Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hallo Klaas, die heb ik ook al geplaatst, zie vorige pagina mein freund.
Ach jee, zie het nu ookJa hallo Klaas, die heb ik ook al geplaatst, zie vorige pagina mein freund.
Topper!!Ach jee, zie het nu ook
Nou, die kan van de lijst ben ik bang.Kyra
Kyra, Almere
Deze dame adverteert op Kinky met Geil Nederlands studentje en ook op sexjobs. Ze komt niet uit NL maar uit het oostblok en ontvangt in Almere. Mooie vrouw maar de rest was matig, tongzoenen ok maar niet heftig. pijpen was matig, vingeren mocht niet, intiem stelde ook niet veel voor. Wilde meteen...venery.nl
Dus niet DE KYRA ?
Volgens mij 1x in de week. Soms 2x in de weekWie is Erika ? Ontvang zij ook af en toe in Rijswijk? Via SJ
Meestal op dinsdag. Dan profiel ook alleen online.Volgens mij 1x in de week. Soms 2x in de week
Vandaag is Kelly aanwezigMeestal op dinsdag. Dan profiel ook alleen online.
Weet een van jullie of Wendy uit Den Haag nog ontvangt? Ze adverteerde op Sexjobs en had top reviews op Hookers. Deed aan deepthrout dates. Al sinds begin Corona niets meer van vernomen. Antwoord mag ook via pm.
Jezus, ik zie het nu ook......schaam.....schaam...schaam..........DEEPTHROAT!!!!Ik weet waar ze ontvangt maar omdat je deepthrout zegt ga ik het niet zeggen.
Spill the juice!Ik weet waar ze ontvangt maar omdat je deepthrout zegt ga ik het niet zeggen.
Reageert volgens de ad alleen op mail. Maar kan haar mailadres nergens vinden. Heb jij dat toevallig?Lizzy uit Rotterdam doet het echt fantastisch. Ze slikt ook al je zaad door.
Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst via haar advertentie contact moet leggen.Reageert volgens de ad alleen op mail. Maar kan haar mailadres nergens vinden. Heb jij dat toevallig?
Paar dagen geleden gedaan maar geen reactie. Heb je ervaring met haar?Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst via haar advertentie contact moet leggen.
Heeft iemand de contactgegevens van Mona Lisa (delft) voor mij? Voor corona tijd heb ik haar heel vaak bezocht, alleen laatst een nieuwe phone aangeschaft en nummer kwijt.De dames uit Rijswijk (zie sexjobs) zijn top en zeer submissive. Echt diep gaggen, slaan en laten keelknijpen. Er was ooit een dame in Delft (Mona Lisa) dat was de topper van het niveau Heather Brooks, zonder kinky gekke dingen (al spoot ze wel constant tijdens het neuken). Helaas ben ik haar uit het oog verloren (adverteert niet meer).
Lizzy Rotterdam: dank je dat klopt. Het is de bedoeling via de advertentie te reageren en dan komt die mail aan. En anders: [email protected]Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst via haar advertentie contact moet leggen.
Kan je Kyra beschrijven voor me DD? Mag in PM.Mee eens.
Ik had het genoegen dat zij mij bij haar thuis een aantal keren heeft uitgenodigd.
Helaas op een gegeven moment verwaterde het contact.
Hopelijk kan ik weer een keer genieten van haar specialiteit.
Afwachten tot ze weer een keer online op sj is.
Jackpot te pakken. Na vele keren afspreken en een goede klik was dit ook onze plan want wij beide werden kriebelig over de planner als we wat langer over deden.Mee eens.
Ik had het genoegen dat zij mij bij haar thuis een aantal keren heeft uitgenodigd.
Helaas op een gegeven moment verwaterde het contact.
Hopelijk kan ik weer een keer genieten van haar specialiteit.
Afwachten tot ze weer een keer online op sj is.
Dank je DDKyra, toen ik haar kende was mooi lang slank. Mooi lang haar.
Alles in goede verhouding vond ik.
Ze was ook lief, vriendelijk en spontaan.
Ze keek wel altijd met geknepen ogen, wrm weet ik niet.
Is er nog ergens een link van Paula en Katja.