Ze is door 1 iemand bezocht die daarna nooit meer op iets anders heeft gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor heel veel vertrouwen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe ziet Thila eruit en was het avondshift?Afgelopen week bij Thila, SKW Villa tinto.
Leuke meid van begin 20, nam spontaan mijn piemel tot aan mijn zak in haar mond, geen idee hoe ze die wegwerkte. Daarna overgegaan naar keelneuken, iets dat niet mijn speciale aandacht heeft, maar was wel geil om eens te doen. Ze begon er zelf mee, de geile dondersteen.
Ik heb ergens de komende weken een afspraak. Ze woont 10/20 kilometer bij mij vandaan. Dus soort van om de hoek.Ze is door 1 iemand bezocht die daarna nooit meer op iets anders heeft gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor heel veel vertrouwen.
Lijkt me redelijk standaard marktwerking. Het alternatief is dat de overheid keelneuksters gaat subsidiëren. Of laten we maar meteen staats keelneukmeisjes instellen op communistische leest, waar iedereen gratis gebruik van kan maken, betaald uit het collectiefIk zou zelf ook nimmer een vergoeding van 300-400 euro per uur gaan betalen voor een date maar zolang dergelijke bedragen betaald worden (...)
Wel jammer dat er meteen toch een grote groep uitgesloten wordt om te daten met dit soort pareltjes want niet iedereen met een modaal of normaal salaris is gelijk een armoede zaaier of
L82.
Welk mailadres heeft ze? Misschien in pm sturen? Kan ook mailadres van sara sturen. Kijken of het om zelfde meisje gaatNou heb haar vorige week ook gemaild en kreeg einde week een mail terug, met de vraag wat ik precies zocht heb het haar keurig aangegeven, maar vervolgens hoor ik 0,0 niks meer
Ahh oké
Zelf geen ervaring mee, maar ik weet via via dat ze wel "echt" is.
Of je de moeite wilt doen om door de selectie heen te komen is verder aan jullie haha
Mag je altijd sturen en in welke regio ze ontvangtIk denk dat we het over dezelfde hebben, maar ze noemde zichzelf sara in de emails. Maar ik heb oo hoog catharijne in hotel afgesproken voor een uurtje. Was 300 euro voor uurtje keelneuken, wat ze zeker goed kan. Na eerste keer frist ze zich op en gaat voor tweede ronde. Ik heb we foto van haar, evt pm
Ik zou zelf ook nimmer een vergoeding van 300-400 euro per uur gaan betalen voor een date maar zolang dergelijke bedragen betaald worden kan ik deze jonge meiden geen ongelijk geven.... want waarom voor 50 of 100 als je er ook dergelijke bedragen mee kunt verdienen.
Wel jammer dat er meteen toch een grote groep uitgesloten wordt om te daten met dit soort pareltjes want niet iedereen met een modaal of normaal salaris is gelijk een armoede zaaier of tokkie.
Maar zo werkt het nou eenmaal. Hopelijk komen degene die haar willen daten nog in die gelegenheid.
L82.
Lijkt er toch op dat het om twee verschillende dames gaat. Verzoek voor foto niet meer nodig.Welk mailadres heeft ze? Misschien in pm sturen? Kan ook mailadres van sara sturen. Kijken of het om zelfde meisje gaat
Ik doe wel de voorselectie voor jeDe manier waarop het nu elke keer lijkt te gaan is niet optimaal; Iemand meldt zich met een geweldige ervaring, deelt de gegevens, en de dame wordt vervolgens overspoeld met mails. Dat stimuleert alleen maar dat meiden extra selectief zijn en meer gaan vragen.
Om dit tegen te gaan stel ik voor dat iedereen alle contactgegevens van keelneuksters aan mij doorstuurt, waarna ik de gegevens langzaam over iedereen zal distribueren om te voorkomen dat er meiden overspoeld worden met berichten
(Maar iets serieuzer, ik weet het niet maar misschien is er een betere manier om dit aan te pakken)
Jeetje 300/400 geen probleem.eigenlijk alleen lid geworden vanwege dit topic en de zoektocht hiernaar in midden nederland. 300/400 geen probleem. PM altijd welkom
Sara is niet meer actief. Al bijna een jaar niet meer.Welk mailadres heeft ze? Misschien in pm sturen? Kan ook mailadres van sara sturen. Kijken of het om zelfde meisje gaat
Oke, dus dit is wel een andere sara dan die van vorig jaar?Sara is niet meer actief. Al bijna een jaar niet meer.
Zon vermoeden had ik alSara is niet meer actief. Al bijna een jaar niet meer.
Nee definitief en absoluut een andere.Oke, dus dit is wel een andere sara dan die van vorig jaar?
Ik dacht wellicht dezelfde onder een ander mailadres...
mijn laatste date was vorig jaar december, een week voor de kerst ze zei nog, nou tot volgend jaar dan gaan we weer leuke dates beleven hahaha omg nou niet dus, gewoon van de radar af verdwenenSara is niet meer actief. Al bijna een jaar niet meer.
Ben vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur was het overigens >1200 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.Ze is door 1 iemand bezocht die daarna nooit meer op iets anders heeft gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor heel veel vertrouwen.
Nou zou sara ook nog wel es willen ontmoeten, betaalde haar toen ook voor 3 uurtjes 900, maar dat is nu dus meer geworden heb haar toen ook geneukt, vond dat niet heel geweldig moet ik zeggenBen vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur met ook reguliere sex was het overigens 1250 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.
Ben vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur was het overigens >1200 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.
Wel gaaf dat jullie dit kunnen en willen betalen.Nou zou sara ook nog wel es willen ontmoeten, betaalde haar toen ook voor 3 uurtjes 900, maar dat is nu dus meer geworden heb haar toen ook geneukt, vond dat niet heel geweldig moet ik zeggen
Ze bood ook anaal aan. Was jaar geleden 600 all inNou zou sara ook nog wel es willen ontmoeten, betaalde haar toen ook voor 3 uurtjes 900, maar dat is nu dus meer geworden heb haar toen ook geneukt, vond dat niet heel geweldig moet ik zeggen
Als ik lees wat mannen over hebben voor een date dan vraag ik me af: verdien ik dan zo weinig met 2800 netto of heeft de rest er gewoon schijt aan om halve maandsalarissen te betalen aan dates?
Dan moeten die wel weer boven water komen, want het is met advertenties aardig stil. Kelly bijvoorbeeld al héél lang niet meer voorbij zien komen.Sinds Rijswijk is de rest bijzaak geworden. Keurige prijs en dieper dan diep. Ideale combi.
netjes toch 600, wel AZC hoop ik anders echt te duurZe bood ook anaal aan. Was jaar geleden 600 all in