En, @beffer007, heb je dan al geprobeerd om haar een sms-berichtje te sturen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJazeker. Ze is er weer. Heb haar vorige week nog bezocht. Het leek wel alsof ze het zelf gemist had (beste pijpjob die ze me ooit heeft gegeven ).Las elders op het forum dat Claudia er weer is in de Doubletstraat.
Ze is echt knappe dame hoorJammer dat er geen plaatje van haar mond ? te zien is.
Jup kan het bevestigingen. Wel beetje een aparte dame maar je kan dr met beleid keelneuken.Deze dame, Victoria, vindt deepthroaten geen enkel probleem. Check maar eens haar laatste videopost:
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Apart? Die indruk had ik al. Ze staat al poosje op mijn radar maar ze reageert soms pas na een paar weken of stuurt some "out of the blue" ineens een berichtje of ik kom.... nog nooit tot afspraak gekomenJup kan het bevestigingen. Wel beetje een aparte dame maar je kan dr met beleid keelneuken.
Amy en Eva uit Den Haag, dames van bekende adres in Rijswijk.
Is dat de Ruby uit een privéhuis?Hou Ruby uit Leiden maar in de gaten.
Heeft niet altijd een ad online staan.
Maar die kan je echt hard in haar keel neuken.
Ook hard anaal..
Nee, doet het thuis.Is dat de Ruby uit een privéhuis?
Mag ook wel voor 300 euries het uur ?Ze is echt knappe dame hoor
Elena is nog gewoon aanwezig. Vandaag niet, maar zaterdag nog gezien.Bij Elena gebeurt alles met condom sinds geruime tijd niet te bespeuren in Antwerp skw
Hoe weten we dat we het over "De Kim" hebben? Want ja die kan ik me ook nog herinneren.. sodeju die kon ECHT diep en hard hahahaDie kim ontvangt af en toe rondom waalre.