Wellicht zijn mijn keuzes dan ook beter?
Date sowieso best selectief, stuk voor stuk liefhebsters/genieters.
Date sowieso best selectief, stuk voor stuk liefhebsters/genieters.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendapsbsc post_id=142717 time=1667571170 user_id=32411 zei:Ela kan je heerlijk pijpen, wederom staande begonnen en zij op haar knieën, beetje helpen wat het lekkerste is, en ze kon hem na een poosje lekker diep hebben, na een poosje overgeschakeld naar beffen, ze vertelde dat ze net wakker was dus ik nam de gok, wil geen oud zaad proeven namelijk :lol:
En ze lag heerlijk te genieten, en na een 10 a 15 minuten likken drukte ze haar kutje harder tegen mijn mond en kwam schokkend klaar, drijfnatte boel. Even wat rust gegeven, lekker tongzoenen, en mijn pik maar is lekker in haar geschoven, moest even wat voorzichtig, ze was wat gevoelig bij haar klit.. haha. Lekker liggen neuken, en tongen, later wat standjes gedaan, zij bovenop, waar ze je heerlijk afrijd, en drukt fors met haar klit op je buik, en ja hoor, wederom schokkend klaar komen, net als mijn voorganger schreef, benen klemmen en zich vast zetten.
NZC dat is vragen om een vervroegde pensioen.NZC? No thanks.
Ik zou zeggen kom eens bij mij langs bij Fleur in Apeldoorn.n naam Beffer007 heb ik niet voor niets gekozen.
Ben echt gek op beffen en een kutje kan wat mij betreft niet nat genoeg worden van het beffen eventueel in combinatie met vingeren.
Ik kan pas zelf genieten als de meid/vrouw waar ik sex mee heb ook geniet van de sex en met name het beffen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat Daisy echt heerlijk nat kan worden en daarnaast ook een heel leuke en gezellige dame is.Ik zou zeggen kom eens bij mij langs bij Fleur in Apeldoorn.
Dank voor je uitnodiging @Daisy. Kan je op Kinky helaas niet vinden.Ik zou zeggen kom eens bij mij langs bij Fleur in Apeldoorn.
Mooi bericht man. Heb gekeken maar zie geen recensie van je helaas.Uit ervaring kan ik zeggen dat Daisy echt heerlijk nat kan worden en daarnaast ook een heel leuke en gezellige dame is.
Op pagina 1 van deze topic heb ik over haar geschreven, maar idd geen eigen topic over haar aangemaakt . Is nu te lang geleden dat ik bij haar was om de hele date terug te halen in herinnering. Dat ze echt kletsnat werd en meerdere keren spuitend klaarkwam is mij wel bijgeblevenMooi bericht man. Heb gekeken maar zie geen recensie van je helaas.
Jammer maar mocht je ooit in de buurt zijn of in de buurt van Nijeveen bent, werk nml ook nog bij de Boerderij in Nijeveen zie ik je dan misschien wel een keerDank voor je uitnodiging @Daisy. Kan je op Kinky helaas niet vinden.
En eerlijk gezegd is Apeldoorn 1,5 uur rijden en dat vind ik echt iets te ver.
@Daisy kun jij dit bevestigen en lukt dat altijd? Ik vindt het heerlijk om een squirtdouche te krijgen tijdens het beffen.Dat ze echt kletsnat werd en meerdere keren spuitend klaarkwam is mij wel bijgebleven
Grote kans dat je er een kan vinden in het zwembad.Hey allemaal, ik zoek een dame die echt nat wordt in de omgeving rotterdam.
Ze heeft op het moment geen advertentie maar Mizuno wordt klets nat alsof je een pan bolognese aan het roeren bent
Wordt aan gewerkt. Dit kan ik niet, heb ik even admin voor nodig.Leuk je dan te zien
Geen idee waarom ik er geen gele blok onder heb
Klopt, die wordt klets natDeze dus?Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Ff op de TenaLady letten dusDat is omdat ze urine verlies beginnen te krijgen
een soort van squirtenDat is omdat ze urine verlies beginnen te krijgen
Zlatina Alkmaar op de achterdam.Aangezien ik een groot liefhebben ben van dames die druipend nat worden van een goede befbeurt, ga ik maar weer eens leven blazen in dit topic:
Laten we het in Nederland houden:
Wat zijn recent de toppertjes wat jullie betreft? Waar de druppels na het likken van je kin af lopen? Je kent het wel....