Er is voor alles een markt. Als zo een dame dat bedrag vraagt, zal ze voor haar zoveel waard zijn. En zijn er die dat willen betalen ook waarschijnlijk. De stelling van wie betaalt heeft veel te zeggen, vind ik overdreven. De dames kunnen stoppen en een andere job kiezen. En als alle dames stoppen, hebben wij geen hobby meer. Wij wandelaars moeten juist content zijn, dat er dames zijn die deze diensten aanbieden.Wij zijn de klanten en hebben veel te zeggen wij betalen ze en door ons verdienen ze geld. Zou jij een lelijke dame 200 euro willen betalen terwijl ze eigenlijk maar 100 waard is nee toch, voor mij is zo'n dame mijn geld niet waard en kent zij haar marktwaarde niet. Uiterlijk speelt wel degelijk een belangrijk rol bij het uitkiezen van een dvp daar kijken we eerst naar en als ze haar uiterlijk niet mee heeft dan vind ik dat ze geen 200 hoort te vragen. Dat is wat ik bedoel met je marktwaarde niet kennen. En natuurlijk is service ook belangrijk maar het begint eerst bij uiterlijk laten we dat niet vergeten. Ik zie soms oudere dames midden 40 met een hangbuik die nog denken dat ze een jaar of 20 zijn en dat ze de hoofdprijs verdienen. Maar de omgekeerde is ook waar er zijn dames die hun marktwaarde wel kennen en die minder vragen omdat ze niet kunnen concurreren met de knappere dames, die snappen het.
Dit is een eindeloze en nutteloze discusie. Je zegt zelf die dame is jouw geld niet waard. Maar voor iemand anders kan dit wel zijn. Als een dame niet knap genoeg is en te duur is voor u. Ga er gewoon niet bij.
En we zullen allemaal selecteren op uiterlijk en prijs. Maar hoe de ervaring bij een dame was, zal bij iedereen verschillen.