Was niet heel druk maar was spannend maar toen ik binnen was was het helemaal weg echt mooie ervaringEn hoe was het?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas niet heel druk maar was spannend maar toen ik binnen was was het helemaal weg echt mooie ervaringEn hoe was het?
Klopt, met een gemiddelde ben je idd weinig.Wat ben je nu met een "gemiddelde leeftijd"? Als er 1 dame van 20 is en een oma van 70 dan is de gemiddelde leeftijd 45. Dat zegt niks.
Het beste dat ik je kan antwoorden is dat er geen lijn op valt te trekken en dat er dames van alle leeftijden kunnen zijn.
Ja, die circle blowjob is erg leuk. Ook een keer aan mee gedaan. Op het eind ervan lekker een dame doggy genomen terwijl de circle doorging.Ik hoor zelf ook niet meer bij de jongste of slankste van de groep, maar de meest recente keer dat ik er was me toch heel leuk geamuseerd: tweemaal met een dame kunnen spelen en zelfs meegedaan met de "circle blowjob"
een kleine correctie : het zijn braziliaanse dames en die spreken portugeesDe roep om informatie begrijp ik heel goed. Helaas kan niemand zeggen of je "voor niets" gaat of dat je een leuke middag/avond hebt. Het is een kwestie van doen.
Met de spaanse dames heb ik veel plezier gehad, niet alleen sex maar ook kletsen/dansen etc. Ook met gasten heb ik veel plezier gehad. Een leuke middag/avond gaat bij mij niet alleen om sex maar ook de sfeer, gemoedelijkheid enzv.
Positief nieuws, houden zo!!Gisteren zaterdag avond 20/4 nogeens naar climax geweest
Wat een topavond !!
Verschillende koppels en dames aanwezig.
De sfeer zat er goed in zowel beneden als boven genoeg actie gezien. Ook de vrouwen van de koppels zijn zeer actief met de single mannen die aanwezig waren.
Zelfs boven in enkele koppels die meerdere single mannen tegelijk toelieten.
Ik ga zeker nogeens terug op een zatedag avond
Nee geen probleem hoor. Gewoon lekker gaan. Met je short in de jacuzzi? Alles mag natuurlijk, maar het is niet gebruikelijk.....Hallo,
Ik ga deze donderdag naar The Climax maar stelde me een paar vragen erbij.
Ik ben redelijk jong als ik het zo hoor voor in deze club te zijn. Heeft mijn jonge leeftijd een invloed op mijn kansen bij andere?
Gaan mensen met hun short in de jacuzzi???
Alvast bedankt
Als je dat doet zal je vreemd worden bekeken.Gaan mensen met hun short in de jacuzzi???