Algemeen Colombia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De avonturen van medewandelaars, inclusief de "niet dvp gerelateerde" ervaringen vind ik zeer vermakelijk, en zijn een bron van inspiratie voor mijn volgende vakantie. Waarin 2 zaken voorop staan, is het er leuk en zijn er genoeg dames van plezier.

Aan een klinische recensies over een specifieke dame ver weg heb je uiteindelijk niet zoveel.

Helemaal mee eens. De beschrijving van de omgeving en wat je er allemaal kunt beleven, kunnen ook ruimte bieden om te vertellen waar je mooie dames kunt treffen en hoe de scoringskans bij de lokale dames is. En wat te vermijden en waar direct naartoe te gaan etc etc. Dus hierbij nodigen we Twatwa uit om verder verslag te doen, wsnt ik ben zeer benieuwd 💯👍👍

De avonturen van medewandelaars, inclusief de "niet dvp gerelateerde" ervaringen vind ik zeer vermakelijk, en zijn een bron van inspiratie voor mijn volgende vakantie. Waarin 2 zaken voorop staan, is het er leuk en zijn er genoeg dames van plezier.

Aan een klinische recensies over een specifieke dame ver weg heb je uiteindelijk niet zoveel.
Zelf twintig jaar in Brazilië gewoond en mijn advies voor bijvoorbeeld Columbia en Brazilië is in een taxi stappen en vragen waar de lekkerste hoeren zitten en dan komt je uiteindelijk altijd terecht bij de toplocaties want die betalen altijd een kluiffie aan de chauffeur. Niet denken dat je voor een appel en een ei op de eerste rang zit maar je hebt meestal wel de lekkerste hoeren die er te vinden zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan