Dames die eerst willen dat je bij ze doucht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag dit ook aan al mijn klanten. Krijg altijd het antwoord "Ik heb thuis al gedouchd" In het begin van mijn carrière als dvp , liet ik het zo. Maar meermaals de vieste dingen tegengekomen waardoor ik er echt op sta dat de edele delen toch even opgefrist worden, al dan niet aan de lavabo. (Heb altijd douche gel ter beschikking staan) Ik spring regelmatig ook wel mee onder de douche, voor of na de daad en ben geen echte klokkijker dus gaat zeker niet geheel van de tijd af. Denk dat het er net aan ligt bij welke dame je gaat.

Ik kan me hier wel in vinden, vooraf lekker douchen. Ook al ga je 's morgens bv thuis douchen maar 's middags pas de afspraak dan vind ik het vooral voor de betreffende dvp zeker zo fijn om eerst nog ff mezelf te kunnen douchen. Met name de edele delen en de bilnaad nog even goed opfrissen voordat het feest kan beginnen. En als dan de dvp ook nog mee doucht is het helemaal fijn, beide lekker fris en het is ook nog eens heerlijk om een lekker glad vrouwenlichaam in te zepen en te voelen, dat gaat de pielemuis meteen rechtop staan 😉

Sommige dames vragen het meteen bij binnenkomst. Ik zeg dan, ik heb me thuis al gedoucht ( wat ik altijd doe voordat ik een dame bezoek) maar dan maar twee keer , als ze dat graag heeft. Maar dan ga je met je snuffert tussen haar benen en merk je vaak dat ze zich zelf nooit wassen. Vaak zat meegemaakt. Eigenlijk moeten we de rollen omdraaien en zeggen van heb jij je wel gedoucht?
Dat heb ik wel eens gehad.
Het was een warme dag en ik kwam aan bij een dame thuis.. ze zei dat ik even mocht douchen omdat het zo warm is.
Prima, doe ik niet moeilijk over ook al kwam ze niet mee..

Toen we op bed lagen room het niet echt fris tussen haar benen..

Fijne gedachte ook dat dame niet hoeft te twijfelen aan mijn hygiëne.
Dit is precies de reden dat ik graag vooraf douche al kom ik er thuis net onder vandaan.
De dame weet dan zeker dat ik ook schoon ben, niet alleen dat ik het gezegd heb.
Als ik van m'n werk afkom en wil ergens langs dan doe ik dat alleen mits ik kan douchen. Dat is dan een voorwaarde.

Het mag aan alles liggen maar niet aan mijn hygiëne 😄

Ik vraag dit ook aan al mijn klanten. Krijg altijd het antwoord "Ik heb thuis al gedouchd" In het begin van mijn carrière als dvp , liet ik het zo. Maar meermaals de vieste dingen tegengekomen waardoor ik er echt op sta dat de edele delen toch even opgefrist worden, al dan niet aan de lavabo. (Heb altijd douche gel ter beschikking staan) Ik spring regelmatig ook wel mee onder de douche, voor of na de daad en ben geen echte klokkijker dus gaat zeker niet geheel van de tijd af. Denk dat het er net aan ligt bij welke dame je gaat.
Ik heb er ook geen probleem mee op er voor even op te frissen ook al dat ik juist gedoucht hebt tenslotte algemene hygiëne is tenslotte een vereiste toch? En dan dolle pret in bed 😍

Lekker vooraf even douchen, extra zekerheid voor de dame dat je schoon bent. Tuurlijk hopen zij ook, maar het probleem zie ik hier niet van. Gaat van je tijd af, prima, die 5 min meer/minder en lekker fris op bed zijn mij dat ruimschoots waard.

Ik heb best wat prive bezoekjes gedaan de laatste maanden, maar echt nog nooit de vraag gehad om te douchen..
Nou ga ik ook meestal naar meiden die lopende band werk doen, die nemen de tijd er niet voor denk ik. Meestal ff zo'n vochtig doekje over de knop en gaan 😋

Ik douche en scheer mij ook altijd vlak voor de date heel goed, dus nooit klachten gehad.

Douchen vooraf nooit een probleem, ook al heb ik zelf thuis gedoucht, paar jaar geleden omgekeerd gehad, had op een warme dag in de auto gezeten en voelde me niet fris, ik vroeg of ik eerst kon douchen en keken me raar aan, maar mocht gelukkig wel. Was echter een gesloten cabine voor een persoon dus moest ook alleen. Deze douche was eigenlijk ook alleen voor de dames zelf

Nou ga ik ook meestal naar meiden die lopende band werk doen, die nemen de tijd er niet voor denk ik. Meestal ff zo'n vochtig doekje over de knop en gaan 😋

Lopende band werk?
Doekje over de knop?

Nou voor dat soort praktijken pas ik, bah
Ook nog in het zaad van je voorganger moeten liggen zeker….

Geef mij maar de "Douche-dvp's" dan

Als het in elk geval maar neutraal ruikende douchegel is en niet van die exotische of bloemetjesgeuren. Je ruikt dan lentefris en dat is niet altijd handig.
Had vorige week eerst de Lactacyd van de dame in handen, maar moest toch de hotelgel nemen.
Zo had ik eens per ongeluk handontsmetting genomen die bij een dame op de lavabo stond om mijn edele delen te wassen , ik had het snel door wanneer het verdacht warm werd daar vanonder , gelukkig kon ik het met een beetje oe oe apengeluidjes direct terug afspoelen met water 😅

Daarr
Als het in elk geval maar neutraal ruikende douchegel is en niet van die exotische of bloemetjesgeuren. Je ruikt dan lentefris en dat is niet altijd handig.
Had vorige week eerst de Lactacyd van de dame in handen, maar moest toch de hotelgel nemen.
Daarmee dat ik altijd mijn eigen douchegel meepak. :)
En ik gebruik er eentje zonder parfum erin:

Sanex Douchegel Zero% Gevoelige Huid

ik kom bij een aantal vaste dames en die vragen het niet aan mij, die weten dat ik altijd een douche pakt thuis.
zelfs een 2 tal dames thuis gehad en die vertelde me zullen we samen douche oeps tuurlijk ook al was ik net geweest.
en dat zagen aan condens in badkamer. haha

Normaal douche ik zelf altijd standaard pretty much net voor ik de deur uit ga; zeker bij dvp en nieuwe dames. Dan bij aankomt meestal op verzoek minimaal ff bij de wastafel; wat ik dan de dame graag voor me laat doen. Als ze willen dat ik douche, maak ik daar verder niet echt probleem van...vind het altijd jammer dat niet meer dames erbij komen staan. Maar anyways; ik ken er nu een paar -en standaard bij erotische massage salons- waar ik weet dat ik vooraf 'moet douchen' op locatie...daar ben ik aantal maanden geleden overgestapt naar niet meer (per se) al opfrissen vooraf hahaha paar x zelf min of meer direct uit de sportschool of na de werkdag; ook wel makkelijk bespaard me weer tripje naar huis / heen-en-weer.

Lol ja die claustrofobische douches, of die kapotte / vervallen douches, of dat de douche zelf echt mega lek is; water overal spuit, of zo'n super gierig klein sproeikopje alleen...de dingen die je meemaakt hahahaha ik ben verschrikkelijk verwend kwa douches btw heb een 'regendouche' van 30x40cm...ik hou dus wel van douchen hahaha ook altijd eigenlijk wel als ik thuiskom van een date...ook al ben ik op het einde daar al geweest.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan