Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kom ook uit BrabantDat zou een evt optie kunnen zijn aangezien er op het spuistraat en ONS ook wat zitten moet dat vast goedkomen zijn er hier ook wandelaars die net zoals ik minima 1 uur moeten reizen heen en terug ik kom zelf uit brabant
Kwantumkorting, zeer gebruikelijk in dat wereldje.Gaan jullie ook groepskorting vragen?
Hoezo buurman....,,,"hé buurman "
Vroegah waren alle ramen bezet,.....Nu nog niet de helft.Ik was enkele weken terug op de Wallen, maar dat bestaat eigenlijk niet meer, alles is zo goed als weg. De Ruysdaelkade weet ik niet, maar daar zitten er niet heel veel. Maargoed het lijkt mij wel leuk om aan te schuiven... Gezellig
Als de " Zonnebloem" betaald zou T aardig druk worden.@knotsen welke stichting jij bedoeldt laten we even in de midden maar voel je niet verplicht om mee te gaan er zijn wel meerdere die wel een dagje uit willen zonder de Stichting of Zonnebloem zoals jij beweert
Geleen en Doublet Is altijd druk op vrij~zat Tot 00:30\01:00Dat klopt dat viel mij de allerlaatste x ook op en dat was overdag ik zag veel lege (gesloten) ramen vergeleken in de ONS waren ze op enkel na bezet
Maar de wallen vergelijken met de Vulkanstrasse duisburg
Nee
Zondagmiddag/Avond Is het redelijk stil.Dan houden we het in sept ergens dan zijn de meeste ook terug van de vakantie ergens in weekend op zondag evt ik werk zelf op zaterdag vandaar