Ik zou wel eens een dame willen bezoeken waarvan het zeker is dat ze zelf gebruikt tijdens een White party. Ik ben wel eens gehoord dat de dame daardoor heel erg geil wordt en dat wil ik weleens meemaken….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoet ze priveontvangst?Issabella in Amsterdam, advertentie is momenteel offline.
Doet ze priveontvangst?
En is ze Oostblok?
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/583026-issabel#overviewIssabella in Amsterdam, advertentie is momenteel offline.
Is er een recensie van haar of is er iemand die ervaring met haar heeft?Ja, dat is haar.
Ja Bassie.. wie bedoel je hahahaJammer, ik weet er eentje die momenteel in Amsterdam zit. Doet full party, en met 2 uur kom je met je broek binnenste buiten weer naar buiten. Maar is Amsterdam centrum.
En daar is het blauwe pilletje dan weer voor, alsof je 10 jaar jonger bent. Geil zou en Duitser zeggen.die white party is slim bedacht. Met sosz in je neus is er weinig seks meer te beleven. Een erectie kun je nauwelijks houden. Voor de dame is het feest, want ze hoeft niet veel te doen...trap er niet in...het is niet voor niets dat ze het aanbieden...en dan wel van jouw envelopje meedoen
Ik zou maar oppassen als ik jou was straks draait ze door en bijt ze hem eraf. Je bent gewaarschuwdIk zou wel eens een dame willen bezoeken waarvan het zeker is dat ze zelf gebruikt tijdens een White party. Ik ben wel eens gehoord dat de dame daardoor heel erg geil wordt en dat wil ik weleens meemaken….