Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar heb je je beste ervaring gehad dan @Krap_070Als een echte liefhebber van keelneuken en deepthroats zou ik het waarderen als wij hier alle ervaringen kunnen delen.
ze is tijdelijk afwezig en komt zeer binnenkort weer terug.Claudia in de Doubletstraat (Den Haag) kon er wat. Ik ben er recent nog geweest, maar ik hoorde deze week dat haar kamer te huur staat. Zou jammer zijn als ze er mee is gestopt. Ik hoor graag als ze er weer is.
De laatste keer dat ik er was deed ze dat inderdaad niet meerze is tijdelijk afwezig en komt zeer binnenkort weer terug.
ze heeft wel haar service aangepast want ze doet geen pzc en cim meer, voor zover ik weet.
als ze dat nog wel doet, hoor ik het graag.
Bij Elena gebeurt alles met condom sinds geruime tijd niet te bespeuren in Antwerp skwElena in het Antwerpse Schipperskwartier.
Wat zijn de toppers die Privé ontvangst doen in Noord Holland?Als een echte liefhebber van keelneuken en deepthroats zou ik het waarderen als wij hier alle ervaringen kunnen delen.
Elena is terug op SS3/1, dagshift. Vorige week nog gezien.Bij Elena gebeurt alles met condom sinds geruime tijd niet te bespeuren in Antwerp skw
Heb je een linkje naar haar ad?Ze is er nu niet, maar Asti kan zeker heerlijk deepthroaten. Ontvangt dan meestal in Hilversum/Amstelveen. Keelneuken verwacht ik niet dat ze doet, aangezien ze liever zelf de touwtjes in handen heeft ?
Als ze er weer is, dan zal het moeten lukken via deze link op Kinky (5584603):Heb je een linkje naar haat ad?
Dit zal Jasmine uit Almere zijn. Advertentie op kinky nu niet vindbaar/offlineEr werd een tijdje op het oude gedeelte gesproken over een Yazmin/Jasmine/Yasmin uit Amstelveen. Knap en slank dingetje die ook wel goed was in deepthroat. Weet iemand wie ik bedoel en of zij nog ontvangt?
Of bedoel je die kleine dame welke in Utrecht, Amstelveen, Amsterdam en Badhoevedorp ontving.Er werd een tijdje op het oude gedeelte gesproken over een Yazmin/Jasmine/Yasmin uit Amstelveen. Knap en slank dingetje die ook wel goed was in deepthroat. Weet iemand wie ik bedoel en of zij nog ontvangt?
Ik weet het niet meer zeker maar ik weet nog dat ze mij aan haar deed denken qua uiterlijk: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronikaOf bedoel je die kleine dame welke in Utrecht, Amstelveen, Amsterdam en Badhoevedorp ontving.
Gebruikt nu de naam Alyna of Alina (Voorheen Amyrah). Was er even, maar is weer weg zag ik....
Amy en Eva uit Den Haag, dames van bekende adres in Rijswijk.Wat zijn de toppers die Privé ontvangst doen in Noord Holland?
Welk bekend adres? Heb je links van kinky oidAmy en Eva uit Den Haag, dames van bekende adres in Rijswijk.
Bekende adres van Rijswijk:Welk bekend adres? Heb je links van kinky oid
Ik heb ze ook al telkens gezien in de dagshift de afgelopen weken toen ik in SKW was, voornamelijk omdat ze vlak aan de toiletten zit... Kan deze écht deepthroaten? Mag je ze keelneuken ook?Elena is terug op SS3/1, dagshift. Vorige week nog gezien.
Bekende adres van Rijswijk:
Ontvangen meerdere dames. Alles gaat via een planner.
Adres die @Omdatikhetlekkervind deelt zijn inderdaad Amy en Eva.
Layla ken ik nog goed van vroegah en ik kan mij van haar herinneren dat als ze ontvangt ze dat ook altijd op Kinky plaatste. Ik heb vijf nummers van haar maar op geen allen whatsapp. Maar niet geschoten is altijd mis..Is die Ad van layla up to date, hoeren club wil nog wel eens oude advertenties gebruiken.