Algemeen Colombia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangezien je midden 20 bent zou ik gewoon ook onbetaald proberen te daten. Veel leuke dames in Medellin en ze zijn echt niet allemaal op geld uit. Zelf heb ik meegemaakt dat een dame onze eerste date betaalde en ze kwam me met de auto (want die heb ik daar niet) bij mijn appartement ophalen. Zij wilde mij als gast in haar land extra gastvrijheid tonen.

Aangezien je midden 20 bent zou ik gewoon ook onbetaald proberen te daten. Veel leuke dames in Medellin en ze zijn echt niet allemaal op geld uit. Zelf heb ik meegemaakt dat een dame onze eerste date betaalde en ze kwam me met de auto (want die heb ik daar niet) bij mijn appartement ophalen. Zij wilde mij als gast in haar land extra gastvrijheid tonen.
Ja wel leuk om te horen, ik hoop daar zelf natuurlijk ook op. Mocht het allemaal natuurlijk en 'echt' verlopen zou het veel leuker zijn. Zijn het dan ook echt mooie dames zoals in de video's (eigenlijk zijn ze daar allemaal ooi)...?

Net zoals hier zijn er veel verschillende dames, je moet niet overdrijven dat je continu struikelt over de bloedmooie dames. Ik val op Latinas dus vind de dames daar gemiddeld mooier. Doordat het er ook altijd mooi weer is gaan ze daarbij vaak wat bloter gekleed en (zeker in het uitgaansleven) doen de dames goed hun best er leuk uit te zien.

Net zoals hier zijn er veel verschillende dames, je moet niet overdrijven dat je continu struikelt over de bloedmooie dames. Ik val op Latinas dus vind de dames daar gemiddeld mooier. Doordat het er ook altijd mooi weer is gaan ze daarbij vaak wat bloter gekleed en (zeker in het uitgaansleven) doen de dames goed hun best er leuk uit te zien.
Deckx en aan alle andere

Hier een goed voorbeeld van wat ik bedoel: vanaf minuut 17 kijken. Ik vraag me nu echt af of die dame een sexwerker is en of ze hem echt leuk vind?

Als het dan echt zo gemakkelijk is? Ze is ook nog eens mooi... daarom dat ik me de vraag stel en nu nog dat ik en groot ego heb naar ik vind nu wel dat ik er beter uitzie dan die gast en gewoon beter zou overkomen (nogmaals niets tegen die gast ofzo).

link:

Is het echt zo makkelijk? Nee, natuurlijk niet. Ik zou er van uit gaan dat veel van dat soort YouTube shit op zijn minst tot op zekere hoogte in scène is gezet. Maar wie weet heb je veel succes wanneer je met een camera door Provenza trekt en een beetje gek doet.

Is het echt zo makkelijk? Nee, natuurlijk niet. Ik zou er van uit gaan dat veel van dat soort YouTube shit op zijn minst tot op zekere hoogte in scène is gezet. Maar wie weet heb je veel succes wanneer je met een camera door Provenza trekt en een beetje gek doet.

Deze video lijkt me wel echt (is wel in brazil)..

Ik ga zelf niet met een camera daar lopen filmen.. haha, maar ik zou wel dames aanspreken en ontmoeten op een normale manier.. ik ben zelf gewoon nog onzeker hoe ze dat daar gaan vinden... ik niet qua type de standaard west europeaan.. maar ja ik ben wel europees..

Medellin is de meest toeristische stad, lopen ook veel amerikanen rond... en daarom ga je daar veel betalen voor een dame. Een dvp en een drugdealer verdienen daar meer op een avond dan een gemiddelde Colombiaan een ganse maand voor gaat werken...taxichauffeurs gaan je ook meer proberen te vragen...( ik gebruikte een appje beat dan wist je op voorhand wat je moest betalen van punt a naar punt b , waren mensen die in het zwart reden) maar ik zou zeggen loop er wat rond en ervaar het zelf.
Mileroticos is een website (is hiervoor ook al aangegeven) had toen in Bogota een wijf laten komen op de kamer voor 100 000 pesos(iets meer als 20 euro)
Have fun

Dat was altijd al een risico, maar het aantal gevallen is aan het toenemen. Ook gewoon in el poblado/provenza, in principe het veiligste gebied van Medellin.

