Iemand nog een update ondertussen? Ik wilde in augustus of september weer eens gaan, denk aan de gebruikelijke grote steden, Cali, Medellin en Bogota.
Ik ben in december/januari geweest 6 weken vond cali voor dames en rosse buurt tegen vallen meest onveilig verder bogota santa fe was echt top niet echt onveilig gevoelt enige is dat telefoon niet zichtbaar moet laten zien maar verder leuke buurt voor biertjes en dames kost geen reet verder kies er wel voor gaan als nog licht is.
Verder medellin was ook top al wel vond el poblado/provenza weinig aan overpriced en iets Amerikaans maar El centro daar in tegen echt top daar heb 2 buurtjes wat goed te doen is je komt helft van dames later in provenza voor dubbele prijs tegen,
Als je low profile houd en geen tas mee neemt ben niet interessant en heb wat prive ontvangst gedaan vage tenten ergens prima tedoen Alleen foto sites willen nog wel tegen vallen.
Barranquilla ben ook geweest niet veel te doen op wat prive ontvangst na vond geen chille stad.
Verder Santa Marta ook leuk stad en super relaxed kwa dames niet heel interessant 1 prive ontvangst gedaan was oke voor de prijs
Cartagena vond ik echt graf stad warm en te amerikaans en overpriced
Kom zeker nog eens terug als beter spaans kan want dan begrijp cultuur en mensen wat makkelijker want engels daar drama al red ik me uiteindelijk prima met Google translate maar mis ik wel iets en dan nog wel gratis chick score als taal beetje machtig bent haha
Hopelijk is beetje lezen nog last dyslexie mocht meer vragen hoor ik het wel
Heb 4 maps gekocht internationale forum ergens handig plekjes te vinden voor plezier