Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey Krelis,Ik had vorige week contact met Leiden Privé en op mijn vraag naar Angelina's aanwezigheid was hun antwoord letterlijk:
Angelina werkt helaas sporadisch.
Dat is volgens mij niet hetzelfde als dat 'zij niet meer in Leiden ontvangt'. Inderdaad verschijnt Angelina ook niet meer in de lijst met dames. Maar ik ga toch hun agenda eens een tijdje in de gaten houden
Omdat ze geen foto's laat zien, zou je inderdaad haar uiterlijk en services iets nader kunnen beschrijven? Is ze skinny, slank of mollig? Doet ze aan pzc en cim?Mijn ervaring met Angelina was erg goed! Angelina is een slanke Griekse met mooie borsten. Het lijkt erop dat zij terug is in Nederland en vandaag bij Leiden Prive ontvangt.
Lekker ding FeeDeze dame heeft een "streepje" haar...
Super Geile Genietster die meerdere malen klaarkomt door een Bef en een Wip.
Ik heb aardig wat dames mee gemaakt , maar deze slaat echt alles.....
Lees de recensies van de andere wandelaars ook maar eens , dan zie je dat ik niet de enige ben die haar zo ervaart....
Geeft ook een erg goeie Pijppartij met CIM.
De link van sexjobs staat in mijn recensies en daar vind je haar telefoon nummer om haar via whatsapp te bereiken..... of bellen
![]()
Recensie - Wen/Fee, Den Haag
😝😝😝👍👍👍🤪🤪 Als je haar belt of appt en haar instructies opvolgt om een kadobon aan te schaffen, dan krijg je een afspraak met deze lieve dame : anders niet. Mijn advies is voor je de afspraak gaat maken al de gevraagde 'bon' aanschaft (bij o.a. Kruidvat-AH-tankstations te koop). Ik had ook mijn...www.girlsreview.nl
Borsten echt en billen echt. Slank atletisch gevormd a la Lieke Klaver.super, dank je wel.
hoe vond je haar billen en haar borsten zijn echt of siliconen?
Tijdens mijn bezoek rond novemer 2024 was Angelina slank athletisch met lang krullend haar. Ze heeft overduidelijk een mediterraanse afkomst (Grieks) en een zeer aangenaam gezicht. Angelina deed aan tongzoenen en om PZC en CIM had ik niet gevraagd. Misschien doet ze dit bij een goede klik en goede hygiëne. Uiteraard tegen bijbetaling.Omdat ze geen foto's laat zien, zou je inderdaad haar uiterlijk en services iets nader kunnen beschrijven? Is ze skinny, slank of mollig? Doet ze aan pzc en cim?
Hij vond ze mooi...super, dank je wel.
hoe vond je haar billen en haar borsten zijn echt of siliconen?