Dagje uit met wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames bezichtigen……. 🙄. Ik wandel al wat jaartjes en er zijn een aantal wandelaars die je geregeld tegenkomt. Zo is er oik een heel onzeker ventje dat alleen maar kijkt en nooit naar binnen zal gaan. Zo is er ook een type leraar die met zijn leren schooltas net doet of hij uit z'n werk komt en nog even van bil wil. Ik heb het zien gebeuren dat dames niet eens meer open doen voor hem.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de geïnteresseerden in dit "aapjes kijken" vooral wandelen en dit nu in groepsverband willen doen om minder eenzaam te zijn. Persoonlijk snap ik geen reet van dit verzoek om gezamenlijk te gaan wandelen en dat er ook nog wandelaars zijn

Dames bezichtigen……. 🙄. Ik wandel al wat jaartjes en er zijn een aantal wandelaars die je geregeld tegenkomt. Zo is er oik een heel onzeker ventje dat alleen maar kijkt en nooit naar binnen zal gaan. Zo is er ook een type leraar die met zijn leren schooltas net doet of hij uit z'n werk komt en nog even van bil wil. Ik heb het zien gebeuren dat dames niet eens meer open doen voor hem.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de geïnteresseerden in dit "aapjes kijken" vooral wandelen en dit nu in groepsverband willen doen om minder eenzaam te zijn. Persoonlijk snap ik geen reet van dit verzoek om gezamenlijk te gaan wandelen en dat er ook nog wandelaars zijn die hierop serieus reageren.
Voel je niet verplicht om mee te gaan wandelaars afkraken @Anaal_ridder beetje klaar met je commentaar
 
Voel je niet verplicht om mee te gaan wandelaars afkraken @Anaal_ridder beetje klaar met je commentaar
Helemaal met jou eens, je komt op dit forum echt heletijd dezelfde mensen tegen die andere afkraken. Dit dagje weg als mensen dat leuk lijkt laat ze gewoon in hun waarde, je hoeft niet overal op te reageren. Er zijn er genoeg die een mening over onze hobby hebben maar niet alles hoeft gezegd te worden.

Laat een ieder in ze waarde
 
Terug
Bovenaan Onderaan