Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We zijn allemaal wel smeerkezen denk ik... 😉

Ik begrijp het standpunt om vooraf duidelijk afspraken te maken met een onbekende dvp maar mijn ervaring is ook dat je genadeloos geblokkeerd wordt als je teveel en te uitgebreid in details je wensen appt. Zulke berichten schrikken af bij de meeste dvp's. Ze krijgen ook een shitload aan onzinnige berichten die vaak nergens naar toe leiden. Daarom hou ik het appen kort en bondig, geef ik kort mijn wensen door en meestal tijdens de daad ontdek jezelf hoe ver ze gaat met jou. Alles is gebaseerd op wederzijds respect denk ik.

Verder is mijn ervaring dat als een dvp je beter leert kennen en er onderling vertrouwen is dat er veel andere kosteloze diensten mogelijk zijn. Deze hou ik uiteraard voor mezelf als ik een recensie schrijf. 😜
Helemaal mee eens.
Blijft desalniettemin wel mijn voorkeur om een meisje aan de telefoon te spreken. Om diverse redenen. Maar is off-topic.

Heb een aantal Rijswijk dames mogen meemaken met wisselend succes de afgelopen tijd en altijd op zoek naar de ideale DT en keelneuk ervaring.

Gisteren een dame ontmoet omgeving Utrecht die met stip binnenkomt in de Top 3: Sanne. Een slanke 21 jarige studente van 1m70.

Vooraf met haar gecommuniceerd dat ik op zoek was naar een Hookup Hotshots/Hoby Buchanon ervaring, en daar had ze exact de juiste kleding voor uitgezocht en over-the-top makeup, zoals de dames in Hookup Hotshots dat ook hebben.

De dame houdt er enorm van om te worden geneukt in haar keel, ze kan 'm zonder moeite volledig verslinden. Lekker lang doorgaan over de rand van het bed, zonder genade, alles was nat van de kwijl en zweet. Natuurlijk alles netjes doorgeslikt. Wat nog verder op het menu stond: rimmen, spugen, faceslapping, choking. Tel daarbij op dat ze ook enorm van anaal houdt (ook hier: zonder genade) en je kunt je voorstellen hoe het was ;) Bizar wild.

Heb twee uur met haar afgesproken, en je betaalt wel de hoofdprijs (bijv niet vergelijkbaar met wat Jessy nu vraagt).
Ik heb ook een keer met haar afgesproken maar om een of andere reden reageert ze niet meer op mijn mails. Ze is idd niet goedkoop

Heb een aantal Rijswijk dames mogen meemaken met wisselend succes de afgelopen tijd en altijd op zoek naar de ideale DT en keelneuk ervaring.

Gisteren een dame ontmoet omgeving Utrecht die met stip binnenkomt in de Top 3: Sanne. Een slanke 21 jarige studente van 1m70.

Vooraf met haar gecommuniceerd dat ik op zoek was naar een Hookup Hotshots/Hoby Buchanon ervaring, en daar had ze exact de juiste kleding voor uitgezocht en over-the-top makeup, zoals de dames in Hookup Hotshots dat ook hebben.

De dame houdt er enorm van om te worden geneukt in haar keel, ze kan 'm zonder moeite volledig verslinden. Lekker lang doorgaan over de rand van het bed, zonder genade, alles was nat van de kwijl en zweet. Natuurlijk alles netjes doorgeslikt. Wat nog verder op het menu stond: rimmen, spugen, faceslapping, choking. Tel daarbij op dat ze ook enorm van anaal houdt (ook hier: zonder genade) en je kunt je voorstellen hoe het was ;) Bizar wild.

Heb twee uur met haar afgesproken, en je betaalt wel de hoofdprijs (bijv niet vergelijkbaar met wat Jessy nu vraagt).
Het gaat om deze Sanne (post 620).

Zijn er al mannen die al een date hebben gehad met Sanne? Ik kwam bijna tot een datum tot dat zij ineens verdween en ik me nu afvraag als ze legitiem is.

Want hoor verder ook geen nieuwe ervaringen van medewandelaars over haar.
Nou heb haar vorige week ook gemaild en kreeg einde week een mail terug, met de vraag wat ik precies zocht :D heb het haar keurig aangegeven, maar vervolgens hoor ik 0,0 niks meer:eek:

Ahh oké
Zelf geen ervaring mee, maar ik weet via via dat ze wel "echt" is.
Of je de moeite wilt doen om door de selectie heen te komen is verder aan jullie haha
Oh super, dat is geruststellend voor de rest.

Heb nu zelf een date gepland met een studente van 24 die kickt om keel geneukt te worden. Als dat wat wordt en ze staat open voor nieuwe contacten laat ik het weten.

(Zij adv zelf niet)

Sanne vraagt €400 voor een uur. Wat er allemaal mogelijk is weet ik nog steeds niet, hoe ze er uit ziet geen idee. Na de 1e mail waarin erg weinig info stond heb ik gevraagd naar wat meer info. Nooit meer reactie op gehad. Als ze geen moeite wil doen heb ik geen interesse meer. Dat had ik toch al niet meer toen ik de prijs zag.

Over het gebrek aan moeite doen begrijp ik je wel maar zij zal waarschijnlijk een hele aanwas aan mailtjes ontvangen waardoor contact houden met iedereen lastig wordt.

En dat bedrag vind ik zelf niet erg om te besteden als zij echt goed is in wat zij aanbiedt. De meid waarmee ik binnenkort mee ga afspreken betaal ik €300 voor alleen het keelneuken zelf

Terug
Bovenaan Onderaan