Geen dame "heeft"een marktwaarde. In principe schat zij die in en de praktijk bepaalt elke keer weer opnieuw of die inschatting correct is.
Bij een te hoge inschatting - dat is: in háár specifieke geval blijkbaar te hoog - dalen de komsten en dus de inkomsten. Ook te laag is mogelijk: bijvoorbeeld als de directe concurrentie de prijs verhoogt en klanten die prijsaanpassing ook van haar accepteren.
De "marktwaarde" wordt dus - steeds weer opnieuw - bepaald door ons. En er zijn wat betreft ons welhaast meer criteria op basis waarvan een dame wordt uitverkoren dan er klanten zijn,
Eindeloos kan over die criteria worden uitgeweid. Boeiend, maar niet relevant. Want ondanks het feit dat het voor sommigen "onvoorstelbaar" is, ook dames die op basis van uw criteria u nooit zullen zien, zien anderen het gevraagde bedrag in de schoot werpen, dan daarin snorrend "komen" en weer voldaan gaan.
Ten slotte: de toegekende "marktwaarde" hoeft geen enkele relatie te hebben met de "waarde" van het individu. Ik ben al tijden bevriend met een professionele dame met wie ik geen seks heb.
"Marktwaarde": voor mij zeer gering tot afwezig. "Waarde": enorm.