Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarschijnlijk raakt het elkaar wel, het schijnt in ieder geval een sucses te zijn heb ik gehoord, ben er zelf nog niet geweest want voor mij komt door de week beter uit.Hallo,
Sinds kort organiseert The Climax een nieuwe activiteit op vrijdagavond.
Is deze super6 friday, dus waarschijnlijk met zes aanwezige huisdames en anderen te vergelijken met de maandag en dondermiddag?
Ik denk dat ook, gewoon een keer proberen...Dus eigenlijk een alternatief voor mensen, die in de week tijdens de middag niet kunnen.
Nee ik kom graag bij Climax. Allemaal wat kleinschaliger. Ik ben waakzaam voor een ban , dus ik laat het hierbij.[Gewist door mod] of blijf je toch hier dan beter weg?
Ik hoor wel vaker dat huisdames PMC. Ik pijp altijd zonder...ben geen huisdame. Ik doe het echt voor de fun.Is het altijd PMC, of had ik gewoon pech gister met de betaalde dames?
huiskamers moet uiteraard 'huisdames' zijn. Spellingcheckerrrrrr.Ik ben dit voorjaar 2 x in The Climax geweest. Ook mijn enige ervaring maar wel een hele toffe: de sfeer (gemoedelijk) en de kleinschaligheid (schat ik) vond ik bijzonder plezierig. Maandag en donderdag bepaalt de aanwezigheid van de huiskamers denk ik wel veel, maar dat je aan je trekken komt, vond ik heel prima. Mijn volgende stap daar is met meer amateur dames aan de gang gaan. Juist de kleinschaligheid lijkt mij een voordeel.
Ik moet van ver komen, maar vind het een aanrader. Gr Johan
Ik denk de 2 betaalde dames die pmc deden. De andere nietIs het altijd PMC, of had ik gewoon pech gister met de betaalde dames?
Nou, ik heb sowieso 3x pech gehad.Ik denk de 2 betaalde dames die pmc deden. De andere niet
Bij 3 verschillende?Nou, ik heb sowieso 3x pech gehad.
Jazeker. 3 verschillende.Bij 3 verschillende?
Dat is prima, maar zet dat dan op de flyer! Kleine moeite…het is misschien het beleid van de club , pijpen met condoom ...
Niet het beleid hoor. Keuze van de dames.Dat is prima, maar zet dat dan op de flyer! Kleine moeite…
De Braziliaanse zeker.Jazeker. 3 verschillende.
Geen koppels? Of dames die echt voor de fun komen?Ben dus uiteindelijk geweest, begin was redelijjk kalm actie kwam laat opgang.. de ingehuurde waren er allemaal braziaalense dames, stuk vier ,dus geen 6 .. ander was voor het plezier dat mee deed, in begin wel effe meegedaan maar dan kwam te veel volk er op af zodat het ramme werd voor en er op tekunnen.. heb ik het maar bij kijken gehouden , vond het vroeger daar tog toffer.. toen je boven ook nog verdwalen.. maar helaas
Personeel+ 10 altijd heel vriendelijk !
minpunten te veel man toelaten of doet dan de boven ook open voor actie..
Ja een koppeltje maar enkel de vrouw deed mee met de ingehuurde dames,Geen koppels? Of dames die echt voor de fun komen?
Ben daar ook al weer een beetje op uitgekeken die Braziliaanse .Ja een koppeltje maar enkel de vrouw deed mee met de ingehuurde dames,
ze was wel goed , maar van de brazilaanse ma 2 dat me bekoorde ma altijd druk bezocht door de andere mannen dus kon enkel er is in begin wat mee doen , dus tog niet zo mijn ding daar..