Ik ben vandaag in The Climax geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het een ontgoochelende middag is geworden voor mij.
De masseuse is er inderdaad niet meer en ik vond het toch wel een meerwaarde. Na het eten even uitgenodigd door enkele dames. Iedereen zat daar zo dicht bij elkaar en de prikkels die ik daar kreeg zorgden ervoor dat ik niet kon genieten en dus soms moeilijkheden had om echt hard te worden. De dames waren enkel professioneel zonder echt gevoel en dat helpt niet voor mij ...
Dit is het enige wat ik in de namiddag heb kunnen doen. Dan heb ik maar veel buiten gezeten, af en toe wat drinken gaan halen. Regelmatig een hapje eten (dit was wel top!).
Mijn eerste ervaring had ik ook leuke contacten met een aantal mannelijke bezoekers. Dit was nu ook niet het geval. Ik heb me dus op een gegeven moment meer zitten ergeren.
En dan waren er ook koppels daar. Eén koppel dat ik zeker weet, hing gewoon aan elkaar en die keken totaal niet om naar anderen.
Soms vroeg ik me af wat sommige dames daar kwamen doen. Het was me niet altijd duidelijk of die alleen waren of in een koppel. Zij klampten zich vaak vast aan 1 persoon en zaten alleen maar aan de bar of buffet.
Na mijn bezoek heb ik gezegd aan de balie dat het minder was dan bij mijn eerste bezoek. En heb toen de naam Ina genoemd, maar zij had blijkbaar afgebeld nu wegens ziekte.
Mijn vorige bezoek zou ik een 7/10 geven, nu zou ik eerder een 3/10 geven. Weinig sfeer en men liet me links liggen. Vorige keer was ook de bediening beter en kwam er een wat oudere dame al eens vragen of ik me had vermaakt. Dit heb ik gemist.
Los daarvan is een parenclub niks voor mij, wegens niet assertief en mij niet goed voelen in groepsseks.
Omstreeks 15 uur gingen de (7) ingehuurde klaarzitten om een deel mannen te pijpen. De mannen moesten daar doorschuiven, maar de plaatsen waren ingenomen en een aantal mannen (waaronder ikzelf) konden alleen vervelend toekijken.
Herhalingsgevaar is dus NIHIL.