klaasbeunhaas
Vaste klant
- 249
- 07/01/22
- 301
Ze heeft op het moment geen advertentie maar Mizuno wordt klets nat alsof je een pan bolognese aan het roeren bent
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, mits je de Aziatische dame in Amsterdam bedoelt?Ze heeft op het moment geen advertentie maar Mizuno wordt klets nat alsof je een pan bolognese aan het roeren bent
Verkouden niet, maar ik adem vaak maar door één neusgat.Kwestie van oefenen en zorgen dat je niet verkouden bent.
En zorg voor een comfortabele houding!!
Zorg dat je een vinger klaar hebt bij haar sterretje, druk je de noodknop in, wedden dat dat werktVerkouden niet, maar ik adem vaak maar door één neusgat.
De laatste dame die ik oraal bevredigde (daar schreef ik reeds over) klemde haar benen heel stevig om mijn hoofd. Meer een positie bankschroef, zogezegd.
Hmmmmmmmmm, in veel gevallen (bij mij dan toch) bevindt zich daar al een vingertje. Op of in........., afhankelijk van situatie.Zorg dat je een vinger klaar hebt bij haar sterretje, druk je de noodknop in, wedden dat dat werkt
Zou er daarna nog iets van mijn neus overblijven?Zorg dat je een vinger klaar hebt bij haar sterretje, druk je de noodknop in, wedden dat dat werkt
Ben het helemaal met je eens dat een goede befbeurt er bij hoort.Heb al veel dames lekker laten klaarkomen altijd zalig om mee te maken.Een goede befbeurt hoort er gewoon bij.
Da's mooi, nog aanbevelingen?Mijn naam Beffer007 heb ik niet voor niets gekozen.
Ben echt gek op beffen en een kutje kan wat mij betreft niet nat genoeg worden van het beffen eventueel in combinatie met vingeren.
Ik kan pas zelf genieten als de meid/vrouw waar ik sex mee heb ook geniet van de sex en met name het beffen.
Jammer dit. Ik neuk voor geld ja, maar er zijn er bij die het wél graag doen. Mss zoek je dan de verkeerde dames. Het feit dat ik er geld voor vraag is gewoon omdat ik het kan. Iemand die graag schildert kan er ook voor kiezen om ze weg te geven of ze te verkopen. Wil daarom niks zeggen over de kwaliteit van de dienst en is mooi meegenomen dan. Neuk ik elke man even graag? Neen. Maar daarom is het leuk als je kan kiezen en neuk ik enkel mannen waar ik me goed bij voel en mij volledig bij kan laten gaan. Maar mannen die mij zien als een neukobject, enkel maar egoïstisch denken én zich er ook zo naar gedragen die mogen lekker wegblijven.
Ik zie er goed uit, hou fucking hard van seks en waarom the fuck zou ik dan het geld moeten laten liggen als ik het erbij kan krijgen win-win.
We doen het niet allemaal tegen ons zin of énkel voor geld. Ik denk dat sommige andere dames dit ook wel kunnen bevestigen.
dus degene die willen kunnen hier zonder zorgen een tongetje komen insteken want er passeren er geen 20 hier.
(Gebeft worden door een vreemde is trouwens mega geilll)
De meid waar ik mee afspraak is helaas gestopt en dus hard op zoek naar wat nieuws.Da's mooi, nog aanbevelingen?
Welke regio zoek je wat?Niemand nee?
Randstad maar in het principe maakt het niet zoveel uit, gelieve niet in de provincie.Welke regio zoek je wat?
Misschien Belle, hier bekend op het forum?
Niemand nee?
Vraag is.....is spetteren gelijk aan genieten /klaarkomen/diep klaarkomenMwwah........., of het aan mij ligt of aan de dames......, of beiden....., befbeurt resulteert in 80% van de gevallen in een druipnatte poes en nee, niet alleen van m'n speeksel.
Wel veelal in combi met juist gebruik van m'n vinger(s), dat dan weer wel.
Incidenteel een spetterpoes tot gevolg trouwens.
Genieten wel, staat los van klaarkomen!!Vraag is.....is spetteren gelijk aan genieten /klaarkomen/diep klaarkomen
Welke provincie?Randstad maar in het principe maakt het niet zoveel uit, gelieve niet in de provincie.
Klinkt allemaal wel heel technisch. En ik ben technisch niet al te sterk. ik doe maar watGenieten wel, staat los van klaarkomen!!
Combi is wel mogelijk ja.
G-spot orgasme kan, maar hoeft geen gespetter op te leveren.
Sommigen spetteren door een clitorgasme, die heb ik nog geen gehad trouwens.
Handoeken of zeiltje eronder iig bij thuisbezoek als ik weet dat het gebeuren kan.
Tja, aan die afstand kan ik weinig doen. Het is maar net uit welk perspectief je 't bekijkt. Daniël Lohues zong het al.België he? Helaas te ver weg.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j 't zien van dizze kant
Ik schijn 2 rechterhanden te hebben en ja, ik ben technisch/handig ja.Klinkt allemaal wel heel technisch. En ik ben technisch niet al te sterk. ik doe maar wat
Ja, verschil ondervind ik inmiddels al ff niet meer. Maar ik voel wel goed aan wat ze graag heeft. En ademhaling zegt veel.Ik schijn 2 rechterhanden te hebben en ja, ik ben technisch/handig ja.
Maar nooit te oud om bij te leren, ik vraag dus ook hoe, wat en waar ze iets het liefste hebben, zit nogal verschil in weet ik inmiddels.
Welke provincie?
Dat zijn er zelfs drie...Groningen, Drenthe en Friesland..
Dat zijn er zelfs drie...
Hm, in mijn ervaring toch echt wel verschil. Sommige dames worden gewoon natter van zichzelf, en het ligt er ook aan of de dame zichzelf laat gaat of het mentaal "afhoudt", de dames die het echt puur als (af)werk zien.Mwwah........., of het aan mij ligt of aan de dames......, of beiden....., befbeurt resulteert in 80% van de gevallen in een druipnatte poes en nee, niet alleen van m'n speeksel.
Wel veelal in combi met juist gebruik van m'n vinger(s), dat dan weer wel.
Incidenteel een spetterpoes tot gevolg trouwens.