En sommige wandelaars willen zulke dvp's beffen.ze verwachten wel dat jij doucht en zelf vegen ze hun poenie enkel met n tissue en hop de volgende
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn sommige wandelaars willen zulke dvp's beffen.ze verwachten wel dat jij doucht en zelf vegen ze hun poenie enkel met n tissue en hop de volgende
Oh ja, inderdaad, bij 1 op 5 ruikt de bilnaad echt vies, tot gedroogde klontertjes toe bij sommige.
Ik ben nog te nieuw in het vak om daar assertief op te reageren. In de douche was ik nu altijd de paal, maar eigenlijk moet ik de bilnaad mss ostentatief erbij nemen. Maar is beetje blammage naar de propere heren.
En dan zijn er nog de oksels en de mond (ik verkies TZ namelijk).
Wie heel propertjes is, kan Idd veel meer overgave en fun verwachten.
Idem hier en ook incl. tandenpoetsen en CB12 en daarna direct in de auto met de airco zo koud dat er zeker niet gezweet gaat wordenIk plan altijd een date in als ik vooraf mezelf helemaal thuis uitgebreid kan voorbereiden: scheren, uitgebreid douchen (óók de bilnaad!), schone kleding, deo/luchtje, kapsel in orde. En daarna wel gelijk naar de date zodat ik helemaal "fresh" arriveer. De dames merken gelijk of je fris of niet fris bent; dat ruiken ze en zien ze bij aankomst. Sommigen willen dat ik alsnog even naar de douche ga of in ieder geval de handjes; kost je hooguit 5 minuten dus geen enkele issue voor mij. Ik verwacht wel van de dame dezelfde wederzijdse hygiëne. Daarna lekker genieten van elkaar.
Even CB12 moeten Googlen...incl. tandenpoetsen en CB12
ja preciesEn sommige wandelaars willen zulke dvp's beffen.
Inderdaad lekker als je beiden voor en na onder de douche gaat, lekker elkaar inzepen en afspoelen. Bij vooraf lekker al zoenen en friemelen.Ik kan het wel enorm waarderen als we beide even douchen van te voren, ook al ben ik thuis al verzorgd tot in de puntjes. zo kan je van elkaar zien dat de hygiëne serieus genomen wordt. En als er in de douch al een beetje begonnen wordt met het voorspel, dan is dit absoluut geen verloren tijd.
+ BILNAAD, HEREN!de oksels, de ballen en penis
Idem dito bij mijn vaste dames. Kan je gelijk aan de slag zodra je binnenstapt. Misschien hoogstens nog even de handjes wassen. Sommigen trekken gelijk mijn broek los en gaan gelijk op de knietjes achter de voordeur.Daar hoef ik niet meer onder de douche.
Ugh, daar ben ik nog wel het meeste te zelfbewust over. Voor mijn gevoel nooit schoon genoeg ook al heb ik me helemaal schraal geschrobt.+ BILNAAD, HEREN!
Dubbele standaard...heel normaal hoorHet is wel bijzonder dat vaak wel verwacht wordt dat wij als bezoeker ons douchen (terecht) maar vaak de dame in kwestie niet. We moeten er dan maar op vertrouwen dat ze "schoon" is.
Inderdaad niet oké. Vraag haar de volgende keer of ze erbij komt. Beiden moeten zich verfrissen.Het is wel bijzonder dat vaak wel verwacht wordt dat wij als bezoeker ons douchen (terecht) maar vaak de dame in kwestie niet. We moeten er dan maar op vertrouwen dat ze "schoon" is.
Veel van die dames gebruiken alleen een vochtig doekje en op naar de volgende klant.Het is wel bijzonder dat vaak wel verwacht wordt dat wij als bezoeker ons douchen (terecht) maar vaak de dame in kwestie niet. We moeten er dan maar op vertrouwen dat ze "schoon" is.
Hangt er uiteraard vanaf welke soort dames je bezoekt. Ik doe alleen thuisontvangst en de meeste dames zijn superschoon. Van bv tippelaars (als die nog bestaan) kan ik me wel voorstellen dat er een putluchtaroma inclusief vliegjes je tegemoet komt zodra de benen worden gespreid.vaak de dame in kwestie niet
Bij mijn Adriaantje duur het toch iets langer van 1min43sec. Maar ja, mijn Adriaan is dan ook een echte acrobaat ...Ik heb er geen probleem mee, wacht tot het water warm is ga eronder staan, aai een keer over mijn bol, trek mijn lul een paar keer af, en spoel de bil naad, en oksels of totale tijd 1 minuut en 43 seconde en bassie is gewassen, nog niet eentje gehad die zei dat het opnieuw moest, de reden van douche is voor de meeste toch om tijd te rekken. Zij blij ikke blij.