Ja in heel Colombia blijft de murder rate natuurlijk verschrikkelijk hoog, maar in de afgelopen jaren werden de toeristen nog een beetje met rust gelaten.

Iemand nog een update ondertussen? Ik wilde in augustus of september weer eens gaan, denk aan de gebruikelijke grote steden, Cali, Medellin en Bogota.

Die meiden daar zijn bloedmooi. Ik heb voornamelijk Colombiaanse dames waar ik mee chat op de webcam. Ze zijn erg openmind met alles en niet altijd op geld uit.

Uiteraard moet de pijp wel blijven roken maar ze hebben daar een andere mentaliteit als in Nederland.

Deze dame kan jullie alles vertellen over Colombia. Ze woont er al 10 jaar.

Natuurlijk zijn de dames wel echt. Maar ze spelen natuurlijk wel een rol om klanten te binden. Reken maar dat de dames buiten de webcam wereld toch wat minder open minded zijn. Er zit een hele industrie achter het webcammen in Colombia. Overal zitten studios waar dames werken. De dames krijgen training en worden in de chat continu ondersteund door moderators. Alles voor het maximaliseren van de winst, maar jij krijgt de indruk dat het haar niet alleen maar om het geld gaat.

Natuurlijk zijn de dames wel echt. Maar ze spelen natuurlijk wel een rol om klanten te binden. Reken maar dat de dames buiten de webcam wereld toch wat minder open minded zijn. Er zit een hele industrie achter het webcammen in Colombia. Overal zitten studios waar dames werken. De dames krijgen training en worden in de chat continu ondersteund door moderators. Alles voor het maximaliseren van de winst, maar jij krijgt de indruk dat het haar niet alleen maar om het geld gaat.
Natuurlijk gaat het om de winst. Maar welk cammodel neemt nou de moeite om mijn profiel op stripchat te lezen? Op stripchat werken veel modellen toch alleen heb ik het idee.

Op andere webcamsites weet ik het niet. Maar daar kom ik ook niet

Colombiaanse modellen werken in meerderheid voor een studio, welke camsite is niet zo van belang. Zelfs wanneer ze echt vanuit eigen huis werken hebben ze alsnog vaak moderator ondersteuning op afstand.

Iemand nog een update ondertussen? Ik wilde in augustus of september weer eens gaan, denk aan de gebruikelijke grote steden, Cali, Medellin en Bogota.
Ik ben in december/januari geweest 6 weken vond cali voor dames en rosse buurt tegen vallen meest onveilig verder bogota santa fe was echt top niet echt onveilig gevoelt enige is dat telefoon niet zichtbaar moet laten zien maar verder leuke buurt voor biertjes en dames kost geen reet verder kies er wel voor gaan als nog licht is.
Verder medellin was ook top al wel vond el poblado/provenza weinig aan overpriced en iets Amerikaans maar El centro daar in tegen echt top daar heb 2 buurtjes wat goed te doen is je komt helft van dames later in provenza voor dubbele prijs tegen,
Als je low profile houd en geen tas mee neemt ben niet interessant en heb wat prive ontvangst gedaan vage tenten ergens prima tedoen Alleen foto sites willen nog wel tegen vallen. 🤣
Barranquilla ben ook geweest niet veel te doen op wat prive ontvangst na vond geen chille stad.
Verder Santa Marta ook leuk stad en super relaxed kwa dames niet heel interessant 1 prive ontvangst gedaan was oke voor de prijs
Cartagena vond ik echt graf stad warm en te amerikaans en overpriced

Kom zeker nog eens terug als beter spaans kan want dan begrijp cultuur en mensen wat makkelijker want engels daar drama al red ik me uiteindelijk prima met Google translate maar mis ik wel iets en dan nog wel gratis chick score als taal beetje machtig bent haha

Hopelijk is beetje lezen nog last dyslexie mocht meer vragen hoor ik het wel

Heb 4 maps gekocht internationale forum ergens handig plekjes te vinden voor plezier

Ja, maar je moet enorm uitkijken met die dames hoor. Er gaan best veel verhalen van drogeren. Zo zouden ze een of andere drug op hun tieten doen en in iemands gezicht blazen. Wat er van waar is.. geen idee.

Ikzelf had de voorkeur voor massagesalons. Er zijn daar genoeg en dan kun je op de website gelijk zien wie je krijgt. En daar is vaak ook van alles mogelijk.

Medellin is wel een geweldige stad!
Vele malen in Colombia geweest en nog nooit meegemaakt.

Zojuist terug van een trip uit Colombia (1ste x)

Geland op Bogota airport en opgehaald door het hotel personeel.
Ritje van 16 kilometer, maar door 'mucho traffico' ruim anderhalf uur over gedaan.

Na een lange zit van ruim 10uur en ook nog eens anderhalf uur in de auto.. werd het wel wat zwaar.

De heerlijke warmte circa 22 graden deed trouwens wel een hoop goed!
Na een warme douche even in de straat gelopen en na een kleine 20 minuten toch maar het bed ingedoken.

De volgende ochtend een tour geboekt voor een sightseeing / graffiti city tour om kennis te maken met de stad.
Tijdens dit bezoekje een aantal wijken gedaan en ik werd al geconfronteerd met een prachtige Colombiaanse schoon.
Als mensen een nekhernia oplopen in Colombia, dan weet ik nu hoe dat komt haha.
Wauw hele mooie vrouwen en ja niet allemaal met een dikke sanka of voorgevel.

Ik voelde me toch niet helemaal op gemak om naar wat brothels te gaan, dus het wandelen in Bogota heb ik voor de zekerheid maar overgeslagen.

Door de dagen heen ontmoette ik best wel reizigers die ook solo Zuid Amerika deden en we raakten aan de praat over hen plannen (later hier meer over)

Bogota ligt best wel op een hoogte en ik had wat last van het diep ademen, hierdoor was ook wat gefocust op het acclimatiseren van mijn lichaam.
Ben top fit, maar de hoogte doet toch wel iets met je merk ik, raar gevoel, maar dat is uiteindelijk wel goed gekomen.
De tropische buien die plotseling opkwamen was altijd wel een verassing in Bogota.
Heb van 4 dagen, ook letterlijk 4 dagen soms zware regen gehad!

Dag 1 Medelin

Op naar Medelin, een enkeltje koste me een kleine 30 euro met Avianca.

Geland binnen een uurtje en stond in letterlijk 5 minuten buiten op de airport.
Uber besteld en er kwam een jonge gast aanzetten die wat instructies gaf waar ik moest wachten, zodat ik kon instappen.
Schijnbaar is Uber daar niet officieel, dus stap ook altijd voorin in.

Deze taxichauffeur was zoals ik al zei een jonge gast en hij vroeg mij of voor het 1ste in Medelin was, waarop ik ja zei, hij zei gelijk muchoooo bonitaa, waarop ik moest lachen.
Hij vertelde mij waar ik moest zijn ervoor en vooral op te letten met bepaalde dingen van dames.
Ik sliep bij Hashtag 98 hotel, zeer goed hotel voor een kleine 100€ per nacht.
Een dag van te voren kreeg ik via whatsapp een host toegewezen en het 1ste wat er stond is dat bij het inchecken bekend moet zijn wie de tweede persoon is.
Hotel is dus niet girl friendly!
Je kan geen dame meenemen, ondanks dat je een tweepersoonskamer hebt.

Goed dit mag de pret niet bederven, zou je denken?

Ik sliep dus op 2 minuten loopafstand van Provenza, Ingreso en Llieras Park.
Overdag maar eens gaan verkennen en je merkt wel gelijk welke dames in de avond wat andere kleren aan hebben dan overdag haha.
Verschrikkelijk veel restaurants in deze buurten en paar zeer goede ertussen voor echt goedkope prijzen ter vergelijking met ons in NL.

Tijdens mijn lunch kwam ik er bij een ander tafel een best wel mooie meid zitten.
Ik keek haar af en toe en zei ze lachte..
Waarop we in gesprek raakten en ze vroeg wat me bracht naar Medelin, beetje gepraat en nummer uitgewisseld
Fabiana heette ze (later meer)

In middag een tour geboekt naar Communa 13, wauw daar liepen ook echt hele hele mooie vrouwen rond!
Ook de buurt was supertof om te zien.
Tijdens de tour twee gasten ontmoet welke ook alleen aan het reizen waren.
Karl en Emanuel (later meer)

In de avond terug en nu had ik toch zin om een dame op te pikken en keihard te doen hahahaa
Ben eerst wat gaan eten in Provenza, midden in het hart van het toeristengebied!
Ik moet zeggen dat ook de toeristen die er komen zeer zeer mooie vrouwen betrof!
Niet elke vrouw is een hoer natuurlijk!
Na dat mijn buik vol zat een paar ommetjes gemaakt rond de straten van Provenza, Llieras Park en Ingreso en zeker 4 a 5 nummers gewisseld van potentiele kandidaten voor een gezellige tijd.
Ik wist niet wie ik moest kiezen, je moet daar kiezen uit circa princessen uit de princessen haha

Uiteindelijk kwam ik Fabiana plots tegen!
Ze had nu hele andere kleren aan, dan toen ik haar aan trof in de middag.
Mooie strakke blauwe jeans en een topje waarvan decolleté een beetje te zien was.
Ze had een flinke boezem, maar alles in perfecte verhoudingen.
Na een kort praatje dacht ik ja, het had zo moeten zijn dat ik dr tegenkwam..
We gingen naar mijn hotel en plotseling bedacht ik me dat ik geen vrouwen mee mocht nemen in het hotel.
Ik vertelde dit aan Fabiana (overigens perfect Engels) ze gaf me aan dat er wel hotels zijn voor short stay, kosten 90.000 peso voor anderhalf uur.

Eenmaal in de kamer nam ze een douche en ze zette Reggeaton op en ze begon tegen mij aan te dansen, waarop ik wel begon te steigeren, maar ik bleef rustig en begon te voelen aan hele zachte lichaam.
Insmeren na niveau is er niks bij hahaha
Ze gaf me een heerlijke bodymassage waarop ze daarna aan mijn ballen zoog en daarna begon te pijpen. Ondertussen pakte ik haar hoofd en begon haar mondje te stoten en ze vond dit ook lekker.
Het begon steeds wat ruiger te worden en na enige tijd, draaide ze zich om met dr billen naar mij toe zodat ik haar doggystyle kon pakken.
Wat een volle billen had zij!
Ik voelde haar vingers kietelen bij mijn ballen en ze was zichzelf ook aan het verwennen, iets later stopte haar eigen vinger in haar reet en daarna vroeg ze of ik het ook even deed, hahaha

Ik voelde al dat ik dit niet meer lang zou volhouden dus ik zei easy easy baby haha en we stopten even.. daarna weer verder en kwam ze op mij zitten en na enige tijd merkte ik dat zou gaan spuiten.
Ze trok het condoom eraf en ik mocht in haar mondje spuiten.
trok me nog af en de laatste druppel verlieten ook mijn schacht, ik was ongelooflijk gevoelig, maar ze wist er goed mee om te gaan.
We hebben nog even op bed gelegen heb nog een beetje haar onderrug gemasseerd en na circa anderhalf hebben we de kamer verlaten.

Een geweldige eerste ervaring in Colombia, welliswaar in Medelin.
Vraagprijs 400.000 peso, na wat onderhandelen 280.000 peso

Ik kwam haar later weer tegen in het Llieras Park nog eventjes wat kusjes en beetje aan haar billen geknepen, waarop ik besloot om verder te gaan.
Nog een burger gegeten in de buurt en met een voldaan gevoel ben ik gaan slapen.

Dag 2 Medelin

Deze dag naar Guatape geweest en bij terugkomst weer een rondje gaan lopen in de buurt.

Ik kwam hier echt een prachtige princess tegen, ze heet Juana! 21 jaar
Wauw ze was zo mooi dat ik dacht, wtf doe jij op straat.. (later meer hierover)
We raakten aan de praat en ze wilde nummers uitwisselen.
Ik heb dit wel gedaan, want ik dacht er komt zeker een tweede keer.
Nu niet meer gekozen voor nog op pad te gaan, maar lina directa naar een hotel om te gaan neuken.
Wederom 90.000 peso en we mochten naar binnen.

Bij binnenkomst even een douche genomen en voordat ik het al in de gaten had zat ze me toe zoenen en haar handen zaten al bij mijn lul te friemelen.
Ze had er enorm zin in en dat was te merken ook! Ze liet me staan en zakte door haar knieen om me verschrikkelijk lekker te pijpen, ondertussen pakte ik haar keel zachtjes beet om is te kijken hoe ze dat vond, ze gaf toe en ik deed wat mouth fucking.. ondertussen had ik ook zicht op haar billen en zat al te denken hoe ik die zou vastpakken straks..
Ze draaide haar om en ik mocht haar doggystyle nemen, ze stond gebukt tegenover het bed, ik heb haar keihard gestoot en met tussenpozen ook wat zachter... Na verschillende standjes ben ik keihard klaargekomen in een rubbertje natuurlijk...

Nog wat nagepraat en ik ben nog mee gelopen met haar richting het Llieras Park, echter besloot ze toen om een taxi te pakken naar huis. Was al vrij laat die nacht.
Vraagprijs 100$, ik had nu geen zin in onderhandelingen, dus gewoon betaald.
Ik wilde haar nog een tip geven, maar ze zei dat als ik wilde morgen iets kon trakteren als in een drankje!
Dit klonk echt goed, was ik blij mee...

Vervolg komt 1 deze dagen als mijn schrijven interessant klinkt..

Zojuist terug van een trip uit Colombia (1ste x)

Geland op Bogota airport en opgehaald door het hotel personeel.
Ritje van 16 kilometer, maar door 'mucho traffico' ruim anderhalf uur over gedaan.

Na een lange zit van ruim 10uur en ook nog eens anderhalf uur in de auto.. werd het wel wat zwaar.

De heerlijke warmte circa 22 graden deed trouwens wel een hoop goed!
Na een warme douche even in de straat gelopen en na een kleine 20 minuten toch maar het bed ingedoken.

De volgende ochtend een tour geboekt voor een sightseeing / graffiti city tour om kennis te maken met de stad.
Tijdens dit bezoekje een aantal wijken gedaan en ik werd al geconfronteerd met een prachtige Colombiaanse schoon.
Als mensen een nekhernia oplopen in Colombia, dan weet ik nu hoe dat komt haha.
Wauw hele mooie vrouwen en ja niet allemaal met een dikke sanka of voorgevel.

Ik voelde me toch niet helemaal op gemak om naar wat brothels te gaan, dus het wandelen in Bogota heb ik voor de zekerheid maar overgeslagen.

Door de dagen heen ontmoette ik best wel reizigers die ook solo Zuid Amerika deden en we raakten aan de praat over hen plannen (later hier meer over)

Bogota ligt best wel op een hoogte en ik had wat last van het diep ademen, hierdoor was ook wat gefocust op het acclimatiseren van mijn lichaam.
Ben top fit, maar de hoogte doet toch wel iets met je merk ik, raar gevoel, maar dat is uiteindelijk wel goed gekomen.
De tropische buien die plotseling opkwamen was altijd wel een verassing in Bogota.
Heb van 4 dagen, ook letterlijk 4 dagen soms zware regen gehad!

Dag 1 Medelin

Op naar Medelin, een enkeltje koste me een kleine 30 euro met Avianca.

