Ik had al eerder op deze site de lovende kritieken over Cristina gelezen en kan ze na m'n bezoek alleen maar beamen.
Wat een lekkere meid en dan nog heel klantvriendelijkheid: spontaan, haar tijd nemend, proper studio, ze vraagt wat je wil, stelt je op u gemak, etc.
Bij het binnenkomen vroeg ze of ik wou of ze mee de douche in wou, maar gezien die kleine cabine, hoefde dat niet
Op bed een onderhoudend kort gesprekje gehad (prima Engels), waarna ze me ongevraagd zonder condoom begon te pijpen. Blijkbaar een voorrecht als je er "proper" uitziet (en geschoren in mijn geval). Ze pijpt lekker en voor ik het wist had ze er een condoom rond gedaan en vroeg ze welk standje ik prefereerde. Ik heb haar haar zin laten doen en ze is op mij komen zitten; mooi zicht op die mooie borsten (ik denk toch eerder een C dan een B). Borsten mochten gelikt en aangeraakt worden.
Daarna missionaris waarbij ze toelaat om haar benen in de plooi te leggen die je wil; hard stoten kan dus en daar geniet ze van. Te geil en sneller klaargekomen vooraleer bvb. doggy te doen.
Omdat het half uur nog niet om was, nog een massage kregen.
Ze is iets "voller" dan op de foto's; zoals ook elders vermeld. Maar dat stoort echt niet; integendeel, ze heeft een heel lekker & verzorgd lichaam.
Herhalingsgevaar & GFE; ja, zeker.