• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Dagje uit met wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zouden evt ook op een maandag kunnen dan ben ik ook vrij van mn werk ergens in de avond doordeweekse dag wordt moeilijk ivm reizen ov amsterdam zou nog net kunnen wie moet er ook nog met de trein vd wandelaars onder ons ik kom van s,hertogenbosch
Maandag?....Dat Is toch wel de meest stille dag :)
Claudia 26~2 Is er dan meestal wel......De deepthroat queen
 
Het meeste aanbod zal wel op de uitgaansdagen zijn...
Zoals bijvoorbeeld vrijdag.
Maar dan is het ook het drukst met bezoekers.
Ik neem aan dat jullie niet voor een paar ramen gaan.. Kijk maar.
(ik ga niet mee trouwens)
Veel plezier
 
Ik was enkele weken terug op de Wallen, maar dat bestaat eigenlijk niet meer, alles is zo goed als weg. De Ruysdaelkade weet ik niet, maar daar zitten er niet heel veel. Maargoed het lijkt mij wel leuk om aan te schuiven... Gezellig
Mee eens en als je voor 22:00 door de straat loopt is er weinig te beleven. Ook zijn de prijzen flink gestegen. Voor het goede oude wandelen zou ik naar antwerpen gaan. De hele dag door veel meer aanbod. Helaas moet je wel een stukje verder reizen.
Haha zie je het al voor je bijv een touringcar vol Wandelaars onder ons die niet panden gaan bezichtigen if musea ,s gaan bezoeken maar na een 18+pretpark gaan om daar hun ballen te legen
Doubletstraat jaren geleden geweest de goedkoopste straat van denhaag vergeleken met geleenstraat doubletstraat kan je al voor €30plezier hebben wat je krijgt is de keuze aan je zelf maar geleenstraat is ook mooi zelfs nooit geweest aangezien die ook in mn agenda staat zouden we dit als optie kunnen gebruiken en dan evt eindhoven baekelandplein een u vormige plein ook mooi aansluitend alkmaar deventer groningen leeuwarden optie,s
Ik hoor graag jullie optie,s wie ermee gaan en datum ik dacht ergens in aug of sept mits iedereen kan mag ook evt latere datum ergens in weekends zondags bijv
Ik ga met openbaar vervoer
Dan staat meteen het hele plein vol in eindhoven 🤣.
 
Laatst bewerkt:
Puur mijn mening.

Nadeel van amsterdam is dat er weinig dames overdag aanwezig zijn. Meestal ga ik pas in kijken na 21:00. Op de wallen vragen sommige dames het dubbele voor pijpen en neuken dan in denhaag, alkmaar of antwerpen. De overige straten zijn de prijzen nog hetzelfde echter een stuk minder dames aanwezig dan op de wallen. Ook liggen de overige straten een stuk verder uit elkaar dan in den haag en antwerpen.

Antwerpen kan je het beste wandelen. Meer dames beschikbaar over de hele dag. Prijzen zijn hetzelfde als in NL.

Den haag als nummer 2 minder wandelen dan in antwerpen. Echter wel 2 straten om dames te bezichtigen. Zowel overdag als in de avond genoeg dames.
 
Puur mijn mening.

Nadeel van amsterdam is dat er weinig dames overdag aanwezig zijn. Meestal ga ik pas in kijken na 21:00. Op de wallen vragen sommige dames het dubbele voor pijpen en neuken dan in denhaag, alkmaar of antwerpen. De overige straten zijn de prijzen nog hetzelfde echter een stuk minder dames aanwezig dan op de wallen. Ook liggen de overige straten een stuk verder uit elkaar dan in den haag en antwerpen.

Antwerpen kan je het beste wandelen. Meer dames beschikbaar over de hele dag. Prijzen zijn hetzelfde als in NL.

Den haag als nummer 2 minder wandelen dan in antwerpen. Echter wel 2 straten om dames te bezichtigen. Zowel overdag als in de avond genoeg dames.
Dames bezichtigen……. 🙄. Ik wandel al wat jaartjes en er zijn een aantal wandelaars die je geregeld tegenkomt. Zo is er oik een heel onzeker ventje dat alleen maar kijkt en nooit naar binnen zal gaan. Zo is er ook een type leraar die met zijn leren schooltas net doet of hij uit z'n werk komt en nog even van bil wil. Ik heb het zien gebeuren dat dames niet eens meer open doen voor hem.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de geïnteresseerden in dit "aapjes kijken" vooral wandelen en dit nu in groepsverband willen doen om minder eenzaam te zijn. Persoonlijk snap ik geen reet van dit verzoek om gezamenlijk te gaan wandelen en dat er ook nog wandelaars zijn die hierop serieus reageren.
 
Dames bezichtigen……. 🙄. Ik wandel al wat jaartjes en er zijn een aantal wandelaars die je geregeld tegenkomt. Zo is er oik een heel onzeker ventje dat alleen maar kijkt en nooit naar binnen zal gaan. Zo is er ook een type leraar die met zijn leren schooltas net doet of hij uit z'n werk komt en nog even van bil wil. Ik heb het zien gebeuren dat dames niet eens meer open doen voor hem.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de geïnteresseerden in dit "aapjes kijken" vooral wandelen en dit nu in groepsverband willen doen om minder eenzaam te zijn. Persoonlijk snap ik geen reet van dit verzoek om gezamenlijk te gaan wandelen en dat er ook nog wandelaars zijn die hierop serieus reageren.

Onder wandelen versta ik kijken en een leuke dame uitzoeken naar binnen gaan en wat plezier beleven. Na de daad bierdrinken mag altijd 🤣.

Maar goed wij staan als volk bekend onder kijken kijken niet kopen 😜.
 
Ja inderdaad Den Haag toch?:ROFLMAO:
In de Doubletstraat in DH zijn er inderdaad meerdere van die zielige figuren die er volgens mij altijd zijn. Niet de meest frisse figuren, soms zie je ze niet maar ruik je ze wel. Sommigen zijn boodschappenjongetje maar anderen lopen ziel- en doelloos heen en weer en heen en weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan