een passant
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-everrrr.html
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na een paar keer contact te hebben gehad via whatsapp was het er toch van gekomen. Stond al zolang met men lijst. Aangekomen (redelijk laat, dus was zeker de laatste) en een vrolijke dame deed de deur open, en ja beter dan de foto's ( ja heren het kan). Een uitgebreide welkom en kreeg ook iets te drinken, dan het financiële geregeld. Dit afgerond kreeg ik per direct een heerlijke kont tegen men kruis geduwd en wreef ze ook meermaals over men kruis. Zullen we even snel samen in de douche gaan, yep.
Vervolgens naar het bed en een korte massage met olie, daarbij was het wel lachen en zeer spontaan. Even later omdraaien en ze leek tevreden met wat ze zag. Haar lippen en mondje gingen gretig en met overgave te werk, wat kan die verdorie heerlijk en diep pijpen. intussen afwisselen met wat gezoen en aangenaam gestreel. Ze geeft ook aan wat absoluut niet kan, dus dat was ook duidelijk en open. Maar na zo een pijpbeurt hou je het niet lang en ik voelde het ineens hard komen, alles over haar heen, en kreeg lachend de opmerking ( ow goed dat ik die lading niet in men mondje kreeg) . even leuk gebabbeld en hop ronde 2, met intiem beentjes naar boven, zij op me,... en ze had niet gedacht dat de tweede keer even veel ging zijn. Haar humor is niet te weerstaan. Nadien nog veel te lang blijven kletsen. Was plots een uur later dan voorzien.
Kortom: zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Zeer aangename dame die weet wat ze wil.
De rest van dit avontuur laat ik voor mezelf...
Vervolgens naar het bed en een korte massage met olie, daarbij was het wel lachen en zeer spontaan. Even later omdraaien en ze leek tevreden met wat ze zag. Haar lippen en mondje gingen gretig en met overgave te werk, wat kan die verdorie heerlijk en diep pijpen. intussen afwisselen met wat gezoen en aangenaam gestreel. Ze geeft ook aan wat absoluut niet kan, dus dat was ook duidelijk en open. Maar na zo een pijpbeurt hou je het niet lang en ik voelde het ineens hard komen, alles over haar heen, en kreeg lachend de opmerking ( ow goed dat ik die lading niet in men mondje kreeg) . even leuk gebabbeld en hop ronde 2, met intiem beentjes naar boven, zij op me,... en ze had niet gedacht dat de tweede keer even veel ging zijn. Haar humor is niet te weerstaan. Nadien nog veel te lang blijven kletsen. Was plots een uur later dan voorzien.
Kortom: zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Zeer aangename dame die weet wat ze wil.
De rest van dit avontuur laat ik voor mezelf...