Geland binnen een uurtje en stond in letterlijk 5 minuten buiten op de airport.
Uber besteld en er kwam een jonge gast aanzetten die wat instructies gaf waar ik moest wachten, zodat ik kon instappen.
Schijnbaar is Uber daar niet officieel, dus stap ook altijd voorin in.

Deze taxichauffeur was zoals ik al zei een jonge gast en hij vroeg mij of voor het 1ste in Medelin was, waarop ik ja zei, hij zei gelijk muchoooo bonitaa, waarop ik moest lachen.
Hij vertelde mij waar ik moest zijn ervoor en vooral op te letten met bepaalde dingen van dames.
Ik sliep bij Hashtag 98 hotel, zeer goed hotel voor een kleine 100€ per nacht.
Een dag van te voren kreeg ik via whatsapp een host toegewezen en het 1ste wat er stond is dat bij het inchecken bekend moet zijn wie de tweede persoon is.
Hotel is dus niet girl friendly!
Je kan geen dame meenemen, ondanks dat je een tweepersoonskamer hebt.

Goed dit mag de pret niet bederven, zou je denken?

Ik sliep dus op 2 minuten loopafstand van Provenza, Ingreso en Llieras Park.
Overdag maar eens gaan verkennen en je merkt wel gelijk welke dames in de avond wat andere kleren aan hebben dan overdag haha.
Verschrikkelijk veel restaurants in deze buurten en paar zeer goede ertussen voor echt goedkope prijzen ter vergelijking met ons in NL.

Tijdens mijn lunch kwam ik er bij een ander tafel een best wel mooie meid zitten.
Ik keek haar af en toe en zei ze lachte..
Waarop we in gesprek raakten en ze vroeg wat me bracht naar Medelin, beetje gepraat en nummer uitgewisseld
Fabiana heette ze (later meer)

In middag een tour geboekt naar Communa 13, wauw daar liepen ook echt hele hele mooie vrouwen rond!
Ook de buurt was supertof om te zien.
Tijdens de tour twee gasten ontmoet welke ook alleen aan het reizen waren.
Karl en Emanuel (later meer)

In de avond terug en nu had ik toch zin om een dame op te pikken en keihard te doen hahahaa
Ben eerst wat gaan eten in Provenza, midden in het hart van het toeristengebied!
Ik moet zeggen dat ook de toeristen die er komen zeer zeer mooie vrouwen betrof!
Niet elke vrouw is een hoer natuurlijk!
Na dat mijn buik vol zat een paar ommetjes gemaakt rond de straten van Provenza, Llieras Park en Ingreso en zeker 4 a 5 nummers gewisseld van potentiele kandidaten voor een gezellige tijd.
Ik wist niet wie ik moest kiezen, je moet daar kiezen uit circa princessen uit de princessen haha

Uiteindelijk kwam ik Fabiana plots tegen!
Ze had nu hele andere kleren aan, dan toen ik haar aan trof in de middag.
Mooie strakke blauwe jeans en een topje waarvan decolleté een beetje te zien was.
Ze had een flinke boezem, maar alles in perfecte verhoudingen.
Na een kort praatje dacht ik ja, het had zo moeten zijn dat ik dr tegenkwam..
We gingen naar mijn hotel en plotseling bedacht ik me dat ik geen vrouwen mee mocht nemen in het hotel.
Ik vertelde dit aan Fabiana (overigens perfect Engels) ze gaf me aan dat er wel hotels zijn voor short stay, kosten 90.000 peso voor anderhalf uur.

