Ik vraag dit ook aan al mijn klanten. Krijg altijd het antwoord "Ik heb thuis al gedouchd" In het begin van mijn carrière als dvp , liet ik het zo. Maar meermaals de vieste dingen tegengekomen waardoor ik er echt op sta dat de edele delen toch even opgefrist worden, al dan niet aan de lavabo. (Heb altijd douche gel ter beschikking staan) Ik spring regelmatig ook wel mee onder de douche, voor of na de daad en ben geen echte klokkijker dus gaat zeker niet geheel van de tijd af. Denk dat het er net aan ligt bij welke dame je gaat.
Ik kan me hier wel in vinden, vooraf lekker douchen. Ook al ga je 's morgens bv thuis douchen maar 's middags pas de afspraak dan vind ik het vooral voor de betreffende dvp zeker zo fijn om eerst nog ff mezelf te kunnen douchen. Met name de edele delen en de bilnaad nog even goed opfrissen voordat het feest kan beginnen. En als dan de dvp ook nog mee doucht is het helemaal fijn, beide lekker fris en het is ook nog eens heerlijk om een lekker glad vrouwenlichaam in te zepen en te voelen, dat gaat de pielemuis meteen rechtop staan