ik wil haar wel eens neukenBinnenkort start Locktober.
Benieuwd hoeveel zij er zal neuken terwijl ik vast moet blijven.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik wil haar wel eens neukenBinnenkort start Locktober.
Benieuwd hoeveel zij er zal neuken terwijl ik vast moet blijven.....
Ik ga stoppen met reageren. Wat een vragen. Moet ik ons dagboek sturen ofzo?ze spreekt gewoon random kerels aan in de cinema en zegt dat ze sex wil met hen?
hahaha vroeg me gewoon af of ze letterlijk in de cinema gewoon tegen kerels zegt ik wil neuken en gsm nr geeft, wel droogIk ga stoppen met reageren. Wat een vragen. Moet ik ons dagboek sturen ofzo?
Sex cinema he. Je neukt daar gewoonhahaha vroeg me gewoon af of ze letterlijk in de cinema gewoon tegen kerels zegt ik wil neuken en gsm nr geeft, wel droog
Ze zoekt eerder nog een extra Bull terwijl ik in mijn cage blijf.....Wel... stel haar een trio voor: MMV
Beide kerels hebben een cockcage aan... en zij heeft de sleuteltjes.
Degene die haar het best weet te verwennen / haar het meest weet op te winden... mag (misschien) uit de cock-cage...
Interessant... over welke regio spreken we?Ze zoekt eerder nog een extra Bull terwijl ik in mijn cage blijf.....
Watje. Ik heb gehoord dat 2023 mijn kooi aan blijft.....Locktober is wel lastiger dan ik had verwacht.
Moet snel weer eens goed ondernomen worden door een groot geschapen transvrouw terwijl ik in mijn cage zit.
Ja haha, ik weet niet hoe je het doetWatje. Ik heb gehoord dat 2023 mijn kooi aan blijft.....
Locktober is wel lastiger dan ik had verwacht.
Moet snel weer eens goed ondernomen worden door een groot geschapen transvrouw terwijl ik in mijn cage zit.
Hoe ik het vol hou? Ik heb het knapste en geilste hotwife ter wereld. Ik hou enorm van haar en omgekeerd. Dus volhouden gaat dan vlot.Ja haha, ik weet niet hoe je het doet
Dat is al zeer lang het geval ja.....En... intussen is het de taak van de 'Bulls' om haar honger te stillen!
Ik ben bij Ts crystal geweest toen ik voor het eerst genomen werd in mijn cage. Nu ook nog de enige keer dat ik genomen werd in mijn cage. Ze is de meeste dagen overdag in de bloedstraat nummer 12.Ga ervoor. Ik zit ook opgesloten en ben ook aangepakt door een transvrouw.
Was best lekker.
Als je nog suggesties hebt voor een goed adres hoor ik graag van je. Dan ga ik deze maand nog een keer.
Als je van elkaar houd gaat het wel een stuk makkelijker, alvast veel plezier.Hoe ik het vol hou? Ik heb het knapste en geilste hotwife ter wereld. Ik hou enorm van haar en omgekeerd. Dus volhouden gaat dan vlot.
Vraag me wel af hoe zij het ziet want pas vanaf 2024 mag ik haar weer neuken. En pas op valentijn mag ik haar volspuiten....
Het werd een lifestyle. En het is de beste relatie die we beide kunnen dromenAls je van elkaar houd gaat het wel een stuk makkelijker, alvast veel plezier.
Zou zelf geen cuck willen zijn maar het spel lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen dan niet met mijn toekomstige vriendin.
Hij doet dat nochtans geweldig goed, binnenkort krijgt hij zelfs nog een extra pilletje om het nog meer te laten knellenJa haha, ik weet niet hoe je het doet
Maar je kunt toch moeilijk na ieder toiletbezoek zo'n heel ritueel uitvoeren lijkt me. Hoe doe je dat dan op je werk, bij familie, vrienden, uitgaan etc als je dat ding 24/7 draagt ?Dat is, zowel in rubber cage als in metaal, perfect proper te houden. Bad of douche. Alleen moet je nadien met haardroger alles droog blazen in/rond de kooi zodat er geen water achter blijft.
Thuis blijven!Maar je kunt toch moeilijk na ieder toiletbezoek zo'n heel ritueel uitvoeren lijkt me. Hoe doe je dat dan op je werk, bij familie, vrienden, uitgaan etc?
Wat een technische vraag. Dat lukt best hoor.Maar je kunt toch moeilijk na ieder toiletbezoek zo'n heel ritueel uitvoeren lijkt me. Hoe doe je dat dan op je werk, bij familie, vrienden, uitgaan etc als je dat ding 24/7 draagt ?
Erectiestoornis?krijg je op termijn geen erectiestoornissen als je steeds zo'n kooi draagt?
mag ik jouw ook eens komen volspuitenHij doet dat nochtans geweldig goed, binnenkort krijgt hij zelfs nog een extra pilletje om het nog meer te laten knellen
Kusjes
Britney
Oh wow dat is wel gemeen . Jullie laten het wel leuk klinkenHij doet dat nochtans geweldig goed, binnenkort krijgt hij zelfs nog een extra pilletje om het nog meer te laten knellen
Kusjes
Britney
geraak je met zo'n stalen kooi nog voorbij de toegangspoort van een bedrijf of vliegveld? heeft zo'n poort geen metaaldetector?Maar dan in deze kuisheidsgordel Bekijk bijlage 136232
Vliegvelden hebben een metaaldetector dus dan kom je er niet doorheen. Bij Schiphol een soort Xray machine dus dan zien ze het ookgeraak je met zo'n stalen kooi nog voorbij de toegangspoort van een bedrijf of vliegveld? heeft zo'n poort geen metaaldetector?
Het is uiteindelijk verder kapotbIk ging mijn cage schoonmaken vanochtend breekt er een stuk van af , heb gelukkig nog meer onderdelen alleen is deze een maatje kleiner.