Eenmaal in de kamer nam ze een douche en ze zette Reggeaton op en ze begon tegen mij aan te dansen, waarop ik wel begon te steigeren, maar ik bleef rustig en begon te voelen aan hele zachte lichaam.
Insmeren na niveau is er niks bij hahaha
Ze gaf me een heerlijke bodymassage waarop ze daarna aan mijn ballen zoog en daarna begon te pijpen. Ondertussen pakte ik haar hoofd en begon haar mondje te stoten en ze vond dit ook lekker.
Het begon steeds wat ruiger te worden en na enige tijd, draaide ze zich om met dr billen naar mij toe zodat ik haar doggystyle kon pakken.
Wat een volle billen had zij!
Ik voelde haar vingers kietelen bij mijn ballen en ze was zichzelf ook aan het verwennen, iets later stopte haar eigen vinger in haar reet en daarna vroeg ze of ik het ook even deed, hahaha

Ik voelde al dat ik dit niet meer lang zou volhouden dus ik zei easy easy baby haha en we stopten even.. daarna weer verder en kwam ze op mij zitten en na enige tijd merkte ik dat zou gaan spuiten.
Ze trok het condoom eraf en ik mocht in haar mondje spuiten.
trok me nog af en de laatste druppel verlieten ook mijn schacht, ik was ongelooflijk gevoelig, maar ze wist er goed mee om te gaan.
We hebben nog even op bed gelegen heb nog een beetje haar onderrug gemasseerd en na circa anderhalf hebben we de kamer verlaten.

Een geweldige eerste ervaring in Colombia, welliswaar in Medelin.
Vraagprijs 400.000 peso, na wat onderhandelen 280.000 peso

Ik kwam haar later weer tegen in het Llieras Park nog eventjes wat kusjes en beetje aan haar billen geknepen, waarop ik besloot om verder te gaan.
Nog een burger gegeten in de buurt en met een voldaan gevoel ben ik gaan slapen.

Dag 2 Medelin

Deze dag naar Guatape geweest en bij terugkomst weer een rondje gaan lopen in de buurt.

Ik kwam hier echt een prachtige princess tegen, ze heet Juana! 21 jaar
Wauw ze was zo mooi dat ik dacht, wtf doe jij op straat.. (later meer hierover)
We raakten aan de praat en ze wilde nummers uitwisselen.
Ik heb dit wel gedaan, want ik dacht er komt zeker een tweede keer.
Nu niet meer gekozen voor nog op pad te gaan, maar lina directa naar een hotel om te gaan neuken.
Wederom 90.000 peso en we mochten naar binnen.

Bij binnenkomst even een douche genomen en voordat ik het al in de gaten had zat ze me toe zoenen en haar handen zaten al bij mijn lul te friemelen.
Ze had er enorm zin in en dat was te merken ook! Ze liet me staan en zakte door haar knieen om me verschrikkelijk lekker te pijpen, ondertussen pakte ik haar keel zachtjes beet om is te kijken hoe ze dat vond, ze gaf toe en ik deed wat mouth fucking.. ondertussen had ik ook zicht op haar billen en zat al te denken hoe ik die zou vastpakken straks..
Ze draaide haar om en ik mocht haar doggystyle nemen, ze stond gebukt tegenover het bed, ik heb haar keihard gestoot en met tussenpozen ook wat zachter... Na verschillende standjes ben ik keihard klaargekomen in een rubbertje natuurlijk...

Nog wat nagepraat en ik ben nog mee gelopen met haar richting het Llieras Park, echter besloot ze toen om een taxi te pakken naar huis. Was al vrij laat die nacht.
Vraagprijs 100$, ik had nu geen zin in onderhandelingen, dus gewoon betaald.
Ik wilde haar nog een tip geven, maar ze zei dat als ik wilde morgen iets kon trakteren als in een drankje!
Dit klonk echt goed, was ik blij mee...

Vervolg komt 1 deze dagen als mijn schrijven interessant klinkt..
Paar daggies Columbia en lijkt wel of je een boek aan het schrijven bent , laat gewoon weten waar en met wie je lekker geneukt hebt en thats it.

Leuk om te horen dat t goed is meegevallen
Zoals hierboven aangegeven ben ik niet echt fan van Medellin omwille van die hoge prijzen...100 euro hotel en dan mag je niet eens een wijf meenemen...
Zou volgende keer es Pereira meedoen, mooi gezellig stadje en ben je gesteld voor 1/3de van de prijs

Terug
Bovenaan Onderaan