Ik kwam vandaag weer bij Daysy uit, nadat mijn eerdere poging bij Sibel geen succes was (we zijn amicaal uit elkaar gegaan). Maar Daysy was vandaag heel afstandelijk en ongeïnteresseerd... dwz, tot na de seks. Opeens was zoenen op de mond niet meer mogelijk. Dat heeft ze tot nu toe altijd nog gedaan. Ik vroeg of zoenen in nek en hals etc nog wel mocht. Ze zei van wel, maar ook "I don't like it, but I let you do it." Ik dacht: 'oei, dit zit niet goed! Dit hoor ik voor het eerst, zo ken ik haar helemaal niet.' En normaal is ze zo goedlachs, maar nu zag ik de hele tijd niet eens een glimlach. Ze weet wat ik lekker vind en neemt daartoe gewoonlijk het initiatief, maar nu niet. Zelfs het uitkleden leek plichtmatig en ze keek in het geheel niet blij.
Na de seks kwam het hoge woord eruit: ze had me zien binnenkomen en dacht dat ik voor haar kwam. Toen kreeg ze door dat ik voor een ander kwam en toen dat geen succes bleek, ik naar haar ging. Dat vond ze niet leuk. Ze vond het geen probleem als ik een ander bezocht, maar wel als ik eerst naar een ander ging en dan naar haar. Op het 'waarom' van dat onderscheid kreeg ik geen antwoord. Ik vind het maar raar. Ik moest toch ook op haar wachten omdat ze met een andere man op de kamer was? Dan zeg ik ook niet: 'ik wil niet dat je met mij naar de kamer gaat, nadat je bij een ander bent geweest.'
Nadat dit uitgesproken was, was ze opeens weer haar oude lachende en babbelende zelf en hebben we samen gedoucht en heeft ze me gewassen. Maar de seks op zich had ik zsm afgemaakt, omdat er geen plezier aan te beleven was op deze manier. 45 min geboekt maar in 30 min klaar incl. 10 minuten douchen en aankleden. Vond ik ook niet erg want ik wilde ook liever weg. Haar lichaam windt me nog altijd ontzettend op, dus het neuken ging wel; kwam zelfs opvallend snel klaar. Maar voor het orgasme reis ik geen anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.