Soms in het leven moet je een sprong in het diepe wagen en erop vertrouwen dat het goed komt. Ik heb lang getwijfeld om Coco te bezoeken, maar uiteindelijk heb ik de stap gewaagd.
Zoals ik al eerder zei is de Doubletstraat niet mijn terrein als ik ga wandelen bij de ramen. Ik heb gemerkt dat er een iets andere sfeer hangt ten opzichte van de Geleenstraat. Toch heb ik door dit topic de stap gewaagd om Coco te bezoeken.
Het was vroeg in de middag en ik kwam van de Geleenstraat af. Ik had gedacht daar Anastasia aan te treffen, maar dit bleek niet het geval. Verder waren een aantal dames aan het proberen om mij binnen te hengelen, maar zonder succes. Ik kon alleen maar aan Coco denken. Ik wilde mijn nieuwsgierigheid bedwingen, dus ik wandelde in rap tempo naar de Doubletstraat.
Daar aangekomen wilde ik eerst verifiëren of zij daar al was. Dit bleek zo te zijn. Ik wilde niet meteen toehappen en ik liep een paar rondjes om te kijken welke dames er werkzaam zijn. Alleen wilde hier ook een aantal dames mij binnenhalen zonder succes. Vervolgens zag ik dat er toch wel een aantal wandelaars bij Coco gingen informeren, maar dat niemand uiteindelijk voor haar koos. Toch iets met de prijs neem ik aan?
Qua uiterlijk is Coco precies een dame waarvoor ik in het echt voor zou kunnen vallen. Lang zwart haar, volle lippen, een brilletje, grote borsten en een goed gevormd figuur.
Vervolgens nam ik de tijd om te kijken hoe ze aan het raam was. Vaak zag ik haar op haar telefoon bezig en als ze niet bezig was keek ze met een pokerface naar buiten. Ik kon haar niet heel goed peilen, dus ik waagde de gok om haar te spreken. Ik vroeg wat haar instaptarief was en wat daarvoor mogelijk was.
Dat was 30 minuten voor € 100,- waarin zoenen, intiem en pijpen met condoom in was begrepen. Ik ging hiermee akkoord, omdat mijn gevoel zei dat ik haar wel kon vertrouwen. Vooral haar spontane voorkomen aan het raam had veel effect op mij.
We liepen naar boven en we kwamen aan in een behoorlijk kleine kamer met alleen een wastafel. Ik werd verwelkomd met een paar zoenen en ik verrichtte daarna de betaling. Vervolgens moest ik mijn handen met zeep wassen en ook mijn mond spoelen met Listerine.
Daarna werd het zoenen steeds heftiger van haar en mijn kant. Ze gaf aan dat zij echt dol op zoenen is. Dat kwam goed voor mij uit, want ik ben daar ook behoorlijk dol op.
Ook moest ik haar topje uittrekken en kort daarna ging ik uit de kleren. Daarna waren we op bed beland. Het zoenen was al inmiddels overgegaan in heftig tongzoenen. Het voorspel ging over naar een pijpbeurt van haar.
Ik hoefde haar niet veel te zeggen, want ze voelde mij goed aan. Na een tijdje klom ze op mijn penis en begon ze mij op de ritme van de muziek te berijden afgewisseld met tongzoenen. Na een poosje kwam ik heerlijk klaar.
Vervolgens was het tijd om op te frissen en was er nog tijd voor een kort praatje. Dit was met afstand mijn beste raambezoek ooit.
Heb ik dan geen kritische punten? Ja, met haar prijsstelling wijkt ze af van de rest van de dames in de Doubletstraat. Dit zijn meer Geleenstraat tarieven. Ook als je kijkt op welke kamer je terecht komt is de prijsverhouding enigszins uit balans. Al geef ik zelf toe dat ik wel haar tarief heb betaald. Dus er zijn wel klanten die haar tarieven willen neertellen.
Wat mij betreft komt er zeker weten een vervolgbezoek aan Coco. Ze is een belachelijk goeie zoenster, je kunt goed met haar praten en ze levert de services waar ik om vraag. Ik vrees dat ik een luxeprobleem erbij heb.