dat moet eigenlijk wel aan de website liggen. Misschien niet bedoeld maar vanwege de interne structuur ('by design' noemen ze dat in IT-kringen).
Bij Kinky heb ik dat nooit. Alle links vanaf GR werken zelfs terwijl de advertentie offline is (Jammer, de advertentie die je zoekt staat offline ). Alleen wanneer de ad daar echt verwijderd is krijg je een foutmelding dat hij niet meer bestaat. Bij Redlights heb ik dan vaak dat als je de naam van de dame en wat meer details zoals de locatie of de club oid. hebt, je haar alsnog wel kunt vinden m.a.w. ik heb de indruk dat de url kan veranderen terwijl de ad effectief dezelfde is gebleven

Dat moet eigenlijk wel aan de website liggen. Misschien niet bedoeld maar vanwege de interne structuur ('by design' noemen ze dat in IT-kringen).
Bij Kinky heb ik dat nooit. Alle links vanaf GR werken zelfs terwijl de advertentie offline is (Jammer, de advertentie die je zoekt staat offline ). Alleen wanneer de ad daar echt verwijderd is krijg je een foutmelding dat hij niet meer bestaat. Bij Redlights heb ik dan vaak dat als je de naam van de dame en wat meer details zoals de locatie of de club oid. hebt, je haar alsnog wel kunt vinden m.a.w. ik heb de indruk dat de url kan veranderen terwijl de ad effectief dezelfde is gebleven
Wat is nu je punt? Die website is gemaakt zoals hij gemaakt is, en het is niet meer dan normaal dat een dame die haar advertentie weghaalt op pauzeert, niet kan gevonden worden op dat moment. Dat is ook haar bedoeling dan. Daar moet je geen IT termen voor bovenhalen.

Je moet ook over die url niet te ver gaan nadenken. Een dame kan haar advertentie laten bestaan en regelmatig hernieuwen, uppen dus, maar een dame kan ook een nieuwe advertentie aanmaken.

Mijn punt staat in mijn eerste reactie. Ik vind het irritant bij Redlights (en ook bij sexjobs trouwens) en er zijn andere websites waarbij dat niet zo is en de dames evengoed de mogelijkheid hebben om hun advertentie te beheren

Die website is gemaakt zoals hij gemaakt is
Helemaal juist en als je de basisregels van het HTTP-protocol volgt dan is de standaard reactie op een niet meer bestaande URL inderdaad de (vervelende) "404 Page not found" foutmelding.

Omdat dit de link naar de oorspronkelijke website verbreekt, vangen veel websites die fout af en sturen ze je naar een wat vriendelijker uitziende pagina die je dezelfde informatie geeft, maar je wel binnen hun website houdt, vaak met links om op een andere manier het gevraagde (of iets gelijkaardigs) te zoeken. Commerciëel gezien heel slim, en de gebruikers vinden het nog fijn ook!

En als die pagina nog altijd ergens de "404 page not found" error bevat is er niet echt een probleem. Maar daar wringt het schoentje. Web-crawlers (zoals Google doet) merken enkel de 404-error, markeren de gezochte pagina als een fout en halen daardoor de ranking van die pagina en indirect van de ganse site omlaag.

Dus veel sites geven niet langer een 404-error maar doen in plaats daarvan een "301 moved permanently" (of een andere melding in de 300-fout categorie) redirection die je (zonder het te merken) naar een andere pagina brengt en tegelijk zoekmachines vraagt hun database aan te passen.

Een andere manier (zoals GR doet) is de ganse website in een database te steken en elke URL te beschouwen als een zoekopdracht in die database. Als die zoekopdracht geen resultaat vindt in de database, dan wordt er ter plekke voor die (foute) URL een pagina gemaakt met "Deze pagina bestaat niet" melding maar zonder "404-error". Dat komt eigenlijk enkel voor als je met de hand de URL hebt ingegeven en een fout hebt getypt. De GR website is slim genoeg om heel wat fouten af te vangen of te herstellen en toch het gevraagde weer te geven. Leuk en handig voor de gebruikers.

Maar van een IT aspect bekeken is dat dus eigenlijk niet de juiste manier. Automatische link-checkers geraken daar helemaal van slag door en verdwenen links blijven dus ten onrechte "actief" in de databases van zoekmachines. Dat is uiteraard de boel beduvelen, want die pagina bestaat inderdaad niet meer en er is dus geen reden om je door te verwijzen naar de "nieuwe" plaats van die URL dmv het "301 redirect" truukje of ter plaatse een pagina te generen. De doorverwijzing naar of de generatie van een "vriendelijke" pagina is eigenlijk louter een truukje om je binnen de site te houden en de ranking van de site op peil te houden.

Niet dat de gemiddelde gebruiker daar van wakker ligt ... 😞

Laatst bewerkt:
De doorverwijzing naar of de generatie van een "vriendelijke" pagina is eigenlijk louter een truukje om je binnen de site te houden en de ranking van de site op peil te houden.

Niet dat de gemiddelde gebruiker daar van wakker ligt ... 😞
De buisiness moet geld opbrengen natuurlijk...

Als gebruiker bekijken wij dat dan inderdaad anders: als een link niet meer werkt, zal dat waarschijnlijk betekenen dat die dame in kwestie op dat ogenblik geen nieuwe contacten zoekt. Dus: respect, en gerustlaten. Er zijn meer dan genoeg andere dames die wél actief zijn. Maar, die misschien geen behaarde poes hebben :) Alhoewel dat voorzichtig opnieuw een trend blijkt te worden.

Terug
Bovenaan Onderaan