• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Dagje uit met wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mmm kan heel leuk zijn natuurlijk maar gaan we dan iedere keer op elkaar staan wachten of met zijn allen tegelijk naar binnen?:unsure:
;)
 
Gezellig hoeveel er al mee willen gaan dat we op korte termijn een datum plannen om een dagje ramen te bezoeken met zn alle red light district op en ONS RUYSDAELKADE krijg er nu al zin in
 
@knotsen welke stichting jij bedoeldt laten we even in de midden maar voel je niet verplicht om mee te gaan er zijn wel meerdere die wel een dagje uit willen zonder de Stichting of Zonnebloem zoals jij beweert
 
Dat zou een evt optie kunnen zijn aangezien er op het spuistraat en ONS ook wat zitten moet dat vast goedkomen zijn er hier ook wandelaars die net zoals ik minima 1 uur moeten reizen heen en terug ik kom zelf uit brabant
 
Dat klopt dat viel mij de allerlaatste x ook op en dat was overdag ik zag veel lege (gesloten) ramen vergeleken in de ONS waren ze op enkel na bezet
Maar de wallen vergelijken met de Vulkanstrasse duisburg
Nee
 
@knotsen welke stichting jij bedoeldt laten we even in de midden maar voel je niet verplicht om mee te gaan er zijn wel meerdere die wel een dagje uit willen zonder de Stichting of Zonnebloem zoals jij beweert
Als de " Zonnebloem" betaald zou T aardig druk worden. :)
Dat klopt dat viel mij de allerlaatste x ook op en dat was overdag ik zag veel lege (gesloten) ramen vergeleken in de ONS waren ze op enkel na bezet
Maar de wallen vergelijken met de Vulkanstrasse duisburg
Nee
Geleen en Doublet Is altijd druk op vrij~zat Tot 00:30\01:00
 
Laatst bewerkt:
Haha zie je het al voor je bijv een touringcar vol Wandelaars onder ons die niet panden gaan bezichtigen if musea ,s gaan bezoeken maar na een 18+pretpark gaan om daar hun ballen te legen
Doubletstraat jaren geleden geweest de goedkoopste straat van denhaag vergeleken met geleenstraat doubletstraat kan je al voor €30plezier hebben wat je krijgt is de keuze aan je zelf maar geleenstraat is ook mooi zelfs nooit geweest aangezien die ook in mn agenda staat zouden we dit als optie kunnen gebruiken en dan evt eindhoven baekelandplein een u vormige plein ook mooi aansluitend alkmaar deventer groningen leeuwarden optie,s
Ik hoor graag jullie optie,s wie ermee gaan en datum ik dacht ergens in aug of sept mits iedereen kan mag ook evt latere datum ergens in weekends zondags bijv
Ik ga met openbaar vervoer
 
Laatst bewerkt:
Zouden evt ook op een maandag kunnen dan ben ik ook vrij van mn werk ergens in de avond doordeweekse dag wordt moeilijk ivm reizen ov amsterdam zou nog net kunnen wie moet er ook nog met de trein vd wandelaars onder ons ik kom van s,hertogenbosch
 
Terug
Bovenaan Onderaan